Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
inzerce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najděte nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla
ze dne 08.10.2009, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 12.10.2009 23:14:50
Autor: Jiří Babača (@)
Titulek: PR a marketing - Kubovi
Řeknu Ti to Kubo asi tak. Náš oddíl pořádá pro děcka a mládež již několik let po sobě dva (!) závody do roka. Z toho jeden provinčního charakteru a zpravidla jeden pohárový závod (V loni dokonce mistrovství ČR a letos pro změnu již dvě (!) kola pohárového závodu a před Silvestrem bude ještě tradiční provinční závod). Přesto se nám daří zajistit dostatečné finanční krytí od sponzorů tak, aby vše mohlo důstojně proběhnout a to včetně hodnotných cen pro závodníky. Přičemž nám vždy ještě něco vybude na rozšiřování stěny, nákup lezeckého materiálu … a to i přesto, že nemáme žádné lezecké hvězdy.
Což myslím malinko naznačuje, že jakési reálné zkušenosti z této činnosti máme a hlavně to, že to jde. Pravda nic nespadne samo z nebe. Pro všechno se musí nejdříve zvednout zadek, vytrvat a mít kolektiv šikovných lidí, jež táhnou za jeden provaz. Aneb jak říká Doky, "zpočátku trousíš tenké exkrementy, ale musíš vydržet" (obvykle to říká jadrnější mluvou ;-). A důvod proč to jde je možná také ten, že chlapi, jež nesou hlavní břímě organizace závodů a zajištění sponzorských peněz (Tom se Standou), neztrácejí čas řešením toho jak se správně řekne té činnosti co zrovna vykonávají (jestli je to ještě -PR- a nebo už marketing), ale dělají to co zrovna považují za potřebné. Stejně jako neusilují o všeobecné povědomí, ale spíše se soustřeďují na to, aby bylo o závodech slyšet tam, kde očekávají, že by mohlo něco ukápnout. Možná že to není podle vědátorských příruček, ale funguje to.

Takže bych si dovolil nesouhlasit s tvrzením, že se závoděním na překližce nedají vydělat peníze. Ovšem s takto rozhádanou partičkou "dospělých" sporťáků jako máme v ČHS to opravdu nejde, to je vskutku utopie.

PS: Pro úplnost ještě podotknu, že zásluhy v těchto oddílových aktivitách mají zejména ostatní členové a členky a samozřejmě také řada lidí mimo oddíl. Já se zde spíš jen vezu (;-).

Reakce na komentář
"PR a marketing - Kubovi"

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


horyinfo.cz je mediální partner Českého horolezeckého svazu
hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
Oznámení o akcích posílejte redakci
anketa
Chcete, aby bylo pojištění odpovědnosti za škody vzniklé při lezení součástí členského příspěvku ČHS?

Ano (300 hl.)
 
Ne (339 hl.)
 
je mi to jedno (417 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 1056