Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies



ČHS zbrojí na Světový pohár v ledolezení


Nominace a příprava reprezentačního družstva

Vedoucí ledolezecké reprezentace Martin Vrkoslav oznámil nominaci čtyřčlenného reprezentačního družstva.




Jiří Pelikán v Saas Fee
Jiří Pelikán v Saas Fee, foto: archiv J. Pelikána


Poté, co Komise alpinismu, pod níž patří v Českém horolezeckém svazu ledoborci a ledoborkyně, připravila ve svém rozpočtu prostor pro účast čtyřčlenného reprezentačního družstva v celém letošním seriálu Světového poháru v ledolezení, nominoval vedoucí reprezentace Martin Vrkoslav čtveřici, která nás bude reprezentovat. Vedle zkušených a osvědčených závodníků Jirky Pelikána (vloni v SP celkově 18.) a Standy "Kvaka" Hovance (vloni v SP celkově 32.) se ve seriálu objeví dvě vynikající lezkyně dosud známé z jiných disciplín - Silva Rajfová (5. místo v SP v boulderingu 2007, na obtížnost mistryně ČR, 2006, 2007 druhá) a Lucie Hrozová (mistryně ČR v boulderingu 2007, třetí v obtížnosti, mistryně ČR 2007 v rychlosti). Obě děvčata budou startovat v ledolezeckém Světovém poháru poprvé. Silva se se "zbraněmi" ještě moc neseznámila, zatímco Lucka absolvovala úspěšně dva závody v drytoolingu - na MČR skončila druhá za zkušenou Jitkou Mázlovou a vyhrála Mistrovství Slovenska, kde Jitka nestartovala.

Stanislav "Kvak" Hovanec ve Val Daone
Stanislav "Kvak" Hovanec ve Val Daone, foto: archiv J. Pelikána


Právě kvůli malým zkušenostem obou děvčat v zacházení s cepíny a mačkami proběhne před startem seriálu závodů soustředění družstva v Mammut centru v Praze Holešovicích pak už vyrazí naše dosud nejpočetnější zastoupení na tři závody Světového poháru.

Silva Rajfová ve finále SP bouderingu v Brně
Silva Rajfová ve finále SP bouderingu v Brně, foto: Petr Jandík


První zastávkou bude závod v ledovém boulderingu v italském Val Daone 18. až 20. ledna, následuje závod v rychlosti a obtížnosti v rumunském Busteni 7. - 10. února a posledním závodem bude opět rychlostní a obtížnostní závod ve švýcarském Saas Fee 21.- až 23. února. Budeme všem našim reprezentantkám i reprezentantům držet palce aby dosáhli co nejlepších výsledků.

Lucka Hrozová na MČR 2007, Mammut Holešovice
Lucka Hrozová na MČR 2007, Mammut Holešovice, foto: Petr Jandík


Pro získání té správné nálady několik videí z UIAA Ice Climbing World Cupu:







A průřez rokem 2006, kde uvidíte tragicky zahynulého Hariho Bergera a Ines Papert:





[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5

| Autor: Petr Jandík | Vydáno dne 26. 12. 2007 | Počet komentářů: 26 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
| Zdroj: Petr Jandík

Našli jste ve článku chybu, nebo překlep? Budeme vděční za upozornění. Napište nám. Děkujeme

