Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
inzerce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najděte nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla
ze dne 08.10.2009, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 13.10.2009 12:17:39
Autor: Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: PR a marketing - Kubovi
Možná Tě rozčiluji, ale v podstatě si oba myslíme to samé. Je krásné (a těžké) sehnat peníze na něco smysluplného.

Oddíly to dělají v současné době o mnoho lépe než svaz. Určitě včetně vašeho. Náš oddíl sice nepořádá závody, ale za to se zabývá důkladnou výukou nováčků po celé roky, a peníze na to dostáváme od vysoké školy, pod kterou patříme a pro niž částečně zajišťujeme výuku studentů. Jinde to zase dělají jinak. Cest je mnoho.

Vidím to už i občas z druhé strany jako sponzor(finančně malinkatý, mediálně-propagační docela silný). Rád bych své síly nějak spojil i s ČHS a podporoval ho nejen jako člen, ale také jako partner, ale není s kým o tom jednat a mít záruku, že se za půl roku něco nestane a moje podpora přijde vniveč.

Já jsem ale na začátku psal o něčem jiném. Na úrovni největšího z malých sportovních svazů už by mělo jít nejen o přímé peníze (o ty se stará marketing), ale také a možná především o vliv (o ten se stará PR). Když bude vlivný ČHS, budou se i poslednímu maličkému oddílu z Horní Dolní lépe shánet peníze.

A to jsem ještě nemluvil o jednání s úřady, lepším pojištění, zelené politice, sponzoringu závodníků a mnoha dalších věcech. Jestli tohle chceš dělat, musíš investovat peníze do PR.

Já vím, je to těžko měřitelné (jak naznačuješ Ty) a v tého oblasti se pohybuje spousta podvodníků (jak píše Dag), ale jiná cesta asi není.

Reakce na komentář
"PR a marketing - Kubovi"

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


horyinfo.cz je mediální partner Českého horolezeckého svazu
hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
Oznámení o akcích posílejte redakci
anketa
Kterou rukou držíte při listování průvoce?

Pravou a listuju levou (629 hl.)
 
Levou a listuju pravou (199 hl.)
 
Nepoužívám průvodce (199 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 1027