Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies



Adrex Ice Run


Rychlolezení na Vírské přehradě

V sobotu 29. ledna 2011 se do Víru již potřetí sjedou nejrychlejší ledoví „běžci“ ze všech koutů České republiky, aby poměřili svoje síly v oficiálním mistrovství České republiky v divácky velmi atraktivní disciplíně – ledovém lezení na rychlost. Aktuálně: Mistry ČR v rychlolezení se stali Lucie Hrozová a Milan Dvořáček. Kompletní finálové výsledky. Podívejte se na Kolouchovo video z akce.






Před chvílí vyšly kompletní finálové výsledky:

Výsledky finále Adrex Ice Run 2011

muži

1 Dvořáček Milan 00:52,90
2 Lienerth Radek 00:54,32
3 David Matuška 00:59,28
4 Kovařík Zbyněk 01:00,94
5 Pálka Lukáš 01:04,89
6 Pavol Centko 01:26,64
7 Kryštof Tomáš 01:33,06
00 Hartman Pavel - pád - diskvalifikace
00 Pacík Jan - pád - diskvalifikace
00 Hroza Libor 00:53,98 - diskvalifikace

Výsledky finále - Ženy :

1 Hrozová Lucie 01:20,11
2 Kratochvílová Martina 02:18,76
3 Hájková Zuzana 02:21,85
4 Hájková Simona 02:29,41
5 Janovská Kateřina 03:01,77

Jak vidno Lucka Hrozová vyhrála rozdílem třídy, druhé Martině Kratochvílové nadělila skoro minutu. Výsledky mužů jsou podstatně těsnější a staří pánové v nich mají významná místa :-)


Výsledky kvalifikace:

1 Dvořáček Milan 00:23,39
2 David Matuška 00:30,07
3 Hroza Libor 00:31,10
4 Kovařík Zbyněk 00:31,68
5 Pavol Centko 00:31,96
6 Pálka Lukáš 00:35,34
7 Kryštof Tomáš 00:35,61
8 Hartman Pavel 00:36,44
9 Linert Radek 00:37,56
10 Pacík Jan 00:39,64

Kvalifikace žen:

1 Hrozová Lucie 00:38,71
2 Hájková Simona 00:50,91
3 Kratochvílová Martina 01:06,71
4 Janovská Kateřina 01:09,83
5 Hájková Zuzana 01:10,79

Kompletní výsledky kvalifikacejsou zde.

Aktuální informace: Do finále žen se nejlepším časem dostala naše nejlepší drytoolistka Lucie Hrozová, která však srartuje jen pod podmínkou, že bude závodit i její otec a trenér, Libor Hroza. Neoficiální souboj Praha - Brno, se zatím po kvalifikaci vyvíjí ve prospěch Prahy. Rebel s botami o tři čísla většími má lepší čas, než Zoban a Lucka než Martina Kratochvílová, kterou předběhla ještě Simona Hájková. To je ovšem jen kvalifikace, uvidíme po finále. Dosažené časy jsou ovlivněny tím, že pořadatelé zakázali speciální rychlolezecké háky Ajsfifi a leze se s klasickými cepíny. Rámové mačky však zakázané nejsou.


Pravidla závodu Adrex Ice Run jsou velmi jednoduchá – zdolat v co nejkratším čase přibližně 35 metrů dlouhou cestu, a to bez ztráty kontaktu se stěnou a bez pádu do lana. Z dopolední kvalifikace, které se může zúčastnit opravdu každý, postoupí deset nejrychlejších mužů a pět žen do večerního finále, kde se utkají o velmi zajímavé ceny od sponzorů závodu. V loňském roce finalisti nastavili laťku velmi vysoko a uvidíme, zda se letos někomu podaří překonat vítězný čas Radka Linerta 1 minuta 7 vteřin. Šanci máte i Vy!


Umělá ledová stěna Vír, Veronika
Umělá ledová stěna Vír, Veronika, foto: Petr Jandík


Program závodu :
  • 08:00 – zahájení kvalifikace (muži i ženy)
  • 13:00 – konec registrace závodníků na místě
  • 16:00 – ukončení kvalifikace a vyhlášení finalistů
  • 19:00 – finále ženy
  • 20:00 – finále muži
  • 21:00 – ohňostroj pod ledovou stěnou
  • 21:00 – Adrex Ice Rum párty
Registrace závodníků :
Přestože je Adrex Ice Run oficiálním mistrovstvím České republiky, kvalifikace se může zúčastnit opravdu každý. Jedinou podmínkou je včasná registrace závodníků na telefonním čísle 732 100 160 nebo na emailové adrese adrex@adrex.cz. Potřebujeme znát Vaše celé jméno, kontakt a orientační příjezd na kvalifikaci. Startovné je 100,- Kč při registraci nejpozději do pátku 28.1.2011 do 20:00 hodin a 200,- Kč při registraci v den závodu přímo pod ledovou stěnou ve Víru. Registraci na místě musíte stihnout do 13:00 hodin.
Na výherce v jednotlivých kategoriích čekají velmi zajímavé ceny od sponzorů závodu a samozřejmě i drobná pozornost od provozovatelů ledové stěny ve Víru. Podrobnější informace budeme průběžně doplňovat v následujících dnech. V případě nepříznivého počasí se může termín akce změnit !!!





[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5

| Autor: redakce | Vydáno dne 04. 02. 2011 | Počet komentářů: 80 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
| Zdroj: Adrex, Petr Jandík

Našli jste ve článku chybu, nebo překlep? Budeme vděční za upozornění. Napište nám. Děkujeme

