Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
inzerce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najděte nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla
ze dne 08.10.2009, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 13.10.2009 12:30:48
Autor: Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Pár poznámek
Myslím, že si tady povídáme přesvědčení s přesvědčenými. Už dvakrát jsem navrhoval dvěma výkonným výborům, že by stálo za to udělat pro zájemce nějaký víkendový nebo večerní rychlokurz, jak pracují média a jak je využít pro účely vlastní propagace. Vždycky to zapadlo bez jakékoliv odezvy.

Představuju si pár ukázek z reálných médií, jak ukazovat závodníky, jak se obléknout, co jim nabídnout, jak udělat skandálek, co čtenáře a diváky zajímá a proč... Je lepší internet, televize, rádio, noviny, časopisy? Musím za všechno platit, nebo je naopak všechno zadarmo, co je to PR... Předem si ujasnit, zda se prezentovat laické veřejnosti, zasvěcencům, aktivním horolezcům...

Všechno směřovat především na potřeby oddílů, kteří se o něco snaží (děti, závody, přejišťování, expedice...). Mnozí to dělají dobře, mnozí intuitivně, mnozí se v tom plácají.

Mě vždycky podobné přednášky (nejen na horolezecká témata) pootevřou obzory a umožní zapřemýšlet nad vecmi, které beru za samozřejmé.

Reakce na komentář
"Pár poznámek"

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


horyinfo.cz je mediální partner Českého horolezeckého svazu
hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
Oznámení o akcích posílejte redakci
anketa
Chcete, aby bylo pojištění odpovědnosti za škody vzniklé při lezení součástí členského příspěvku ČHS?

Ano (300 hl.)
 
Ne (339 hl.)
 
je mi to jedno (417 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 1056