Torri del Falzarego. Malá věž stojí před velkou, z tohoto pohledu splývají. Pohled od rif. Gallina.

Z stěna, Lussato

vrtané skoby, hodiny
vklíněnce: sada pro jistotu,
nejsou nutné
stěnové lezení v pevné skále
start:  Rifugio Col Gallina ,  Po pěšině z parkoviště nahoru a doprava pod věž. Pěšinkou v suti vlevo od hřebenu Torre Piccola di Falzarego pod nástup. Z parkoviště 45 minut.
Při sestupu z Torre Piccola se jde okolo.
Z vrcholu po hřebeni dolů a doleva na úbočí a pod stěnu. Dále stejnou cestou jako nástup.
čas:  1 h
Cortina d'Ampezzo, 1211 m
S. Lussato  -  13.8.1957
Krásné stěnové lezení v pevné skále,vhodné i pro horské začátečníky. Nelze zabloudit, cesta je značená červenými značkami. Je vhodné ji dát po Comiciho cestě J hranou Torre Piccola di Falzarego.
Nástup je ve žlabu mezi Torre Grande a Torre Piccola di Falzarego na předskalí kousek nad začátkem žlabu mezi věžemi, je označen červeným trojúhelníkem.

Torri di Falzarego - mapka

Příjezd Z Cortiny po silnici směr Passo Falzarego a zaparkovat pár zatáček před ním na parkovišti u lanovky na Col Gallina.

Nástup Po pěšině z parkoviště nahoru a doprava pod věž. Pěšinkou v suti vlevo od hřebenu Torre Piccola di Falzarego pod nástup. Z parkoviště 45 minut.
Při sestupu z Torre Piccola se jde okolo nástupu.

Výstup:

Jedno místo IV, jinak III, 4 délky, 165 m lezení, čas výstupu 1, hodiny.

Vybavení: Dvě lana 45m, případně pár vklíněnců, smyčky, helma, expresky.

Západní stěna Torre Grande di Falzarego je, podobně jako Comici na Torre Piccola unikát mezi lehkými cestami. Je nejlepší ji napojit na Comiciho na Torre Piccola. A kdybyste ještě neměli dost, 30m vpravo začíná další cesta od S. Lussata, III+.