Související články:
SP v obtížnosti WuJiang: Ai Mori a Sorato Anraku (24.09.2023)
Jan Štípek zlatý na MEM v obtížností i v EPM v boulderingu (20.09.2023)
SP Koper (obtížnost): Janja Garnbret a Sorato Anraku (09.09.2023)
Rockmasters duel: Adam Ondra a Janja Garnbret (01.09.2023)
MS Bern - kombinace muži: Jakob Schubert (12.08.2023)
MS Bern - kombinace ženy: Janja Garnbret (11.08.2023)
MS Bern - rychlost (11.08.2023)
MS Bern - kombinace (08.08.2023)
MS Bern - obtížnost muži (06.08.2023)
MS Bern - obtížnost ženy: Ai Mori (06.08.2023)
MS Bern - bouldering ženy:Janja Garnbret (05.08.2023)
MS Bern - bouldering muži: Mickael Mawem (04.08.2023)
Rozhovor s Eliškou Adamovskou (16.07.2023)
SP Briancon: Vika Lukan a Sorato Anraku, Adamovská stříbrná (16.07.2023)
SP Chamonix obtížnost: Jain Kim a Toby Roberts (09.07.2023)
Rychlost na SP v Chamonix (08.07.2023)
SP Chamonix (07.07.2023)
SP v obtížnosti Villars: Schubert a Garnbretová (01.07.2023)
SP v obtížnosti a rychlosti Vilars: Kvalifikace (30.06.2023)
Širůčková bronzová na Evropských hrách (24.06.2023)
SP Innsbruck (bouldering, obtížnost): Janja bere všechno (16.06.2023)
SP bouldering Brixen (08.06.2023)
SP bouldering Praha, neděle, ženy: Oriane Bertone (04.06.2023)
SP v boulderingu Praha, sobota: Adam stříbrný (03.06.2023)
SP v boulderingu Praha: Adam v semifinále (01.06.2023)
Kdo nás bude reprezentovat na SP (ženy)? (30.05.2023)
Kdo nás bude reprezentovat na SP (muži)? (29.05.2023)
SP Salt Lake City - bouldering, rychlost (22.05.2023)
Štípek zlatý v Grazu, Mokroluský stříbrný (09.05.2023)
SP v rychlosti Jakarta: Nursamsa a Miroslawová (05.05.2023)
SP Soul, bouldering: Miho Nonaka a Mejdi Schalck (29.04.2023)
SP Soul rychlost: Leonardo a Miroslaw, světové rekordy (27.04.2023)
SP v boulderingu Hachioji: Brooke Raboutou a Mejdi Schalck (20.04.2023)
Světový pohár v boulderu - zvýhodněné vstupenky pro členy ČHS (10.03.2023)
MČR v obtížnosti Big Wall: Adamovská a Stráník (04.11.2022)
Světový pohár Jakarta: Yurikusa a Garnbretová (25.09.2022)
Světový pohár Edinburgh: Ai Mori a Jesse Grupper (09.09.2022)
Světový pohár Koper: Potočar a Mori (02.09.2022)
Finále ME mládeže v boulderingu (05.08.2022)
35. RockMaster Arco: Jakob Schubert, Chaehyun Seo a Jessica Pilz (30.07.2022)
SP Briancon pošestnácté: Jesse Grupper a Janja Garnbret (21.07.2022)
Marek Jeliga celkovým vítězem EP mládeže (20.07.2022)
SP Chamonix: Adam Ondra a Janja Garnbret (08.07.2022)
SP Villars - obtížnost: Garnbretová a Homma (03.07.2022)
SP v obtížnosti Innsbruck:Duffy a Garnbretová (25.06.2022)
SP Innsbruck bouldering: Duffy a Grossmanová (23.06.2022)
Akademické MS Innsbruck (16.06.2022)
SP v boulderingu Brixen: Flohé a Grossmanová (10.06.2022)
Evropský pohár v Arcu (05.06.2022)
Bouldering v Salt Lake City podruhé: Grossmanová a Ogata (30.05.2022)
SP boulderingu v Salt Lake City: Grossmanová a Schalck (23.05.2022)
SP v lezení na rychlost v Salt Lake City (23.05.2022)
Evropský pohár v boulderingu Klagenfurt (22.05.2022)
Kvalifikace na Olympiádu Paříž 2024 (17.05.2022)
Světový pohár IFSC v Soulu: Grossmanová a Fujii (08.05.2022)
Dva světové rekordy v Soulu (06.05.2022)
Světový pohár v Soulu (06.05.2022)
Evropský pohár v boulderu: Eva Maria Hammelmüller a Adam Ondra (01.05.2022)
Evropský pohár v boulderingu semifinále (01.05.2022)
Kvalifikace EP boulderu muži (30.04.2022)
