Die Eleganz im Meerschweinchentaz

vklíněnce: ne
friendy: ne
smyčky: na štandy
Rozmanité dobře odjištěné lezení v pevné skále
start:  Z parkoviště Teufelsgratparkplatz (47.8359183N, 16.0631611E) u obce Stollhof po cestě směr Teufelsgrat. Od nástupu Teufelsgratu (pamětní deska Glaser) cca 50 m doprava po modře značené Wandfußstgeig a po pěšině vzhůru k jeskyni. Pod ní po rampě několik m doleva ke štandu. U nástupu zbytek názvu na skále, je vidět písmeno N a Z.
Slanění cestou 2 x 25 m.
čas:  1 h
Stollhof - parkoviště Teufelsgratparkplatz, 570 m
Podle navigace jeďte do obce Loderhof, dále do Ranhofweg a na Teufelsgratparkplatz.

B. s W. Dolezal  -  2016
Krátká hezká a hustě odjištěná cesta vpravo od Teufelsgratu. Helma nutná, shora občas něco padá.

Přístup: Z parkoviště Teufelsgratparkplatz (47.8359183N, 16.0631611E) u obce Loderhof po cestě směr Teufelsgrat. Od nástupu Teufelsgratu (pamětní deska Glaser) cca 50 m doprava po modře značené Wandfußstgeig a po pěšině vzhůru k jeskyni. Pod ní po rampě několik m doleva ke štandu se dvěma borháky

1. Koutkem vpravo od borovičky a stěnou k 1. štandu. 5-, 4, 12 m

2. Stěnou s dírami kolem větší díry mírně doprava, vzhůru a doleva do jeskyňky na štand. 4, 5, 4, 16 m.

3. Z jeskyňky doprava koutem vzhůru a doleva na štand. 5, 5+, 12 m. Odtud se doporučuje slanit k nástupu 2x 25 m.

Zobrazit místo Hohe Wand na větší mapě

Führer auf die Hohe Wand - Thomas Böhm Thomas Behm.