Prstová spára na závěr5. délky

2 h 10 min / 168 m 30 min X-V JV
  Red Rocks Campground  (1025 m) 1 h 30 min Brass Wall
Vlastní
kvalita: Dobrá, pokud se dobře udělá.
vklíněnce: Sada
friendy: Sada do 3
smyčky: Dost na prodlužování
Kouty, spáry, stěny
start:  Z parkoviště cestou, sestup na trojúhelníkové rozcestí na dně vyschlého potoka. Zde doprava pod brass Wall. Nástup je pod stromy spárou protínající strmou plotnu cca 10 m vpravo od výrazného komína.
Slanění cestou, většinou se čeká v davu. Pozor na zaseknutí lan.
čas:  1 h 30 min
Red Rocks Campground, 1025 m
Z kempu na silnici 159 a po ní doleva. na druhé odbočce doprava k bráně Scenic Route ( placená 1 vjezd $7, roční permit $30 na auto) a na parkoviště Pine Creek Canyon. Pozor, cesta se zavírá na noc a auta nesmí na parkovišti být po zavření vstupní brány.
Mark Limage, Chris Burton  -  2001

Cesta spojuje dvě dřińvější cesty The Big Horn a závěrečné délky Spectra do skvostné lahůdky s vyrovnanou obtížností. Oblíbenost cesty zpravidla znamená lezení v davu a není vůbec špatný nápad být u brány na Scenic Route před šestou ráno a na nástupu první.

1. 33m, 5.6. podél levé spáry na zarostlou polici se slaňovacím štandem.
  2. 33 m, 5.7. Plotýnkou do široké spáry na polici. Dál kolmým koutem, nahoře pod balvanem doprava ke štandu.
  3. 25,5 m, 5.7+. Od štandu šikmým koutkem doleva, traverz doleva hladkou hnědou plotnou pod spáru (nýt) a jí a doprava na balkón.
  4. 28,5 m, 5.6. 6 m vzhůru k vodorovné spáře, doprava a podél přerušované pukliny na štand.
  5. 28,5 m, 5.7+. Vzhůru a doprava k prstové spárce. Jí přes kolmý stupeň a jemně položenou plotnou na štand ve výklenku.
  6. 22,5 m, 5.7. Tato délka se pro svoui lámavost a neodjištěnost nedoporučuje a nikdo ji neleze kromě masochistů.

Při slaňování dávejte velký pozor aby lana nespadla do spár nebo se nenamotala na talíře. Problém jsou talíře v 1., 4. a 5. délce, to je skoro všude.

Red Rocks Climber's Guide II, Jerry Hundren 2016, k dostání ve Visitors centru.

Red Rocks Climbing, Greg Barnes, Supertopo, 2004, dostupné i v online verzi pro iPhone ve čtečce průvodců rakkup.