Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: Výstupy roku 2016
ze dne 11.04.2017, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 10.04.2017 10:08:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lrh (@)
Titulek: Taji Chs vystupy roku?
Petre kde jsi vzal ty info? Na strankach a Fb Chs o vystupech roku ani pismenko. Nebo se pletu? Kdysi to pro horolezce bylo nejprestiznejsi oceneni. Ale kdyz se na to nedaji cerpat penize z ministerstva a nebo to soupnout pod erasmus tak ...... skoda mluvit.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 10:17:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Taji Chs vystupy roku?
Libore, výstupy roku se vyhlašovaly včera v Brně na závodech a Lucka dostává za tu Saphiru šek na 10 000, to je standard za Výstup roku.
Třeba kluci ještě vymyslí, kde na to vzít nějaké lepší peníze. Honza Zbranek se snaží.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 10:37:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lrh (@)
Titulek: Nejde o ponize
Tys to Petre nepochopil. Prece nejde o penize. Ale o prestiz akce Vystup roku. A to se mi zda ze nejak pokulhava. A vis Petre ze na trankach Chs neni bohuzel kolonka "Hory" . Jsou tam skaly. mladez sport. servis ale o horach ani slovo. Bohuzel se zacinam v chs jako horolezec citit nejak divne
1 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 11:07:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Nejde o ponize
http://www.horosvaz.cz/alpinismus/
Já myslím, že se tam VR během dneška objeví. Sekretariát je holt přetíženej a nestíhá. Včera se to vyhlásilo v Brně no a dneska je první pracovní den poté.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 11:16:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Nejde o ponize
Teda ještě dodám, že horolezectví je u nás v postupném úpadku už od osmdesátých let minulého století. Je to obecný trend a nějaký svaz s tím mnoho nenadělá. Hory tady nemáme, jako Slovinci nebo Rakušani a tradici do nich chodit. Oproti těm sedmdesátým a osmdesátým létům tady chybí ten motivační faktor se dopracovat do reprezentace, abys mohl jezdit jako elita na Západ. Sám to dobře znáš. Udržet se v repre znamenalo dělat významné výstupy, pokud možno prvovýstupy, v zimě a to pohánělo věci dopředu. Když jsi měl příležitost jet, tak jsi všeho nechal a jel. Kdyby si tenkrát mohl jezdit kdo chtěl kam chtěl, asi by ty výsledky takové nebyly.
1 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 11:22:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lrh (@)
Titulek: Pretizenej sekretariat :-)
Se ani nedivim ze je pretizenej. Ja bych nabral dalsi uredniky. A nabral dalsi materske skolky do chs.Aby byly dotace na ty uredniky.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 11:31:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lrh (@)
Titulek: Horolezci versus pumpari
Nemas pravdu horolezectvi neni v upadku. Podle me se Cehs v poslednich letech orientuje na cerpani dotaci vic nez na horolezectvi. Takovy cerpaci svaz. No a jestlize se nedaji cerpat penize na horolezectvi Tak ty vybrane prispe ky od horolezcu dame na platy uredniku kteri za ne budou cerpat tam kde s cerpat da. no a dustojnost a prestiz horolezeckych vystupu roku je celkem v pozadi.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 11:44:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Horolezci versus pumpari
Sorry, nenapsal jsem to přesně. Měl jsem na mysli horolezectví v horách.
No dobře a jak by sis představoval, že by ten svaz měl fungovat a přitom neshánět peníze na činnost? Tohle jsem už zažil a nefungovalo to.
Před rokem 2008 byl horský repremančaft a jeho členové dostávali nějaké příspěvky. Byla z toho dost velká kritika, třeba proto, že na rozdíl od závodů se tu nedají udělat nějaká přesnější kritéria a klasický problém, když se akce nezdaří. Možná si vzpomeneš jaký byl řev, kdy Alena prosadila nevyčerpaný zbytek z grantů pro Máru. Šil do toho kde kdo, hlavně Vlk a postupným výsledkem bylo, že se nakonec veškerá finanční podpora nechala na ceny za Výstupy roku. I s tím byly problémy. Poté, co se nějakou záhadou dostal do ocenění Mára se Zdendou na normálku na Nangá Parbat, i když Radek Jaroš za totéž nedostal nic a Martin Otta jako tehdejší šéf KA nic takového nenavrhoval, se Martin naštval a KA položil.
No ale pojďme k té představě jak by to podle tebe mělo fungovat? VV by neměl shánět dotace a jiné externí peníze? Měl by všechno zaplatit z příspěvků? Vzhledem ke značné nechuti zvyšovat příspěvky by toho zbylo ještě daleko míň, než dneska. Připadá mi to trošku jako u hospodského na mýtince.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 12:01:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lrh (@)
Titulek: Dustojnost vystupu roku
Porad meles to same. Penize. Ale prestiz HOROlezeni se da zvysit i jinak. Predavat HOROlezcum diplomy na zavodech preklizkaru???? Loni na Smichove to byla totalni traparna. Nevim jak letos.Nebyl jsem tam. Ale jako jazzmen bys urcite nechtel prebirat cenu na hiphopove akci. Ikdyz je to hudebni akce.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 12:21:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Dustojnost vystupu roku
To je otázka. Zajisté by se mohlo s diplomy a početným publikem vystoupat pod Západní Lomnici a za účasti četných televizních štábů vyhlásit výsledky.
Jako jazzman bych klidně přijal cenu na Hiphopové akci, protože by se s mým oborem seznámili další lidi, kteří ho neznají a třeba by se některým mohl zalíbit. Tohle je směr, kterým jde Honza Zbranek - představit horské lezení dobrým skalním a závodním lezcům a určité dobré výsledky to zatím má.
Pořád jsi ale neřekl svou představu bezfinančního zvýšení prestiže horolezectví. Ta by mne zajímala.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 12:25:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lrh
Titulek: Re: Dustojnost vystupu roku
Vidis Petre uz to tam na chs dali. Seznam. Ale taky tam mohli dat clanek ktery by priblizil ctenarum co to vlastne lezli atd. Ten rozdil by byl obrovsky. Seznam a nebo clanek obrazky, rozhovory.... Vzdyt ja ani nevim jak ti nekteri oceneni vypadaji. Financni narocnost zadna rozdil obrovsky.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 12:30:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lrh (@)
Titulek: Re: Re: Dustojnost vystupu roku
Vidis to by mohlo byt pro tebe imotivace napsat neco o tech odmenenych a tim zvysit jejich prestiz.A nic by to chs nestalo a ty by si mel o cem psat.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 12:46:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Dustojnost vystupu roku
To máš pravdu, myslím, že právě v tomhle článku už v tomhle smyslu něco je. Ale jestli by mělo stačit jen tohle, si nejsem jistý.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 14:24:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Dustojnost vystupu roku
Rozdíl obrovský, ale finanční náročnost rozhodně není nulová. Vychází ročenka, ve které je většina těch výkonů nějak popsaná, akorát že se připravuje v jiném termínu, než VR a některé věci v té době nejsou známé.