EP v boulderingu v Praze (27.04.2022)
SP Meiringen, finále (10.04.2022)
SP bouldring Meiringen (08.04.2022)
SP v boulderingu přeložen (24.03.2022)
Test v Barceloně: López a Almendrosová (05.03.2022)
EB MOV: Zrušte nebo přesuňte akce v Rusku a Bělorusku. (26.02.2022)
Světový pohár v Moskvě zrušen (26.02.2022)
Nový závod Světového poháru v Číně bude ve formátu Paříž 2022 (22.12.2021)
Sportovní lezení doporučeno na LOH Los Angeles 2028 (11.12.2021)
MČR v obtížnosti Brno: Ondra a Adamovská (24.10.2021)
Kalendář závodů IFSC 2022 (05.10.2021)
MS Moskva 2021: Obtížnost: Schubert a Seo (21.09.2021)
MS Moskva 2021: Bouldering muži - Kokoro Fujii zlatý (18.09.2021)
MS Moskva 2021: Bouldering ženy pro Grosmanovou (18.09.2021)
Moskva 2021: Rychlost Boldyrev a Kalucká (16.09.2021)
MS v lezení Moskva 2021 (16.09.2021)
SP v obtížnosti Kranj: Janja Garnbret a Masahiro Higuči (06.09.2021)
Olympijská kombinace: zlato pro fenomenální Janju Garnbret (06.08.2021)
Adamovská a Ghisolfi našli zlato na konci duhy v Brianconu (19.07.2021)
SP v obtížnosti Briancon: Adamovská zlatá, Stráník bronzový (18.07.2021)
Laura Rogora a Sean Bailey zvítězili v Chamonix (14.07.2021)
SP Chamonix - obtížnost, Stráník bronzový (11.07.2021)
Multisportovní Mistrovství EVROPY 2022 (06.07.2021)
SP Villars - finále obtížnosti (04.07.2021)
SP Villars - obtížnost a rychlost (02.07.2021)
SP Innsbruck - obtížnost, bouldering: Janja Garnbret a Jakob Schubert (25.06.2021)
Tři medaile z EPM Imst (14.06.2021)
SP Salt Lake City: americký koncert (31.05.2021)
SP v boulderingu Salt Lake City: Adam zlatý! (23.05.2021)
ME mládeže Perm: Bernardová mistryní Evropy (06.05.2021)
Marco Scolaris a Debra Gawrych vedou IFSC do roku 2025 (26.04.2021)
SP v boulderingu Meiringen: Adam Ondra a Janja Garnbret (15.04.2021)
Nominace na Olympiádu jsou komplet (09.03.2021)
Zprávy z IFSC (19.02.2021)
Loužecká a Vrtík mistry ČR. (14.12.2020)
ME Moskva kombinace: Rubcov a Meškova, Adamovská třetí (26.11.2020)
ME Moskva 2000 - Obtížnost: Adamovská stříbrná. (24.11.2020)
ME Moskva: Mistry v boulderingu jsou Meškova a Kruder (23.11.2020)
ME Moskva: kvalifikace boulderingu (22.11.2020)
Baraščuková a Boldyrev mistry Evropy v rychlosti (21.11.2020)
Naši profesionální závodníci (04.11.2020)
MČR 2020 finále mužů (04.10.2020)
Kalendář závodů IFSC 2021 (03.09.2020)
Adam Ondra zaslouženě zlatý v Brianconu (23.08.2020)
SP v obtížnosti Briancon: Ondra a Rogora (21.08.2020)
Zahajuje Světový pohár v lezení ma obtížnost (19.08.2020)
Upravený kalendář závodů Světového poháru (28.06.2020)
IFSC odkládá červencové závody a MEmládeže (24.04.2020)
Akční plán IFSC (07.04.2020)
SP v ledolezení Cheongsong: M. Tomilov a Tolokonina (12.01.2020)
Aneta Loužecká 5. na Mistrovství Ruska (15.12.2019)
MČR v lezení na rychlost (08.12.2019)
Adam Ondra si z Toulouse odváží stříbro z kombinace a zaslouženou vstupenku do Tokia (01.12.2019)
Kvalifikační závod kombinace v Toulouse, finále ženy (01.12.2019)
Kvalifikační závod kombinace v Toulouse, Adam Ondra 2. (30.11.2019)
Kombinace v Toulouse, kvalifikace na OH - ženy (29.11.2019)
Olympijská kvalifikace kombinace v Toulouse (28.11.2019)
Světový pohár Xiamen: Adam Ondra zlatý (20.10.2019)
SP v obtížnosti Kranj: Adam Ondra TOP (29.09.2019)
HUDY DĚTSKÉ ZÁVODY 2019 (22.09.2019)
Záznam: 3. kolo Rock Point Českého poháru (13.09.2019)
Absolutní Horák 2019 (10.09.2019)
