Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
inzerce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najděte nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla
ze dne 08.10.2009, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 13.10.2009 12:17:39
Autor: Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: PR a marketing - Kubovi
Možná Tě rozčiluji, ale v podstatě si oba myslíme to samé. Je krásné (a těžké) sehnat peníze na něco smysluplného.

Oddíly to dělají v současné době o mnoho lépe než svaz. Určitě včetně vašeho. Náš oddíl sice nepořádá závody, ale za to se zabývá důkladnou výukou nováčků po celé roky, a peníze na to dostáváme od vysoké školy, pod kterou patříme a pro niž částečně zajišťujeme výuku studentů. Jinde to zase dělají jinak. Cest je mnoho.

Vidím to už i občas z druhé strany jako sponzor(finančně malinkatý, mediálně-propagační docela silný). Rád bych své síly nějak spojil i s ČHS a podporoval ho nejen jako člen, ale také jako partner, ale není s kým o tom jednat a mít záruku, že se za půl roku něco nestane a moje podpora přijde vniveč.

Já jsem ale na začátku psal o něčem jiném. Na úrovni největšího z malých sportovních svazů už by mělo jít nejen o přímé peníze (o ty se stará marketing), ale také a možná především o vliv (o ten se stará PR). Když bude vlivný ČHS, budou se i poslednímu maličkému oddílu z Horní Dolní lépe shánet peníze.

A to jsem ještě nemluvil o jednání s úřady, lepším pojištění, zelené politice, sponzoringu závodníků a mnoha dalších věcech. Jestli tohle chceš dělat, musíš investovat peníze do PR.

Já vím, je to těžko měřitelné (jak naznačuješ Ty) a v tého oblasti se pohybuje spousta podvodníků (jak píše Dag), ale jiná cesta asi není.

Reakce na komentář
"PR a marketing - Kubovi"

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


horyinfo.cz je mediální partner Českého horolezeckého svazu
hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
Oznámení o akcích posílejte redakci
anketa
Chcete, aby bylo pojištění odpovědnosti za škody vzniklé při lezení součástí členského příspěvku ČHS?

Ano (300 hl.)
 
Ne (339 hl.)
 
je mi to jedno (417 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 1056