Tohle nemůže psát úředník se sekretariátu. To musí dělat někdo, kdo to jednak umí a jednak o to má zájem, aby to dělal dobrovolně, a nebo je třeba zaplatit profesionála a to nejsou nulové náklady.
ČHS potřebuje mluvčího, redaktora, psavce, který by dělal právě takového věci a vysvětloval veřejnosti co svaz dělá a proč a dělal tu prestiž. To jsem navrhoval tehdy, neprošlo to a tak to je jak to je.
Dneska se svaz alespoň stará o FB a postupně se k tomu mluvčímu, nebo redaktorovi musí nutně dopracovat a že to nemůže být dobrovolník, je nasnadě.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 15:06:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lrh (@)
Titulek: Profesionalizace = konec spolkovosti. Zacatek chamtivosti.
Tak uz mam po operaci. Prd prd profesional. Mam pocit, ze ta "profesionalizace nastavilal srav, ze uz nikdo nechce delat nic zadarmo. A to je spatne .
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 16:31:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (@)
Titulek: Re: Profesionalizace = konec spolkovosti. Zacatek chamtivosti.
Učíš lidi lézt za prachy? Jo. A proč by to měl někdo jiný dělat třeba ve svazu zadarmo?
Napsat článek a sehnat k němu informace je taky dost práce. Proč by to měl někdo dělat zadarmo a ještě si nechat nadávat od notorických kverulantů?

Pokud označuješ někoho, kdo chce prodat svou práci za odpovídající odměnu jako chamtivce, pak jsi chamtivec taky. Zruš vstupné do Holešovic a rozdávej tam hermelíny zadarmo :-)

0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 17:42:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - lrh (@)
Titulek: Re: Re: Profesionalizace = konec spolkovosti. Zacatek chamtivosti.
Petre nejak zacinas byt vztahovacny. Ja jsem ti dal tip na clanek o lidech a projektech za ktere dostali oceneni. Myslim ze by si ho dost lidi rado precetlo. A ty tady vyskakujes jako bych ti vzal hracku. Vzdyt i ti oceneni to v podstate lezli zadarmo. Nebo si snad myslis ze jsou z tech vystupu zivi? A nebo se chystas byt placeny svazovy psavec.
0 0

Komentář ze dne: 10.04.2017 19:00:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (@)
Titulek: Re: Re: Re: Profesionalizace = konec spolkovosti. Zacatek chamtivosti.
Je to článek, pod kterým diskutuješ :-)

Zdar tvému kolenu. Já to svoje ohnu o 90 stupňú
0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


horyinfo.cz je mediální partner Českého horolezeckého svazu
hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
06.04.2024
Kamarád ze skal promítání v Turnově ve 20 hodin

Oznámení o akcích posílejte redakci