Související články:
Aneta Loužecká mistryní světa a vítězkou Světového poháru v rychlosti. (18.02.2024)
MS v ledolezení Edmonton (17.02.2024)
Loužecká čtvrtá v Sunderlandu a třetí celkově (10.02.2024)
MČR 2024 v ledolezení na rychlost (31.01.2024)
SP v ledolezení Saas Fee obtížnost (28.01.2024)
SP v ledolezení Saas Fee - rychlost: Loužecká stříbrná (26.01.2024)
Loužecká stříbrná v Ouray (22.01.2024)
SP v ledolezení Cheongsong: Loužecká zlatá v rychlosti (13.01.2024)
Dry Tool Cup Brno 2023: Loužecká a Bosshard (02.12.2023)
Kalendář ledolezeckých závodů (27.10.2023)
EP v ledolezení Oulu: Devin a Van Der Steen (26.02.2023)
EP v ledolezení Skotsko: Virgile Devin a Marianne van der Steen (17.02.2023)
Světový pohár 2023 v drytoolingu (29.01.2023)
SP v ledolezení Saas Fee: Ladevant Louna a Sina Götz (27.01.2023)
Ouray Ice Festival (22.01.2023)
SP v ledolezení v Champagny-en-Vanoise (21.01.2023)
SP v ledolezení Cheongsong: Heeyong Park a Petra Klingler (21.01.2023)
MM Holandska (10.12.2022)
UIAA Ice Climbing European Cup 2022/23 (05.12.2022)
Loužecká šestá v Žilině (27.11.2022)
Světové poháry UIAA v ledovém lezení v Rusku zrušeny (26.02.2022)
ME v ledolezení Oulu (19.02.2022)
Mistrovství Severní Ameriky v drytoolingu - Ouray (05.02.2022)
MS dospělých a mládeže v ledolezení (30.01.2022)
Loužecká zlatá i bronzová v Ouray (29.01.2022)
Skialpinismus na ZOH (13.08.2021)
SP v ledolezení Kirov: Loužecká sedmá (07.03.2021)
Loužecká třetí v boulderingu na MS mládeže (02.03.2021)
ME v ledolezení Champany: Loužecká čtvrtá a šestá (27.01.2021)
Ouray Ice Festival live (21.01.2021)
EP v drytooligu Žilina (08.12.2020)
SP v ledolezení Saas Fee: Tolokonina a Louna Ladevant (25.01.2020)
SP v ledolezení Čangčun, Čína: Loužecká 9. (04.01.2020)
MS v ledolezení Kirov: Kuzovlev a Woonseon Shin (10.03.2019)
SP v ledolezení Denver: Glatthard a Tolokonina (22.02.2019)
SP v ledolezení Saas Fee: Glatthard a Woonseon Shin (31.01.2019)
SP v ledolezení Cheongsong: Kuzovlev a Tolokonina (12.01.2019)
SP v ledolezení Kirov (04.03.2018)
EP v ledolezení (25.02.2018)
SP v ledolezení Hohhot (04.02.2018)
ICWC Cheongsong, závod překvapení (15.01.2017)
ICWC Beijing 7. - 9.1. (09.01.2017)
ICWC Durango (20.12.2016)
Prozatímní kalendář ICWC (30.07.2016)
SP v ledolezení a ME Rabenstein: Svoljšak a Song (31.01.2016)
ICWC 3: Saas Fee pro Rusy, Dvořáček 12. (24.01.2016)
Ouray: Lucka první a třetí mezi chlapy (21.01.2016)
SP v drytolingu Cheongsong: Tolokonina a Hee Yong Park (17.01.2016)
Ledolezecká sezóna končí v Kirově (08.03.2015)
Vírský cepín - MČR v lezení na rychlost (15.02.2015)
MS v ledolezení na obtížnost a SP na rychlost (01.02.2015)
SP v ledolezení Cheongsong (13.01.2015)
2. kolo slovenského poháru ve drytoolingu (19.11.2014)
ME v ledolezení Ufa: Lucka Hrozová bramborová, Česko třetí v týmech (02.03.2014)
Ve Víru rychlosti Hrozová a Dvořáček (16.02.2014)
SP v Rabensteinu zrušen! (14.02.2014)
Martina Kratochvílová a Janez Svoljšak mistry světa juniorů (09.02.2014)
SP v drytoolingu Champagny-en-Vanoise, France (01.02.2014)
SP v ledolezení Saas Fee (27.01.2014)
Světový pohár v ledolezení Saas Fee od zítřka (23.01.2014)
SP v drytoolingu Busteni (17.01.2014)
SP v drytoolingu Cheongsong (12.01.2014)
Světový pohár ICWC se rozbíhá (09.01.2014)
Drytooling v Bozemanu (04.01.2014)
Black Diamond Drytool cup 2013 (10.12.2013)
Lucka v Bratislavě (20.11.2013)
K2 Drytoolcup 2013 (20.11.2013)
Kalendář závodů v ledolezení (02.08.2013)
Světový pohár v ledolezení Kirov - Lucka Hrozová bronzová! (18.03.2013)
Světový pohár v Busteni: Hrozová zlato! (09.02.2013)
Rabenstein, třetí kolo SP v ledolezení (28.01.2013)
Světový pohár v ledolezení v Saas Fee: Hrozová bronz (24.01.2013)
Mistrovství světa v Cheonsongu (14.01.2013)
Black Diamod Drytool Cup (11.12.2012)
Gutovka drytool cup 2012 (06.12.2012)
Rekord v paragánech (29.11.2012)
Finále Světového poháru v Kirově: Hrozová stříbrná (10.03.2012)
MČR v ledovém rychlolezení (27.02.2012)
SP v Busteni 2012: Lucka šestá, Míra devátý (22.02.2012)
Glace Glise: Bendler a Hrozová (19.02.2012)
SP v ledolezení Busteni (11.02.2012)
Světový pohár v ledolezení Champagny-en-Vanoise: Hrozová bronz (05.02.2012)
Rabenstein 2012 (31.01.2012)
Světový pohár v Saas Fee (21.01.2012)
Fotogalerie ze Saas Fee (21.01.2012)
Hrozová bronzová v Cheongsongu (18.01.2012)
Světový pohár v ledolezení Cheongsong (15.01.2012)
Videa z Kanderstegu 2012 (15.01.2012)
ICE Climbing festival Kandersteg 2012 (09.01.2012)
Začíná ledolezecká sezóna (01.01.2012)
MČR drytooling: fotogalerie (13.12.2011)
Blue Cave Cup 2011 (18.05.2011)
Hrozová stříbrná ve Světovém poháru (08.03.2011)
MS v rychlosti a SP v obtížnosti v Kirově (08.03.2011)
Evropský pohár českou kořistí (19.02.2011)
Lucie Hrozová čtvrtá na Mistrovství světa (08.02.2011)
Mistrovství světa v drytoolingu v Busteni (06.02.2011)
Hrozová stříbrná v Saas Fee (24.01.2011)
Světový pohár v Saas Fee (23.01.2011)
Hrozová v Koreji bronzová (09.01.2011)
Závod světového poháru v drytoolingu v korejském Cheongsongu (09.01.2011)
Otevřené mezinárodní MČR v drytoolingu, Hrozová bere všechno (30.12.2010)
Europa cup Eisklettern 2010/2011 (11.11.2010)
Hrozová pátá v SP v ledu (10.02.2010)
Saas Fee - Hrozová čtvrtá (23.01.2010)
Světový pohár ve Val Daone: Lucka bronz (18.01.2010)
SP v Kirově: Hrozová čtvrtá (12.01.2010)
SP Kirov: Lucka ve finále (08.01.2010)
Tak nám zase přituhlo…. (22.12.2009)



Komentář ze dne: 29.01.2011 18:18:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Praha - Brno:-)
Tipnul bych si, že se Praha s Brnem budou vzájemně pořádně hecovat a padne i ten loňskej rekord.:-) Škoda, že není přímej přenos. Na ten souboj bych se rád podíval.:-)
0 0

Komentář ze dne: 29.01.2011 18:48:11     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Praha - Brno:-)
Vloni vyhrál Zoban časem 1:07. Nevím, jestli je stejná trať, ale zlepšil se dost podstatně na 37,56, ale stačilo to jen na 9. místo. No ale alespoň porazil Lucku asi tak o sekundu. Ostatně Lucka by se vešla do finále i mezi chlapy, i když o fous :-) Jsem zvědav na finále, jestli si Rebel udrží bronz, to by byla fakt prča.
1 0

Komentář ze dne: 29.01.2011 19:39:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Praha - Brno:-)
jestli loni nelezli tu finálovou trať dvakrát, nějak se mi nechce věřit, že by se Zoban a spol. až o tolik zlepšili. A kolik vlastně přijelo závodníků?
0 0

Komentář ze dne: 29.01.2011 19:50:15     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Praha - Brno:-)
Taky mi to přijde divný s tím časem. Ve výsledcích je 32 chlapů a 7 holek, docela přijatelná účast.
Docela rychlej byl pan domácí Matuška a dvacátej náš vítězný autor zpřed pár let Přípluv.
0 0

Komentář ze dne: 29.01.2011 19:50:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Praha - Brno:-)
jo, už jsem našel výsledky kvalifikace. Zdá se, že trať je poloviční:-) Pochybuji, že by jinak ty časy byly o tolik lepší.
0 0

Komentář ze dne: 29.01.2011 22:19:57     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Praha - Brno:-)
Ve finále byly časy něco kolem 52 sekund, to asi bylo na delší trati.
0 0

Komentář ze dne: 30.01.2011 16:52:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Praha - Brno:-)
Kvalifikace se letos lezla na první polovině loňské finálovky, proto ty rychlejší časy, finále se lezlo na kvalifikačce z prvního ročníku a tehdy tam byl nejrychlejší čas něco přes 46sekund, vzhledem k tomu, že se lezlo finále na jiné trati nedají se časy porovnávat s loňskem, jedině jde porovnat finále prvního a loňského ročníku, to se lezlo na stejné trati. Jinak gratualce všem.
PS: Petře jak ty říkáš staří pánové na tomto závodě hrají významnou roli od prvního ročníku, stačí se podívat do výsledovky, ale třeba se ti pánové necítí být starými, ale naopak:-)).
0 0

Komentář ze dne: 29.01.2011 22:26:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: gratulace
Mistrům gratulace, ale největší frajer závodu byl asi starej Hroza. Lézt s botama o několik čísel většími, časem porazit druhého Zobana a to i s tím, že nalezl o pár metrů víc, fakt dobrej výkon.:-) To neviděl červenou čáru, nebo co? Škoda, že ho museli diskvalifikovat.
0 0

Komentář ze dne: 29.01.2011 22:48:22     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: gratulace
A hádej, kdo ten protest podal :-)
0 0

Komentář ze dne: 29.01.2011 23:15:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: gratulace
Cože? To vážně někdo podal protest? Já myslel, že ho okamžitě diskli rozhodčí za překročení červené čáry. A byla tam vůbec červená čára, za kterou se nesmí? Pokud tam byla jen modrá čára a vyšel pouze z ní a cestu si dokonce stížil, tak by ho vůbec neměli právo diskvalifikovat. Diskvalifikovat se může pouze za překročení červené čáry. No, to mě fakt zajímá, jak to bylo.
0 0

