Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
inzerce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najděte nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Ruší vás reklama? Vypněte ji!


Filtrace v prohlížreči

Tu a tam se najde některý čtenář, kterému vadí reklamy. V dnešní době již pravidelně aktualizovaný portál ale nelze provozovat bez reklam, které pokrývají alespoň částečně náklady na provoz. Jsou ale lidé, které reklamy ruší.


Horyinfo bez reklam, Safari Extension

Jednoduchá odpomoc je nainstalovat doplněk, který reklamy blokuje. Takové doplňky existují pro všechny hlavní prohlížeče a patří k nim i prohlížeč Safari, který ve verzi 5.01 může používat Extensions. Jednou z nich je AdBlock, který velmi účinně zablokuje všechny reklamy tak, že máte jen čistý portál, jakoby tam reklamy nikdy nebyly. Toto řešení přináší menší omezení grafiky, než použití čistě textového prohlížeče, kterým se reklam také zbavíte.



Modul AdBlock pro Safari 5.01
Modul AdBlock pro Safari 5.01


Pravidla pro zobrazování reklam jsou taková, že celostránková reklama před vstupem do webu se zobrazí návštěvníkovi jen jednou za 24 hodin, tedy při první návštěvě daného dne. Vyskakovací okno se od jednoho inzerenta zobrazí jednomu návštěvníkovi třikrát, takže poprvé při příchodu na hlavní stránku, podruhé při otevření článku, potřetí př návratu na hlavní stránku. Druhý článek je tedy už bez vyskakovacích oken. To zase není až tak nesnesitelné. Nutno podotknout, že pokud by si zobrazení reklamy vypnuli všichni, reklama by ztatila na účinnosti, přestala by se zadávat a následně by časem zanikly i menší specializované servery, protože by neměly z čeho platit svůj provoz. Tak bych apeloval na to, abyste to vydrželi a nechali na sebe reklamu působit. Všechen příjem z reklamy investujeme zpátky do obsahu a rozvoje serveru horyinfo.cz, tedy do služby pro vás, čtenáře.





| Autor: Petr Jandík | Vydáno dne 19. 10. 2010 | Počet komentářů: 3 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek | Zdroj: Petr Jandík

Komentář ze dne: 19.10.2010 12:33:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kostka (kostka0@seznam.cz)
Titulek: Reklama na webu
Předem bych rád vyslovil uznání autorům tohoto webu za jejich práci. Každá návštěva člověku milujícímu hory ihned přidá několik stupínků na "náladoměru" - děláte to prostě dobře!:-)
A nyní osobní názor na reklamu: Pokud je umístěna na místech, kde ji člověk intuitivně očekává, má ucházející grafické zpracování a zajímavý, relevantní obsah a člověk se může sám rozhodnout, zda se jí bude věnovat či ne, pak je vše v pořádku a není důvod uchylovat se k zoufalým hrátkám s prohlížeči ve snaze "zhasnout" to všechno.
Bohužel, do módy se dostávají raklamy plovoucí v místě předpokládaného obsahu, což je špatná reklama nejenom pro samu firmu, která je jejím autorem (platí za to, že nasírají lidi), ale i provozovatele webu (samozřejmě, že dlažební kostkou má soudný člověk v dané chvíli chuť mrštit pouze po autorovi reklamy, ale provozovatel webu nese "jistou" odpovědnost za to, co se na něm objeví).
Nebudu prosit, aby se nad tím někdo zamyslel, to nemusí, jen jsem si chtěl ulevit a děkuji Vám za prostor, který jste mi k tomu poskytli:) Váš věrný čtenář
0 0

Komentář ze dne: 19.10.2010 13:56:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Honzis (@)
Titulek:
Zastavam stejny nazor. Reklamy me nevadi, obcas na i kliknu, kdyz me zaujmou. Ale co nesnasim jsou reklamy prekryvaji obsah a to je bohuzel pripad tohodo webu a vubec vsech co patri do site Turek....
0 0

Komentář ze dne: 19.10.2010 16:51:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
S těmi reklamami překrývajícími obsah je to pravda, i když jsem se snažil je umístit tak, aby rušily co nejméně při zachování požadavku viditelnosti na hlavní stránce. Systém je takový, že každá reklama ve vyskakovacím okně se každému uživateli objeví maximálně 3x za 24 hodin. Interstitial, to jest reklama před vstupem do samotného webu se objeví jednou za 24 hodin. To mi připadá snesitelné s ohledem na to, že přinášíme téměř každý den nový článek a čas od času našetříme na nějaké nové funkce webu.

Podívejme se na reklamy trochu jinak. Shlédnutí reklamy je vlastně forma poplatku za konzumaci obsahu. Mám-li rádio nebo televizi, platím koncesionářský poplatek - a to ani nemohu nijak ovlivnit, jak se můj příspěvek využije. Chci-li číst noviny, musím si je koupit (pokud to není Metro, kde je ale 70% reklamy, ze které se platí).
Jdi-li na web, za obsah neplatím přímo, ale právě tím, že mne "otravují" reklamy. Někdy se stává, že je reklama hezká, někdy není. To už vydavatel serveru neovlivní. Pokud by ale reklamy nebyly, nebylo by ani Horyinfo, nebo by místo článku skoro každý den, vyšel nový článek třeba jednoiu za týden až měsíc.
Milí čtenáři, tím, že snesete reklamu, i když se vám třeba nelíbí a otravuje vás, přispíváte sami sobě na to, abyste tu měli i nadále co číst a bylo to kvalitní.
0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]

horyinfo.cz je mediální partner Českého horolezeckého svazu
hledej
Horoškola
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
Oznámení o akcích posílejte redakci
anketa
Chceš mít trvale zimní, nebo letní čas?

zimní (619 hl.)
 
letní (524 hl.)
 
je mi to jedno (427 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 1570