Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
inzerce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najděte nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla
ze dne 08.10.2009, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 12.10.2009 23:14:50
Autor: Jiří Babača (@)
Titulek: PR a marketing - Kubovi
Řeknu Ti to Kubo asi tak. Náš oddíl pořádá pro děcka a mládež již několik let po sobě dva (!) závody do roka. Z toho jeden provinčního charakteru a zpravidla jeden pohárový závod (V loni dokonce mistrovství ČR a letos pro změnu již dvě (!) kola pohárového závodu a před Silvestrem bude ještě tradiční provinční závod). Přesto se nám daří zajistit dostatečné finanční krytí od sponzorů tak, aby vše mohlo důstojně proběhnout a to včetně hodnotných cen pro závodníky. Přičemž nám vždy ještě něco vybude na rozšiřování stěny, nákup lezeckého materiálu … a to i přesto, že nemáme žádné lezecké hvězdy.
Což myslím malinko naznačuje, že jakési reálné zkušenosti z této činnosti máme a hlavně to, že to jde. Pravda nic nespadne samo z nebe. Pro všechno se musí nejdříve zvednout zadek, vytrvat a mít kolektiv šikovných lidí, jež táhnou za jeden provaz. Aneb jak říká Doky, "zpočátku trousíš tenké exkrementy, ale musíš vydržet" (obvykle to říká jadrnější mluvou ;-). A důvod proč to jde je možná také ten, že chlapi, jež nesou hlavní břímě organizace závodů a zajištění sponzorských peněz (Tom se Standou), neztrácejí čas řešením toho jak se správně řekne té činnosti co zrovna vykonávají (jestli je to ještě -PR- a nebo už marketing), ale dělají to co zrovna považují za potřebné. Stejně jako neusilují o všeobecné povědomí, ale spíše se soustřeďují na to, aby bylo o závodech slyšet tam, kde očekávají, že by mohlo něco ukápnout. Možná že to není podle vědátorských příruček, ale funguje to.

Takže bych si dovolil nesouhlasit s tvrzením, že se závoděním na překližce nedají vydělat peníze. Ovšem s takto rozhádanou partičkou "dospělých" sporťáků jako máme v ČHS to opravdu nejde, to je vskutku utopie.

PS: Pro úplnost ještě podotknu, že zásluhy v těchto oddílových aktivitách mají zejména ostatní členové a členky a samozřejmě také řada lidí mimo oddíl. Já se zde spíš jen vezu (;-).

Reakce na komentář
"PR a marketing - Kubovi"

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


horyinfo.cz je mediální partner Českého horolezeckého svazu
hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
Oznámení o akcích posílejte redakci
anketa
Kterou rukou držíte při listování průvoce?

Pravou a listuju levou (629 hl.)
 
Levou a listuju pravou (199 hl.)
 
Nepoužívám průvodce (199 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 1027