Komentář ze dne: 30.01.2011 00:38:46     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: gratulace
Prej tam rozhodčí dlouho diskutovali, údajně 7 bylo pro to, aby Libora nechali v soutěži. No ale mám to jen od jedné strany, chtělo by to znát i druhou verzi. Víc podrobnností nevím, ale třeba to někdo v komentářích osvětlí blíž. Libor to všecno bral jako srandu a po závodě byl v dobré náladě.
0 0

Komentář ze dne: 30.01.2011 10:01:36     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: gratulace
Podle Zobanova vysvětlení, Libor přelezl červenou čáru v místě, kde trať zahýbala. Podle Zobana si tím ušetřil skoro 3 sekundy. Pořadatelé s jeho diskvalifikací váhali proto, že jeho diskvalifikací by se pořadatel Matuška posnul na třetí místo. Tu čáru překročili i jiní dva závodníci, kteří nebyli diskvalifikování, pak ale spadli. Libor nespadl a i podle Zobana zalezl velmi pěkně. Protože sám tak přesně trvá na pravidlech, když nedisknout nikoho jiného, tak Libora určitě, pravil Zoban.
========
Tož, pravidla se mají ctít, padni komu padni
0 0

Komentář ze dne: 30.01.2011 11:19:43     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Hovořil jsem o situaci také s Davidem Matuškou. Před finále byl brífink, kde byli všichni upozorněni na dodržování vyznačené cesty. Přesto Libor při lezení zasekl cepíny za červenou čáru. Lidi na něj zakřičeli a on cepíny přesekl vedle do povolené zóny. Že by si tím nějak zkrátil čas, jak tvrdí Zoban, si nemyslí, naopak tím Libor čas ztratil.

Zobanův protest byl oprávněný, Libor porušil pravidla. David by to spíše řešil časovou penalizací. Rozhodnutí však jako pořadatel nechal na ostatních. Mrzí ho, že se na třetí místo dosunul Liborovou diskvalifikací a ne vlastním výkonem.

0 0

Komentář ze dne: 30.01.2011 20:19:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Souhlasím s Davidem, když se Libor po upozornění vrátil, čas rozhodně ztratil. Jedině trouba si může myslet, že tím získal, dokonce 3 sekundy. Pravidla se mají dodržovat, to chápu, no nerozumím proč Zoban i sám sebe nediskvalifikoval, když finálovou trať v rámci příprav na závody několikrát lezl.:)) Nezáleží na tom, že předtím běžel bez cepínů, k orientaci v cestě to pomůže i tak celkem dost. Z hlediska této Zobanovy výhody měl organizátor umožnit i ostatním si trať před závodem stejným způsobem zkusit, nebo Zobana do závodu vůbec nepustit, nebo měl být taky diskvalifikován. Je s podivem, že Zoban už u sebe na férovosti pravidel vůbec netrvá.
0 0

Komentář ze dne: 31.01.2011 11:01:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Obvykle nepodepsanym anonymum neodpovidam, ale jelikoz se to dotyka take kluku z Adrexu odpovim.
Nejprve k tem trem vterinam, ty jsi cestu zrejme nelezl, takze vyjadreni, ze rozdil mohl byt az ke trem vterinam nemuzes pochopit, je rozdil, jestli bagrujes primo, nebo musis krizit a jeste hlidat aby jsi nesel pres lajnu, ale to je vec hypoteticka na niz muzes samozrejmne mit jiny nazor nez ja :-)
K tomu druhemu, jestlize ma cesta pres 30 m, klicove misto se spatnym ledem pod vylezem a ve vylezu, tak je rozhodne pro cloveka, ktery letos starvil uz vice nez 14 dni na ruznych ledech nacviceni 3 m dole hrozne dulezite :-)
Jinak prave diky tomu co jsme tam s Davidem nacvicovali nebyl s lanem problem ve finale, protoze jsme zkouseli, jestli se pri urcitem zpusobu prelezu spodku (vnitrkem prvni zatacky, ktery nakonec nikdo nepouzil) lano kousne o rampouchy, ci nikoli. Jelikoz se kousalo, musel jit nahoru na zavod Pepa lano z poloviny cesty navadet.
Jinak chapu ze to myslis uprimne, ale i Libor uznal, ze sel mimo, pravidla jsou pravidla a to jsem po reakci na zavodech necekal, takze smekam :-)

Radek

PS: fakt tak blbe abych nacvicoval led za 2 na tom opravdu nejsem, to by jsi mne trochu urazil, ale neberu to osobne :-)

PS2: kdyby jsme chteli trenovat cesty, myslis ze pri znalosti podminek by jsme si tam nezajeli v tydnu?
0 1

Komentář ze dne: 31.01.2011 11:35:19     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Pokud by to mělo být čisté, neměl by organizátor a připravovatel tratí vůbec závodit.
0 0

Komentář ze dne: 31.01.2011 12:43:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
V tom pripade by jsi musel diskvalifikovat asi tak polovinu startovniho pole :-)
Proste to fakt neni jednoduche a klukum diky za to takovehle zavody delaji.
Jinak zvlastni, ze tohle je prvni rocnik, kdy se tak mohutne diskutuje. Cimpak to jenom muze byt :-)

Radek
0 1

Komentář ze dne: 31.01.2011 13:40:44     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Viděl jsi někde na MČR v obtížnosti, že by stavěč tratí závodil? Viděl jsi to někde na svěťáku? (no tam, je to tím, že stavěč to sám ani kolikrát nevyleze zajištěno automaticky).

I když v rychlostním závodě nemá znalost trati až tak zásadní význam, jako v obtížnosti, stejně je určitou výhodou a mají-li být závody objektivní, stavitel tratí prostě nemůže závodit.

Důvod diskuse vidím v tom, že se význam závodu zvýšil natolik, že se dostal do pohledu veřejnosti a na rozdíl od minulých ročníků už je brán vážně. S tím automatiky přicházejí diskuse o jeho okolnostech.
0 0

Komentář ze dne: 31.01.2011 17:05:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Hodně zajímavé je, že loňský ročník byl též MČR a žádné diskuze se nevedly, byla to totální pohoda, nikdo nic neřešil, všichni se dobře bavili, nikdy nikomu nevadilo, že to domácí měli prolezené, až letos vadí spousta ptákovin stejně jako u drajtůlu v Brně a zde je opravdu na místě otázka, čím to je, někteří v tom máme už nějaký ten pátek zcela jasno. A co se týče té finálové cesty, tak Zoban si dobře pamatoval, co se mi tam stalo v kvalifikaci před dvěma lety, kdy se nevedené lano zaháklo za rampouch a já byl najednou dva metry nad ním, že mě to stálo hodně času slézt a vyndat byla jedna věc, druhou tou horší mohl být případný pád s dost nepříjemnými důsledky a tudíž chápu snahu o eliminaci tohoto problému a ty tři metry na startu jsou k smíchu, protože to je celé lehký led až na jedno místo výše, takže nevím co řešíte na tak dlouhé trati za ptákoviny, stejně jako to, jestli byl někdo mimo trať. Prostě jednou byl a tím to končí, jediné, co měli hoši udělat hned a to dotyčného sundat a nenechat ho lézt až nahoru, to je celé, co by se jim dalo vytknout a spekulovat o nějakých časech, pokud neprolezeš správně trať je nesmysl a neměřitelná hodnota, proto všichni lezou stejnou trasu, aby se časy daly mezi sebou porovnávat. Stejně tak nelze dost dobře porovnávat časy z různých ročníků, pokaždé je led jiný, před dvěma lety tam měl vítěz kvalifikace čas něco přes 46sekund, letos byl nejrychlejší ve finále skoro o 7 sekund pomalejší:-).
0 1

Komentář ze dne: 31.01.2011 18:03:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - libor Rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Souhlasím Vlku, byl jsem za čárou, měli mě disknout hned. Stejně tak jako Zobana, který si nacvičoval start! Takhle jsi to myslel s tou spravedlivostí? Mu nepomohl nácvik startu a mě zase zaseknutí mimo čáru:-))))
0 0

Komentář ze dne: 31.01.2011 21:39:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Samozřejmě. Měl jsi podat protest, nebo někdo jiný, mohlo to být ještě zajímavější:-)). A nejlepší by bylo udělat závody v původním termínu, to by ta diskuze tady vůbec nebyla a byl by klid:-))).
0 0