ME v boulderingu Zakopane: Mickael Mawem a Urska Repušič (07.09.2019)
Mistrovství světa v soutěžním lezení 2019 (27.08.2019)
MS Hachioji: Finále kombinace mužů - Tomoa Narasaki (21.08.2019)
MS Hachioji: Finále kombinace žen (20.08.2019)
MS Hachioji: Kombinace mužů, kvalifikace (18.08.2019)
MS Hachioji: Kvalifikace kombinace žen (18.08.2019)
MS Hachioji: Kříž vicemistrem v rychlosti (17.08.2019)
Adam Ondra potřetí mistrem světa (15.08.2019)
MS Hachioji - Obtížnost: Ondra a Garnbret (15.08.2019)
MS Hachioji - Bouldering:Tomoa Narasaki a Janja Garnbret (15.08.2019)
SP Briancon: obtížnost (21.07.2019)
SP Villars: Janja Garnbret a Sascha Lehmann, (06.07.2019)
Úspěch na EPM: Dvě medaile (01.07.2019)
SP Vail bouldering: Ondra 5., celkově 2. (09.06.2019)
SP boulderig Mnichov: Ondra stříbrný (19.05.2019)
SP rychlost-bouldering Wujiang: Ondra 14. (05.05.2019)
SP Chongqing - bouldering a rychlost (28.04.2019)
SP Moskva, rychlost a bouldering: Adam Ondra stříbrný (14.04.2019)
LOH Paříž 2024: Dvě sady medailí pro závodní lezení o krok blíž (29.03.2019)
Finále ČP na SMíchOFFě (23.03.2019)
Kdo pojede na olympiádu? (06.11.2018)
ING MČR 2018 v lezení na obtížnost - finále (28.10.2018)
MČR 2018 v lezení na obtížnost Zličín kvalifikace a semifinále (27.10.2018)
SP v lezení na obtížnost Kranj: Stefano Ghisolfi a Jain Kim (29.09.2018)
Adam Ondra: Cesta do Tokya (30.08.2018)
SP Arco: Jacob Schubert a Janja Garnbret (28.07.2018)
SP Briancon: Konečný v semifináíle (20.07.2018)
SP Chamonix (L,S): Stefano Ghisolfi a Jessica Pilz, Konečný 9. (14.07.2018)
Jan Kříž akademickým mistrem světa (22.06.2018)
EYC: čtyři finále a jedno zlato (18.06.2018)
SP v boulderingu Vail: Puccio a Sugimoto (10.06.2018)
Čeští lezci excelovali na ME mládeže, Konečný obhájil zlato (29.05.2018)
MEJ Imst: Jakub Konečný mistrem Evropy (27.05.2018)
SP bouldering a rychlost Moskva (22.04.2018)
Pravidla nominace na Olympiádu (20.03.2018)
SP v ledolezení Saas Fee: Děngin a Song (19.01.2018)
MČR na rychlost (17.12.2017)
Mistrovství Slovenska v lezení na obtížnost (13.12.2017)
Finále SP v obtížnosti Kranj (11.11.2017)
DataTrust MČR 2017 (29.10.2017)
MEJ Slaný (16.09.2017)
MEJ v boulderingu Slaný - videopřenosy (14.09.2017)
Adam Ondra vyhrál Duel (27.08.2017)
SP Arco, rychlost a obtížnost (26.08.2017)
SP a ME v boulderingu Mnichov:Stráník 15. (21.08.2017)
SP Briancon: Obtížnost (28.07.2017)
Světové hry: Libor Hroza 8. (22.07.2017)
Světový pohár v Chamonix (13.07.2017)
SP Villars, obtížnost a rychlost (08.07.2017)
ME v lezení na rychlost a obtížnost: Adam stríbrný (01.07.2017)
SP v boulderingu Navi Mumbai (25.06.2017)
SP Tokyo, bouldering: Garnbret a Rubcov (06.05.2017)
SP Nanjing: Watabe a Coxsey (30.04.2017)
SP Chongquing, rychlost a bouldering (22.04.2017)
SP Meiringen:Kokoro Fuji a Shauna Coxey (08.04.2017)
Jak to bude na Olympiádě (14.03.2017)
SP v lezení na obtížnost Kranj (27.11.2016)
Mistrovství světa mládeže Guangžou (13.11.2016)
Adventure Race 2005 (05.11.2016)
AdrenalinCup (05.11.2016)
Poděbradka Bike Adventure (05.11.2016)
Jickovická 24, model 2016 (10.10.2016)
Ftime Mistrovství České republiky v lezení na obtížnost 2016 (10.10.2016)
O stavění MS s Honzou Zbrankem (06.10.2016)
MČR v boulderingu (25.09.2016)
Adam Ondra o MS v Paříži (23.09.2016)
MS v lezení Paříži v neděli: Adam Ondra mistrem stvěta (18.09.2016)
