Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
inzerce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najděte nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: Altaj a Cimrman - atmosféra houstne
ze dne 26.10.2008, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 17.04.2007 22:21:38
Autor: jk | (@)
Titulek: Re: Asi jste nic nepochopily
Strizlive vzato mi prijdou vase predstavy o ekonomice a fungovani reklamy dost zcestne.

Kdyz se na to (dle vas) mam divat jako na reklamu ve prospech Altajskych podnikatelu, co je prodavany produkt, kdo cilova skupina, jaky dojem o produktu reklama vytvari?

Zacal bych tim vytvarenym dojmem - u obecneho publika zatim vyvolany dojem je velmi zapadle a vzdalene exotiky-divociny, neco jako by se vydali "do zeme lidojedu", "k severnimu polu" a pod. V civilizovanych koncinach provadet prvovystupy na dosud nezname hory nelze, to se jaksi samo vylucuje.

O takovouto image vetsina normalniho turistickeho prumyslu asi nestoji. Ne kazda "reklama" je vyhoda - kdyby rekneme v CNN bezel vyrazny porad vykreslujici Prahu jako raj levneho alkoholu, poulicni prostituce a taxi mafie, radost z takove reklamy muze mit cast podniku, kde nejvetsi trzby delaji stag parties, pro ostatni lze spis hovorit o utrpenych skodach.

Dal se podivejeme na ten produkt - na Altaji dneska neni takova turisticka infrastrukura, aby to byla destinace pro beznou "rodinou dovolenou" masoveho ceskeho publika, nebo vubec nejakou beznou turistiku. Nebo pro nejakou luxusnejsi dovolenou.

Zaver z tohoto je 1. Altajsky turisticky sektor nema v soucasnosti co sirokemu ceskemu publiku zasezenemu touto "reklamou" prodavat 2. Vytvoreny image tuto skupinu od navstevy Altaje odrazuje 3. Bod 2. bude platit i v nepravdepodobnem pripade, ze by vyvoj pod Altaji a v Rusku ucinil tuto "destinaci" pristupnejsi.

U jakych skupin moznost, ze by na Altaj jeli, naopak je? Co tak vim v okoli, tak kamaradka tam v lete jede na nejake soustredeni/kurz tykajici se nejakeho vychodniho cvicebne-duchovniho systemu. Pak zjevne vyraznou skupinu tvori rozlicne odrudy batuzkaru, VHTturistu, horskych cundraku,... (*lezecke hory to zvlastnejsou) Potencial rozvoje ma i organizovanejsi dobrodruzna turistika cestovek, na miste pak aktivity v horach, rafty, kone... Komer

Reakce na komentář
"Re: Asi jste nic nepochopily"

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


horyinfo.cz je mediální partner Českého horolezeckého svazu
hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
Oznámení o akcích posílejte redakci
anketa
Kterou rukou držíte při listování průvoce?

Pravou a listuju levou (634 hl.)
 
Levou a listuju pravou (202 hl.)
 
Nepoužívám průvodce (204 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 1040