Komentář ze dne: 01.02.2011 08:24:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor Rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Vlku, myslím že to je ten správný směr pro uklidnění atmosféry. Pořádat závody v době, kdy na ně nikdo nemůže přijet. Pro Vír navrhuji červenec. Letos se Zoban pokusil zachránit situaci jestě tím, že Lucce zavolal těsně před závodem, ať na něj nejezdí, že mu jde o Luččino zdraví :-)))
0 0

Komentář ze dne: 01.02.2011 09:09:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Libore ty jsi opravdu jeste vetsi ... nez jsem si kdy dokazal predstavit.
Lucka ma podle vasich informaci zlomene zebro, stale problemy s kotnikem od podzimu a aktualne je na druhem miste v poradi SP, kdy ji cekaji jeste dva zavody.
Pokud pominu ze uplne nejdulezitejsi je byt zdravy a v poradku, tzn. zvazit zda mi za mozne dalsi komplikace stoji vyrazny uspech v SP, tak pak si myslim je nadrazeno SP svym zpusobem sranda zavodu MCR.
V tomto duchu jsem se s Luckou bavil jak o SP, tak o MCR na Viru a co jsem ji rekl vim ja a ona. Ty leda pokud sve dceri odposlouchavas telefon.
A jinak pokud by te to zajimalo, tak to ze pojedeme na Vir na zavody jsme se definitivne rozhodli ve ctvrtek.
Radek
0 1

Komentář ze dne: 01.02.2011 11:16:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lynnhill (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Možná by si měl Zoban místo těchto reakcí spíš příště odpustit nevyžádané rady čili radši držet zobák, protože Lucka evidentně dobrého trenéra už má. Jestli jako předseda subkomise či jakého výra (nebo Víra?) koučuje ostatní drytoolingové ovečky a říká jim, co mají a nemají (radši) dělat, tak ať to u Lucky vynechá a bude klid. A kdyby si s Vlkem odpustili ty návody pro čtenáře, kdo teda fakt kazí atmosféru, bude to ještě lepší, protože k tomu taky přispívají. Jinak asi super závody a pořadatelům čest!
1 0

Komentář ze dne: 01.02.2011 12:39:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Vis je zvlastni, ze Vlk, David, ja, my vsichni jsme jasne identifikovatelni a nase nazoru jsou prezentovane zcela otevrene.
A pak se tady vzdy objevi prispevek od Libora a kolem nej rada podpurnych anonymu. Pozoruhodne...
Jinak Lucce jsem rekl, co jsem rekl a to vime my dva. Co rekla Lucka Liborovi a jak on si to vylozil dal je uz zcela jina vec.
Kazdopadne jeste chvili takto nekteri muzou pokracovat a misto ucasti 40 zavodniku, bude zavodniku 5 a muzou lezt pokuu kolik chteji. tak jak to bylo na MCR na rychlost na stene.
Proc je na Viru lidi 40 a v Praze na Mamut jich prijede pět a půl? Polozil jsi si nekdy tuto otázku?
Jinak tímto z mé strany diskusi koncim, nebot neni konstruktivni.
Klukum z Adrexu pak preji at se timto nedustojnym tlachanim nenechaji znechutit a uvidime se 12.2. na Ice Fun.
radek
0 1

Komentář ze dne: 01.02.2011 13:39:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
i já tě mám rád Zobane :-)
0 0

Komentář ze dne: 01.02.2011 16:42:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Ale jdi ty brepto, já měl na mysli 22.1., kdy měly být původně a nemyslím si, že by byla menší účast, to rozhodně ne, stejně jako loni, kdo má čas a chuť ten přijede a klukům patří dík za to co pro to dělají a důležitá je u toho ta pohoda, což jsem u některých závodů občas postrádal a bylo by škoda si nechat otrávit i tento, já jen srovnávám to, co se psalo vloni a co dnes a to je diametrální rozdíl:-)).
0 0

Komentář ze dne: 01.02.2011 17:27:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor Rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Jééé Vlku promiň na tebe jsem zapoměl, tebe mám taky rád. :-) Myslím si, že na závodech na Víru letos byla pohoda, nepozoroval jsem nějaké problémy, závod byl profesionálně připravený a proběhl ve stejné profesionální úrovni. Co se psalo loni vlastně i letos je asi podobné. Psalo se, a píše se, že to byly super závody.To, že padnul nějaký protest, se na závodech děje, ale to nesnižuje úroveň závodu! Ve VV pořád propagujete koncepci. Myslím si, že pořádat MČR když je SP je nekoncepční. Bohužel se někdy termín najít nedá, ale když to jde je logické udělat závody, tak aby se nekřížily. Spíš by mě zajímalo Vlku jak koncepčně vidíš další podporu ledolezení? Na Sp jsou stanovena velice přísná pravidla finanční podpory a to hlavně z důvodů úspory. Voltmetr jel na zkušenou na Ep a Sp a nedostal od Čhs ani floka, nakonec on počítal s tím, že nic nedostane. Na jaké podpoře ze strany ČHS jste se dohodli se Zobčou na další Ep na které chcete jet vy a mám pocit i lidi, kteří otevřeně hovoří, že je to závodění nebere. Bude podpora omezena i podle výsledku? Nebo bude přidělena paušálně? Ale věřím, že ty jsi Vlku tak spravedlnosti milovný, že podpora bude spravedlivá, přinejmenším tak jako je na SP. Já bych navrhoval okopírovat pravidla financování SP a použít je na EP. Co ty na to?
0 0

Komentář ze dne: 01.02.2011 21:39:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Vzhledem k tomu, že vidím do financování svazu trochu více než běžný člen, tak dle mého názoru dostává zatím drytool tolik, kolik si zaslouží, protože když to převedu čistě na peníze tak na rozdíl od obtížnosti, boulderingu, rychlosti či skialpu nic nepřináší(pozor hovořím o penězích a ne o mediálním zviditelnění). Navíc po letech, kdy se na SP jezdilo na výlety, je to konečně striktně a jasně nastaveno a nemám vůči tomu výhrady. Co se děje v komisi je Zobčova věc a já mu do toho nekecám, mám svých starostí s CVK a OP víc než dost:-). A jak si to Zobča udělá s EP je jeho věc, musí akorát vyjít s tím co má a ještě zabezpečit domácí závody a pokud vím tak prioritou je zajistit mistrovství republiky a ještě pohár. Pokud je mi známo, tak žádná z komisí nedostává to, co by chtěla, ale na druhou stranu umíme už dva roky žít z peněz mimo Sazku. PS: Závody tam byly vždy super, byl jsem na prvních dvou, tak vím, akorát mi přijde většina diskuze tady o diskvalifikaci trochu na hlavu a poněkud nabobtnalá:-). Jo a já rozhodně na EP nejedu, neboť budu v Mísečkách na VV, který se s tím kryje a navíc jsem soudný, neboť jem měl dva měsíce pauzu a teprve začínám lézt, takže tam třeba seženu někoho na Krkavku:-)).
0 0

