Kolmá, silová délka po dírkách za 7-

bh
kvalita: skvělá
plotna, sokol, převislá stěnka
(10 délek - 6, 6+, 4-, 6+, 7-, 6+, 4-, 1, 5+, 3)
start:  Z parkoviště pod Sonneuhrwandem cestičkou přímo vzhůru pod stěny pod SkyWalk. Podél skal vpravo až do míst, kde nám suť skříží cestu. Nástup do Schlüsselerlebnis je hned vpravo od cesty De Wude Posteline (ta je cedulkou označena na stěně). Leze se kolem odštěpu zprava.
Sestup vlevo kolem Sky Walku po cestě Vollerin steig.
Stollhof, 459 m
Z Vídně po dálnici A2 na Wiener Neustadt. Sjezd Wiener Neustadt West a dále již po ukazatelích na Hohe Wand Natur Park až do vesnice Stollhof. Tou projet a asi po 300metrech za ní odbočit doprava (bouda pro výběr mýtného). Do kopce a asi po 500metrech vlevo parkoviště.
A.Riedl, P.Köngisberger  -  2008
Plotnou a dále kolmou stěnkou na první štand pod travnatou policí. Odtud dále bouldrovým krokem přes polici a lehkých terénem na další štand. Pozor v třetí délce je velmi nekompaktní skála - zajištěná fixním lanem. Čtrtá, pátá a šestá délka je krásné lezení všeho druhu v kolmé stěně. Lehká sedmá i osmá délka. Poslední dvě délky patří do sektoru klettergarden Postwand.