Komentář ze dne: 11.01.2012 16:43:49
Autor: Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: K webu a čhs
Ahoj Honzo,
myslím, že tvůj postoj je poněkud ovlivněn tím, že patříš mezi nakonec odmítnuté uchazeče o realizaci tohoto webu a i Zdeněk Strnad, ke kterému se zde připojuješ, má v této problematice své osobní zájmy.
Pokud se Horyinfo týká, nemělo jako mediální partner na strukuturu, funkčnost a provedení svazového webu naprosto žádný vliv. Jak je tomu u jiných partnerů, nevím, ale pokud má někdo finančně podporovat ČHS, musí to pro něj přinést odpovídající reklamní protihodnotu a to mu málo navštěvovaný web také nepřinese. Názor, že mediální a jiní partneři nechtějí aby byl web svazu atraktivní a navštěvovaný je proto čirá hloupost.
Objevuje-li se někde moje logo, je přece v mém zájmu, aby se objevilo co nejvícekrát. Celá konstrukce mediálního partnerství spočívá v jediné věci - vzájemné propagaci. Partner poskytne určitý počet zobrazení inzerátů ČHS a ČHS zahrnuje loga partnerů do svých materiálů. To je vše.
Sám provozuješ webové stránky, kterým jsem i zde na horyinfu poskytl prostor a odkazy, takže víš kolik práce dá atraktivní stránky vytvořit a udržovat. Je to celodení job minimálně pro jednoho člověka, spíš dva. A kde by se v takové amatérské organizaci, jako je ČHS, vzal člověk, který má dost nadšení a odbornosti a takovou práci trvale dělal? Jedině tak, že se zaměstná profesionál. Najít nadšence, který to bude dělat za hubičku a přitom kvalitně je nereálné.
Jenže profesionál znamená peníze. A jak se začne mluvit o penězích, nastave štvanice paranoidních pitbulů, iniciovaných odkudsi ze zákulisí a myšlenka skončí bez výsledku.
I já si myslím, že web svazu by měl být atraktivní a zajímavý, ale to je z 90% věc obsahu, kterým je nutno takový web trvale naplňovat. A to je za stávající situace a chování členské základy podle mne nereálné.