Komentář ze dne: 01.02.2011 23:06:45     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Vlku, ČHS shání extra peníze od sponzorů - chvályhodná činnost Davida Gladiše už začíná být vidět. Řekl bych, že výrazným argumentem pro sponzory jsou mediálně viditelné výsledky a to jsou především medaile ze závodů. Ty vozí kromě Adama a Karolíny Grohové už jen Hrozovi - rychlost a drytooling. Mediální ohlas jsou potenciální peníze, takže bych s tvrzením, že drytooling nic nepřináší byl možná opatrnější. No a poté, co Adam ohlásil v nedělní Casablance, že svěťáky objíždět nebude.....
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 07:58:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor Rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulac
Vlku, když vidíš do financování a říkáš, že se dřív na svěťáka jezdilo na výlety. Proč je tedy jednoduší dostat dotaci na EP než na svěťák. Pamatuješ si jak si byl proti tomu, aby Lucce bylo proplaceno ubytování(20eur) za 7 místo na světovém poháru v Busteni? Nebo už asi zapoměl? Podívej se, jak se musí závodník umístit na SP, aby mu bylo proplaceno ubytování , a co na EP stačí 5 místo! Není to nový začátek výletů za peníze Čhs? Já nemám nic proti těm které Zoban nominoval. Ale nemělo by být logické, že na závody nižší kategorie by příspěvky závodníkům měli být hůř dostupné než na závody kategorie vyšší? Ale já to vidím tak, že si Zoban kupuje přízeň lidí za svazové peníze. Prostě máte dvojí metr. Na svěťáku je to mnohem těžší, a někteří tvrdí, že tam ani jezdit nechtějí, tak jim aspoň přispějete na evropák. Ještě jednou zdůrazňuji, že nic proti nominovaným nemám, jen proti zvláštní Zobanově finanční politice.A jestli Zobanova mimořádná dotace Lucce na letenku do Koreje mělo být takové mé" držhubné" tak to se spletl. Měřte všechny stejným metrem a bude klid. Když jsem žádal Zobana aby na svěťáku Voltmrtrovi proplatil aspoň ubytování, tak mi řekl, že pravidla jsou daná a že nemá na rozhazování. Voltmetr si platil úplně všechno!
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 09:17:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor Rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: grat
Právě jsem zaslal na sekretariát Čhs žádost, abych byl do týmu na Ep, který podle neznámých kritérií vybral Zoban, taky zařazen. Jsem členem Čhs výkonnost mám :-) tak nevím, proč bych nemohl mít stejné podmínky jako ostatní členové Čhs. :-)
Pokud nedostanu kladné vyjádření, postoupím svou žádost RK. Vlku, myslím si, že bys mě měl podpořit, jsi pro tu spravedlnost, přece. :-))))
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 09:50:11     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: nominace
Cheche, to je prča. Už vidím jak tě Zoban nominuje :-) Ale když už tam stejně pojedeš, tak proč si nezazávodit a nenatrhnout pozadí mladším, že?

Máš v nás mediálního partnera, mladé nadějné závodníky podporujeme :-)

Pokud se nominace týká, první čtyři Češi z letošního MČR, tomu rozumím, ale Lukáš Pálka na nominačním závodě nestartoval, takže divoká karta pro budoucího kolegu horského vůdce?

Nominaci holek vidím jako správnou
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 10:27:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Honza (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tak velevazena komise, tohle je snad nejvetsi vrchol drzosti. Co si uz ten Zoban dovoluje, to snad ani nejni mozny. Neveril jsem svym ocim, kdyz jsem kouknul na tu nominaci. Zensky jsou ok, vsechny byly na mcr v Brne a umistily se do 3.mista. Ale co ti muzici? Tam je dobre Matejec, Lenc, Adamek a Olt. Jinak ostatni nemaj nominacni zavod, tak nemuzou mit narok na jakekoliv placeni cehokoliv. Nechapu, jak muze byt na EP nominovano až 6 muzu s tim, ze se jim zaplati startovny, kdyz na SP je urcen pocet dvou zavodniku a treti nebo ctvrtej uz si musi vse platit. A zavody na rychlost jsou neco jinyho. Na EP nemuze dostat podporu ani Mazl ani Palka a stejne tak starej Hroza! Vy nevite co s penezi? Vzdyt vsude porad knourate ze penez nemate, ale asi se kamaradickovani nekomu zachtelo. To svet nevidel, aby byla prisnejsi kriteria na SP, nez EP!!! Asi si Zoban zasekl cepin do mozku, jinak to nevidim. Mela by se subkomise zrusit, stejne je k nicemu, T.Binter muze nominaci udelat i bez Zobana podle vysledku mcr a jeste se usetri nejaka mala koruna za Zobanovu funkci!
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 10:34:21     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: nominace
Jo, Luboš, na toho jsem zapomněl. Ten má řekněme dlouhodobé zásluhy za těžké cesty venku, tomu bych tu divokou kartu dal, i když nezávodil.
Nominace je jedna věc, druhá kdo z nominovaných se skutečně zúčastní.

0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 10:45:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Honza (@)
Titulek: Re: Re: nominace
ono v podstate jde o to proplaceni cehokoliv na EP, klidne at udeli i deset divokych karet, to je jedno, ale at si to plati ti lidi sami! Kdyz nemas zadnou nominaci, nemuzes chtit neco proplacet! a nemuzes mit mirnejsi kriteria nez na SP!
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 11:08:04     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: nominace
Myslím, že Luboš asi nepojede bez příspěvku, možná jedině když pojede s Jíťou a spojej to s lezením v nějaké sračkové jeskyni venku.
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 10:48:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - libor Rebel Hroza (@)
Titulek: Re: nominace
A proč si myslíš, že bych neměl mít zaplacené. Pokud cesta na EP nepůjde hned do silových pasáží a paragánů, můžu dolézt dost vysoko a tudíž natrhnout prdelku pár mlaďochům :-) S cepínama jsem za život nějakej ten metr nalezl:-) Na Víru by si na mě na začátku taky nikdo nevsadil :-))))
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 10:54:49     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: nominace
Tak až přijdu večer do Holešovic, ne aych tě viděl baštit zmrzliny a kecat s lidma. Pěkně na fošnu a paragánovat :-)
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 11:31:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: nominace
Právě jsem zahodil zmrzlinu... a jdu paragánovat:-)) protože mi Zoban zavolal, že nemám výkonnost. :-))) To mě teda neviděl ještě s cepínama :-))))
1 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 18:08:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: grat
Vy mě bavíte:-), fakt, asi se taky přihlásím do repre, jako loňský vícemistr republiky na rychlost proč ne a těch paragánů i s těmi nedoléčenými zády udělám asi víc než ty Libore, přece to chce jen trochu soudnosti od člověka, který vloni ostentativně vystoupil ze svazu a nechtěl s ním mít nic společného, a teď se do něj potichoučku, polehoučku vrátil, to se za ten rok svaz asi hodně změnil k lepšímu:-). A chce to nemíchat SP s EP, každý je jiná soutěž a podpora závodníků na té které soutěži závisí na komisi, ne na mě, to mi nepodsouvej a mně se naopak líbí, že Zoban podpořil některé kluky na EP, kde můžou získávat zkušenosti, oproti SP, kam by měli jezdit hotoví závodníci. Honza asi nezná ty lidi, co tu byli jmenovaní, protože zpochybňovat kvality Luboše a Lukáše, když neví jak a co umí je pouze a jen k pobavení (upozorňuji, že s oběma výše uvedenými jsem si byl poměrně nedávno s cepíny zalézt a tak vím jak na tom jsou, to jen aby nevznikaly pochybnosti). Otázkou třeba je, jestli Luboš s Jíťou mají ještě chuť do toho investovat svůj vzácný volný čas, obzvlášť v zimě, ale co vím, když jsme byli minulý týden na Krkavce, tak hovořili něco o tom, že pojedou v tu dobu na těžké cesty do Rakous, neb jsem chtěl jet toho 19. na Krkavku a tak se jich ptal jestli budou doma:-). Libore a k Busteni to raději nebudu komentovat, názor jsem nezměnil, nebo můžeme klidně zveřejnit celou minulotýdenní korespondenci mezi námi dvěma, takže bych toho raději nechal, protože mám poněkud silnější žaludek než ty, to jsi snad už pochopil, klidně napiš, že jsem zlý, podlý, zákeřný a ještě nevímco dalšího, z tvých úst mi to zní jako lichotka:-). PS: Až si budu chtít osobně zazávodit na EP či SP, tak si to klidně zaplatím sám, mně to za tu prču stojí a kvóty startujících stejně vetšinou nenaplníme a ty si dej klidně podání k RK, ať se mají kluci čím bavit, když si myslíš, že nemají na práci důležitější věci:-)).
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 18:44:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - libor Rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Vlku musím ti dát za pravdu, že asi uděláš víc paragánů, ale neznamená to, že mě porazíš :-)))) Drytool,přece není jen o paragánech. Že jsem vstoupil do Čhs zapříčinilo to, že se šéfem komise závodního lezení stal Tomáš Binter. Důvěřuju mu, a tak proč to nezkusit. To, že Zoban podpoří kluky na Ep, je taky dobrá věc, s tím souhlasím. Ale selský rozum mi říká, že stejné umístění na Ep, kde chybí většina světové špičky, se nemůže srovnávat se Sp. A tak mi vysvětli, proč nabízí Zoban, teď zaplatit Voltmetrovi startovné na Ep, ale na Sp mu tu dvacku eur odepřel. A pokud jde o zkušenosti, tak těch pobral Voltmetr daleko víc na tom Sp. Není to tak trochu ze Zobanovi strany vyčůranost, že zaplatí Ep kam bude jezdit s kamarády a plácat se po zádech jak jsou dobří a na Sp, na kterém by to měli mnohem těžší, bude dávat peněz minimálně, protože tam oni nejezdit nebudou? A kdo je to hotový závodník proboha? A k Busteni? Klidně to dopisování zveřejni.Budu jen rád. Ty tam totiž v jednom mailu píšeš, že ta kontrola cesťáku,kterou jsi inicioval, neměla ublížit Lucce, tu ty máš přece rád. Ale mě. Tak o co ti šlo? O to aby byly včas podávané cesťáky? Nebo využít situace, jak potrestat Hrozu. Z toho mailu je jasné, že potrestat Hrozu. A to mi už připadá jako šikana. A tak trochu zneužití tvé funkce ve VV Čhs. Ty tam vlastně jinými slovy píšeš,:" Na tebe Libore nic nemáme, tak tě budeme šikanovat přes Lucku." Možná by to byl zajimavý podnět pro DK. Ale z lidského hlediska jsi ubožák, když volíš takové cesty jak se vypořádat se svými oponenty. Ale i tak tě mám rád. :-)))
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 21:11:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Když už jsem u toho psaní a tvého rozboru výkonosti jednotlivých závodníků a podpory budoucích nadějí. Jitku bych taky neřešil, ta má výkonost exelentní i Luboš, ale bohužel na Sp nejezdí a sbírat zkušenosti na evropáku v jejich případě...je přinejmenším divné. Píšeš, že Lukáš leze výborně, není důvod ti nevěřit, nakonec vloni na Sp v Saas Fee zalezl dobře. Tak mi nějak nejde do hlavy proč teď má sbírat zkušenosti na evropáku. Nakonec jsi to byl ty, kdo loni tvrdil, že jedinný kdo má z kluků na Sp je Lukáš. Tak proč nejezdí. U koho by měl evropák logiku, je Martina, ale ta zase tvrdíla i do televize, že to není pro ni to pravé. Na evropák by seděl Voltmetr. Ten, ale vykrvácel finančně na jednom evropáku, který nebyl dotovaný a na Sp kterého se chtěl zůčastnit, aby nabral zkušenosti a příští rok věděl do čeho jde a kam musí směřovat trenink, a to si myslím že je správná cesta. Vidíš a kdyby Voltmetr věděl, že bude dotovaný jeden evropák, možná by si ho vybral a nejel na ten který si musel zaplatit celý sám. A pokud jde o jeho přístup? Na Sp jel za své sbírat zkušenosti, protože chce závodit, a to je důležité! Ostatní neznám, tak se k nim nemohu vyjádřit.
0 0

Komentář ze dne: 03.02.2011 23:34:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ale Libore, pokud mám o něčem pochybnosti, tak to dám přezkoumat stejně jako to děláš ty, to je přece jasné,nebo ne? No a pochybení se tam ukázalo a to v přebírání dokladů, což se napravilo jak sis mohl sám všimnout:-). Co se týče závodníků, tak nominovaných je tam víc lidí,než jen Honza a že ten vykrvácel na jednom závodě tak to ho tak nesmíš zdírat z kůže:-). A závodit bys mohl začít přece nikdy není pozdě, aspoň bude větší legrace. Názor na tebe mám jasný, což jsem ti napsal, kupodivu až nejsem sportovec asi se nebude moc lišit od dalších z této části lezeckého spektra, ale na rozdíl od tebě si nemusím v tomto hrát na páva na veřejnosti:-).
0 0

Komentář ze dne: 05.02.2011 13:28:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Vlku,ppchybení se ukázlo, ale ne ze strny Lucky. Vy jste akorát zjistili, že se na sekretriátu nezapisuje pošta. To jsi, ale mohl ale prověřit i podávání Lucku na revizní komisi. A co se takhle vyjádřit k tomu, že jsi mi napsal, že to bylo směřované proti mě? Asi je lepší pro tebe to zahrát do aautu, že?
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 17:40:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulac
Proto jsem Petře hovořil čistě o penězích ze základních příjmových stránek (MF, MŠMT..) a uvedl, že neberu mediální prospěch a s tím související přísun peněz od partnerů, kde to zatím nevím přesně, kolik to činí, takže nechci říkat nějaké chiméry.
0 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 17:59:34     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:drytooling a peníze
Aha, takhle se to dá brát.
0 0

Komentář ze dne: 31.01.2011 14:24:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Když někdo vybočí z tratě, ale vrátí se zpět, může tím akorát čas ztratit a ne získat. Ty jsi jediný, který si myslí opak.:-) Myslet si můžeš co chceš.:-) Libor překročil čáru a i když se vrátil zpět, byl po tvém protestování právem diskvalifikovaný. Škoda jen, že nebazíruješ na dodržování pravidel u sebe. Už jen tím, že máš cestu předem prohlídnutou s lanem a víš kudy přesně vede, čistý prostě nejsi.:-) Jestli ti to pomohlo hodně, nebo jen nepatrně není vůbec podstatné. Že jsi strávil letos víc než 14 dní na různých ledech a jsi hodně zkušenej, ti ještě nedává právo závodit nefér. Z hlediska čistoty závodů neměl jsi vůbec závodit.
0 1

Komentář ze dne: 31.01.2011 16:19:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: gratulace
Vis jak uz jsem psal vyse to jestli vylezeni mimo zonu bylo zrychleni nebo zpomaleni o tom se da polemizovat a mit ruzne nazory. Nicmene zpet tam nebyl jediny krok, vsechny kroky sli nahoru a ja pouze tvrdim, ze je rozdil, jestli jdes rovne nahoru, nehledis na cary a jednim ukrokem se vratis do vyznacene trasy nebo lezes pet kroku sikmo pres ruku a hlidas si cervenou lajnu, kterou mas zatracene blizko aby jsi neprekrocil.
To je vse nic vic, nic min.
Ostatni veci nekomentuji, protoze to uz pokladam za zbytecne, nebot diskutovat s nekym kdo je bez znalosti podkladu presvedcen o sve pravde je pro mne ztratou casu :-)

Radek

PS: a navic se neumi ke svemu nazoru adresne prihlasit :-) coz pokladam za neslusne
0 1

Komentář ze dne: 30.01.2011 10:20:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: díky za přesnou citaci
:-) dik za přesnou citaci, sám bych to nenapsal líp

a hlavně dík klukům z Adrexu, kteří celou akci super nachystali a zrealizovali.
Radek
0 0

Komentář ze dne: 30.01.2011 12:26:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek: Není důležité vyhrát, ale vyděsit konkurenci:)
Omlouvám se, všem za to, že jsem vybočil z dané trasy a zaseknul jsem cepín mimo trať. Po upozornění jsem se vrátil a pokračoval dál. Bohužel jsem si doma zapomněl brýle, a tak jsem v té rychlosti trochu bloudil. :)) Velký dík organizátorům za super závody, perfektní organizaci, krásný ohňostroj a i tu flašku rumu. Moc jsme si to užili a ještě jednou vélké díky. Nakonec se mi mé heslo v titulku snad podařilo naplnit.:)
2 0

Komentář ze dne: 30.01.2011 13:00:59     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Není důležité vyhrát, ale vyděsit konkurenci:)
Gratulace veliká Lucce a tobě taky, Libore. pěknej čas, opravdu.
0 0

Komentář ze dne: 30.01.2011 20:15:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Míra Matějec (@)
Titulek: Re: Není důležité vyhrát, ale vyděsit konkurenci:)
Dědku gratulace, škoda, že bez těch brejlí nic nevidiš a takhle sis to pokazil :-D. A ještě jedna otazka k org.: proč se zakázali háky na rychlost? Dík
0 0

Komentář ze dne: 30.01.2011 20:47:18     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: rychloháky
Z diskuse na Adrexu se tvrdilo, že je u nás skoro nikdo nemá a i kdyby je půjčili, lidi s tím neumějí lézt a byl by to pro ně hendikep.
0 0

Komentář ze dne: 30.01.2011 23:17:37     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Perly z Mladé fronty
v MF v regionální rubrice vyšel o závodě článek, kde s píše:
Mezi nejlepšími byli takřka samí profesionální horolezci. Do Víru dorazila kompletní himalajská špička i reprezentanti v lezení na umělé stěně. "Je to zejména o hlavě a o nohách. Člověk musí zvládat stejné techniky jako na skále i umělé stěně," srovnává David Matuška z pořádajícího sdružení Adrex.

Nevím, co řekl David redaktorovi, ale do naší kompletní himálajské špičky mi tam schází Holeček, Jaroš, Mašek, Uher, Abdul... Profesionálem je tak leda Zoban a možná pár dalších, ale určirě ne většina... na překližce reprezentuje jedině Lucka Hrozová.... tak teda nevím, co je tohle za informace.
0 1

Komentář ze dne: 31.01.2011 02:49:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Proč? Proto!
Prostě aby sranda-závody vypadaly důležitě, ne?
0 3

Komentář ze dne: 31.01.2011 10:33:39     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Proč? Proto!
Já bych to sranda závody nenazval. Měly status MČR, bylo tam docela dost lidí, startovaly tam naše nejlepší ženy. Významu mužské kategorie trochu ubírá, že tam nebyl Mirek Matějec, ale to, že mohl mít druhý čas Libor Hroza a třetí Zoban je možná spíš dokladem, jak dobře se udržují ve formě, než že by ten závod byl k smíchu. Prostě o ukazuje současný stav našeho drytoolingu, kdy Lucka je ve světové špičce a za ní zeje díra a v muží mají odstup od špičky také nezanedbatelný.
V tomto případě bych spíš řekl, mám-li pokračovat v tomto duchu, že sranda-reportér vyplodil sranda zprávu pro Radio Jerevan, maskující se u nás jako regionální pobočka MF :-)
0 0

Komentář ze dne: 31.01.2011 11:07:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Proč? Proto!
Tak, tak. ze se tak shodneme :-)
Jinak k necemu to bylo, pokud by se ukazalo, ze by v prisim roce mohla podpora rychlosti v ledu najit kryti v prijmech svazu, je mozne ze budeme moct podporit pristi rok na SP i rychlost.
Nicmene to zalezi na spouste faktoru, takze speed fanousci drzte nam palce at to vyjde. Preci jen Mira matejec nemel spatny vysledek loni, letosni vitez ice runu ma urcite taky sance, tak ted uz nam chybi jenom treninkove zazemi s paraetry svetaku :-)
Kdyz ne, tak aspon "Have a fun" :-)
Radek
0 0

Komentář ze dne: 31.01.2011 10:08:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Bohuš (waldamat@seznam.cz)
Titulek:
Pane Turek,mluví z Vás neskutečná zášť vůči Adrexu!Až uspořádáte takové sranda-závody sám,přijďte s kritikou.Zatím nevíte,o čem mluvíte!
1 0

Komentář ze dne: 03.02.2011 18:53:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Všechna čest
Bohouši, sranda-závod není pejorativní označení . Ještě se používá slovo pouťák. Jde prostě o závody, které nemají v podstatě žádný větší význam ani dosah, veřejnost je nezná, pokud se o nich referuje v mainstreamových médiích, je nutné na ně upozornit přes známý ksicht. Přesto to může být dobrý sport a ještě k tomu zábava. Všem organizátorům jakýchkoliv závodů a podobných akciček všechna čest!
0 0

Komentář ze dne: 04.02.2011 14:01:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David (adrex@adrex.cz)
Titulek: Re: Re: Všechna čest
Kubo Kubo, od tebe pochvala za organizaci opravdu potěší, přestože vyzní jako degradace a kritika v jednom :-) Jako pravidelného přispěvatele snad všech internetových diskusí bych tě jen poprosil, aby si lezecké akce typu Ice Run pustil ze svého hledáčku, protože patří k bezvýznamným podnikům, jenž nestojí za zmínku a pozornost novináře tvého věhlasu. Dal se věnuj problematice jízdních kol a ČD :-)))
3 0

Komentář ze dne: 10.02.2011 12:10:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Bohuš (@)
Titulek: Re: Re: Všechna čest
Milý pane Turek,jeden moudrý řekl: " Kdybys byl mlčel,zůstal bys filozofem!" Vzkaz pro Vás:Moc mluvíte!
0 0

Komentář ze dne: 31.01.2011 17:20:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - libor rebel hroza (@)
Titulek: Kvalitní závody.
Byl jsem na Víru poprve, jak lézt , tak vlastně i závodit. Kluky, kteří závod organizovali většinou moc neznám, omlouvám se :-( ale budu se to snažit napravit, určitě jsou dobrá parta. To, že jsem byl diskvalifikovanej je jen moje chyba. K pár otázkám co tady zazněly. Háky? Na jednu stranu je to asi krok zpět, nepovolit háky, ale na druhou stranu, pokud by se přesně definovalo, co je "normální cepín", mohlo by se Vír stát velice atraktivní a netradiční závod, protože se leze pouze s klasikou. Ale ta definice " klasiky" bude těžká, ale mohla by jít. Co se týká Zobanova nacvičování těsně před závodem?( upozornili mě na to lidi sedící v autech za řekou) Mě osobně by velice pomohl, třeba jen jeden start na nečisto, vůbec jsem si nebyl jistý, zda jít z prava či z leva. A proč jsem nedal protest?Protože jsem zaslech, že Zoban jde podat protest sám a nedošlo mi, že při jeho poctivosti na sebe zapomene :-)Tenhle problém se na závodech ve světě řeší tak, že závodníci mají každý několik pokusů na vyzkoušení. Když je málo závodníků- víc pokusů. Hodně závodníků- pokus jen jeden. Závody na Víru jsem si perfektně užil. Ještě jednou dík.
1 0

Komentář ze dne: 31.01.2011 18:16:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David (adrex@adrex.cz)
Titulek:
Ahoj všem :-) Z diskuse jsem pochopil, že všichni, co byli na místě ví, jak akce probíhala, jak se řešily protesty, proč se řešily, a že se nakonec doufám úspěšně vyřešily. Za nás Ice Run nepovažujeme za sranda akci a naopak se snažíme zvyšovat jak úroveň organizace, hodnotu cen, atd, tak i úroveň výkonů, což znamená přitáhnout kvalitní závodníky.

Zazněla tady také kritika ohledně účasti organizátorů v závodu. Je potřeba zdůraznit, že se nejedná o obtížnost, ale o rychlost, takže nějaké natrénování cesty nebo její znalost nemá význam. Jde opravdu jen o rychlost, fyzičku a o štěstí, že se žádná zbraň nevytrhne nebo mačka neprohrábne. To že trávíme 2 měsíce v kuse v ledu, je určitě výhoda, ale rozhodně to nevidím jako důvod, proč se závodu neúčastnit. Cesty jsou vlastně jen logickými směry, kde se dá kvalifikace a finálovka připravit. Skála není uměle chlazená, takže jsme museli den před závodem vybrat linie, kde nehrozí, že upadnutím jednoho rampouchu bude cesta pro pevního a posledního finalistu diametrálně odlišná.

Přestože se organizátoři účastnili závodů již potřetí, poprvé se letos dostal některý z nich na bednu. A jestli někdo pochybuje o naší rychlosti na jiné lokalitě, připravte závody a my rádi přijedeme.

Za organizátory bych rád pogratuloval všem závodníkům k jejich výkonům. Liborovi za exklusivní časy, kterými natrhnul p...... i o dost mladším a našlapaným klukům. To, že jsme nakonec museli uznat oprávněný protest a diskvalifikovat Libora ve finále, nás všechny mrzelo, protože jak ve kvalifikaci, tak ve finále patřil k nejrychlejším a upřímně by si bednu zasloužil. I proto jsme narychlo dali dohromady cenu útěchy, protože jeho opuštění trasy považujeme za chybu, nikoliv za úmysl zkrátit si cestu ke zvonu.

Stejně tak bych se rád zastal Radka, protože je to jeho třetí účast na Ice Runu a kdo ho někdy viděl běžet v ledu, tak ví, že to není o dvou vylezených metrech před finále, ale o tom, co dělá celý rok. Kdo tady spekuluje o tom, že to ovlivnilo výsledek, je blázen a tímto ho vyzývám, aby příští rok přijel a od nás dostane deset pokusů na trénink :-) Stejně ho Milan Dvořáček o deset vteřin rozseká :-)))

A pro Kubu Turka, ze sranda stránek Horydoly : Kubo, jdi už do prdele :-)
5 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 18:52:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavol Čento Centko (@)
Titulek: organizátor vs soutěžící
Rozhodně na tom něco je...myslím zvážit, jestli má organizátor startovat.

Ale za sebe "přísahám" , že od středy večera do soboty rána, jsem se stěny dotknul asi 2 x a to v souvislosti s tím, že jsem shora slaňoval a koštětem zametal sníh, aby se dalo ledovat :-))). Cesty byly poté vyznačeny v sobotu ráno, kdy bylo i definitivně rozhodnuto, dle stavu ledu. Kdo si myslí, že 3 dny mrznutí, stavění konstrukcí na banery, rozmražování zamrzlých hadic, jištění závodníků během kvalifikace a finále a nervozita z toho, aby se něco neposr...., že toto je možné brát za výhodu organizátora, tak ať mě příště vystřídá a já na ty 3 dny odjedu někam na soustředění :-))) a přijedu až 1/2 hoďky před startem.

Ale jinak s tím souhlasím...start organizátora může za určitých okolností vypadat divně :-(. I proto Slávek ( moderátor Ice Run ) odmítl závodit.

Ale je to velká škoda, protože mě to prostě bavííí a jednou na té bedně chci taky stát :-))).

Čento
2 0

Komentář ze dne: 02.02.2011 23:46:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: organizátor vs soutěžící
Já tě naprosto chápu. Pokud chceš získat slávu jako organizátor a ještě stát na bedně, a nestačí ti stoupout si na ni třeba v předvečer závodu, když ji chystáte, tak dejte řekněme ve finále každému dva pokusy a počítejte nejlepší čas. Takhle se to dělalo na svěťáku v Busteni a tam to byla jen rovná deska. U vás to přece jen je o něco složitější i když jde o rychlost. Navíc by se eliminovaly náhodné výpadky a nikdo by nemohl mít námitky, že si to někdo jiný třeba trochu předem zkusil.
1 0

Komentář ze dne: 03.02.2011 09:05:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavol Čento Centko (@)
Titulek: Re: Re: organizátor vs soutěžící
Rozhodně dobrý podnět ke zvážení Petře.

PS: samozřejmě jsem v předvečer závodu na té bedně stál, ale nebylo to ono :-))))))
0 0

Komentář ze dne: 03.02.2011 09:28:50     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor Rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: organizátor vs soutěžící
Draku, na příští ročník, pokud budu jen trochu moct, tak vám přijedu pomáhat. Na pár dnů před závody se mohu odstěhovat do Víru a převzít práci za někoho z vás kdo chce závodit. Myslím to vážně. Mě to závodění doopravdy až tak moc nebere.
3 0

Komentář ze dne: 03.02.2011 23:41:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: organizátor vs soutěžící
Čento neblbni,
to se mi právě na těch závodech líbilo, že tam startují domácí i cizí a nikdo nic nezpochybňuje, přece každý tam má možnost trénovat takže o nic nejde a navíc domácí prostředí není zas tak velká výhoda, to bylo na předchozích ročnících vidět, jak jste byli ve finále přemotivovaní a kam to vedlo. Osobně bych na tom nic neměnil, stejně tak, jako bych povolil pouze cepíny a ne háky a nejdůležitější je na tom ta atmosféra a kulisa. Jinak ti osobně gratuluji, že jsi letos poprvé doběhl do cíle a protrhl tu smůlu ze dvou předchozích ročníků, tentokráte vše vydrželo:-)).
0 0

Komentář ze dne: 05.02.2011 16:44:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - pavol čento centko (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: organizátor vs soutěžící
díííky, bohužel jsem tímto vyčerpal veškeré moje ne/schopnosti :-)))). Zlomit mačku, hodit držku a konečně dolézt finálovku :-)))) Na bednu schází fyzička :-(.
0 0

Komentář ze dne: 04.02.2011 20:03:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavel (@)
Titulek: Re: Re: organizátor vs soutěžící
Mít víc pokusů vůbec není špatný nápad. Myslím, že by to uvítala většina závodníků, všichni si víc zalezou. Možná by nebylo na škodu se trochu inspirovat od světových závodů. Pokud závodníci nelezou zrovna vyřazovacím systémem "pavoukem", tak mají až 3 pokusy v kvalifikaci a ve finále myslím, že mají pokusy dva, počítá se samozřejmě jen ten nejlepší. Na SP je to jednodušší v tom, že při rychlosti nejsou žádné čáry, ve Víru to bez čar asi nejde. No, není zase zapotřebí mít příliš dlouhou trať a riskovat zaseknutí lana. Na SP je stejná trať jak v kvalifikaci, tak ve finále a délka kolem 15 m. Pokud se finále leze na stejné trati a ve stejný den jako kvalifikace, tak závodník může vyhrát dokonce časem z kvalifikace. To se asi moc nestává, protože většinou každým pokusem se časy výrazně zrychlují. Tímto způsobem vyhrává skutečně ten nejrychlejší lezec, a ne ten, kdo měl pouze víc štěstí a krom toho nikdo by nebyl znevýhodněn. Bylo by úplně jedno, jestli organizátor závodí, nebo ne. Cepíny bych ve Víru volil spíš podle většiny závodníků, takže asi klasiku.
0 0

Komentář ze dne: 03.02.2011 14:52:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - martina (martinakrat@gmail.com)
Titulek: Re: Re: Re: Re: organizátor vs soutěžící
že jsme si toho ale už opravdu mohli všimnout, že tě to nebere:)))) Myslím, že až na některé jedince, účast organizátorů nikomu nevadila a naopak pro jiné to byla o to lepší výzva, takže pokud chcete zachovat suprovou atmosféru, tak smůla borci, nedá se nic dělat, ale prostě MUSÍTE závodit. Jinak dík za skvělou akci a doufám, že se uvidíme na dalším ročníku
0 0

Komentář ze dne: 03.02.2011 17:32:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavol Čento Centko (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: organizátor vs soutěžící
Tobě Marťo gratulace za druhý místo...příště to třeba ještě vylepšíš.
0 0

Komentář ze dne: 04.02.2011 15:50:27     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Video
Kolouchu, pěkný video. Kde žo to Libor zasekl vedle? Na videu to vidět není.
0 0

Komentář ze dne: 06.02.2011 19:52:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Video
Zasekl to vedle snad v 5.47, ale není to až tak dobře vidět, je tam záběr víc na nohy. Na videu je ale ještě nějakej showman v kvalifikaci, co v čase 3.22 si to seká několikrát celkem jasně za čáru. Pochybuji, že ho "spravedlivej" Zoban nechal disknout.:DDD
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2011 17:18:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Video
Ahoj, z diskuse na adrexu:

Ahoj, ve kvalifikaci se dostalo mimo hned několik lidí, ale kvalifikačka byla dělaná tak, že to na čas nemohlo mít vliv. Právě zkušenost z kvalifikace, kde na chyby upozorňoval moderátor, se před finále dělal speciální meeting, kde se všem závodníkům zdůraznilo, že ve finále budeme za opuštění cesty diskvalifikovat.
0 0

Komentář ze dne: 04.02.2011 18:26:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek:
Milá Martino, mě vůbec nevadilo, že tam startovali organizátoři, ani jsem se o tom vůbec nikde nezmínil. Jediné co mi vadilo bylo, že si Zoban ten začátek zkusil několikrát těsně před startem, což mohl zkusit i kdokoli kdo nebyl ve fínale. To, že jsem se nabídnul, že tam půjdu pomáhat místo nějakého organizátora, bylo proto, kdyby nějaký organizátor nechtěl startovat z důvodu, že si někdo myslí, že by organizátoři na tomhle závodě startovat neměli. Těším se na vás všechny příští rok:))
0 0

Komentář ze dne: 05.02.2011 14:51:26     Reagovat
Autor: [pjandik] - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
A proč ti to vlastně vadí, Libore? I tak jsi byl rychlejší :-)
0 0

Komentář ze dne: 05.02.2011 16:28:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re:
Asi mu jde spíš o princip, ne? Zoban podá protest, ale co se týče jeho samotného, tak je přesvědčený, že je úplně v souladu s pravidly, když on několikrát určitou část závodní tratě vyleze těsně před závodem. A v pořádku to není. V pořádku by to možná bylo, kdyby to byl závod pouze na regionální úrovni. Zoban to lezl sice kvůli pomoci se závodem, to je sice hezké, ale pomoct mohl třeba někdo z těch, co do finále nepostoupili, nebo se měl závodění vzdát, nebo závodit mimo soutěž.
1 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]

horyinfo.cz je mediální partner Českého horolezeckého svazu
hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
Oznámení o akcích posílejte redakci