MS v lezení Paříži v sobotu:Ondra stříbrný v boulderingu, Hroza sedmý (17.09.2016)
MS v lezení Paříži v pátek: Ondra, Hroza a Kříž ve finále (16.09.2016)
MS v Paříži ve čtvrtek: Ondra a Konečný v semifinále obtížnosti (15.09.2016)
MS Paříž ve středu: Adam v semifinále (14.09.2016)
MS v lezení Paříži začalo (14.09.2016)
Konečný mistrem Evropy mládeže (04.09.2016)
Rockmaster Arco: SP v obtížnosti a rychlosti (28.08.2016)
SP v obtížnosti IMST: Škofic a Röcková (18.08.2016)
SP Briancon, obtížnost (23.07.2016)
SP Villers - obtížnost,rychlost (15.07.2016)
SP Chamonix. obtížnost a rychlost: Hroza stříbrný (10.07.2016)
SP bouldering Innsbruck: Stráník šestý (21.05.2016)
SP bouldering Navi Mumbai (15.05.2016)
SP Nanjing: Hroza opět druhý a celkově vede (08.05.2016)
SP Chongqing - boulder a rychlost: Hroza zahájil stříbrem (02.05.2016)
Kalendář závodního lezení (03.03.2016)
Momentky z Kranje (16.11.2015)
Finále Světového poháru Kranj: Ondra dvojité zlato (14.11.2015)
SP Wujiang: Ondra zlatý, Hroza stříbrný (26.10.2015)
SP Stavanger: Ondra stříbrný (22.08.2015)
IFSC Worldcup 2015 výsledky bouldering (16.08.2015)
SP v boulderingu Mnichov: Stráník stříbrný! (15.08.2015)
Startovka v Imstu (27.07.2015)
SP v lezení na obtížnost Briancon (18.07.2015)
Adam Ondra vicemistrem Evropy (13.07.2015)
Libor Hroza zlatý v Chamonix (12.07.2015)
SP v lezení na rychlost a obtížnost, Chamonix (10.07.2015)
SP v boulderingu a rychlosti Haiyang (28.06.2015)
Finále SP v obtížnosti Kranj:Adam zlatý a bronzový (16.11.2014)
SP Inzai: Adam Ondra zlato (26.10.2014)
SP Wujiang, rychlost, obtížnost: Hroza opět stříbrný (19.10.2014)
Světový pohár Mokpo - Libor Hroza stříbrný (12.10.2014)
Mistrovství ČR v lezení na rychlost SAMBARSPEED (10.10.2014)
MS mládeže Noumea: Jan Kříž juniorským mistrem světa! (22.09.2014)
MS Gijón: Adam Ondra dvojitým místrem světa! (14.09.2014)
MS Gijón: semifinále obtížnosti - Adam topuje (13.09.2014)
MS Gijón: Finále rychlosti (12.09.2014)
MS v rychlosti a obtížnosti Gijon (12.09.2014)
adidas Continental Beskydskou sedmičku vyhráli Žákovský a Najvert (10.09.2014)
Krumlovský Doják 2014 (04.09.2014)
SP na rychlost, Arco: Hroza zlatý se světovým rekordem (31.08.2014)
SP v obtížnosti Imst: Zlato pro Adama Ondru. (03.08.2014)
SP Briancon: Ondra osmý (21.07.2014)
SP Chamonix, obtížnost a rychlost (18.07.2014)
SP Haijang: Rychlost, obtížnost i boulder (20.06.2014)
SP v boulderingu Innsbruck: Ondra stříbrný (17.05.2014)
iRCC Wolfsberg (12.05.2014)
SP Baku: druhé kolo (04.05.2014)
Světový pohár v Chongquingu: Hroza bronzový (02.05.2014)
iRCC Zagreb: medaile pro české děti (08.04.2014)
iRCC Tarvisio (ITA) (26.03.2014)
Kalendář závodů IFSC 2014 (03.02.2014)
MČR v Kladně: Rychle a zběsile (04.12.2013)
Světový pohár v obtížnosti Kranj: Adam Ondra stříbrný (17.11.2013)
Adam Ondra: zlato ve Valence (02.11.2013)
Světový pohár Wujiang: Hroza 7., celkově stříbrný (21.10.2013)
Hroza stříbrný v Mokpu (13.10.2013)
Adidas Outdoor Prague 2013 (01.10.2013)
Světový pohár Perm: Hroza stříbrný (29.09.2013)
SP v lezení na obtížnost Puurs (22.09.2013)
GRAND PRIX Holešovice (11.09.2013)
Libor Hroza zlatý v Arcu (07.09.2013)
Bouldering: SP Mnichov a ME Eindhoven (05.09.2013)
SP v obtížnosti Imst (09.08.2013)
Mistrovství Evropy Chamonix: Hroza mistrem Evropy (07.08.2013)
World Games: Hroza pátý (04.08.2013)
Světový pohár IFSC v obtížnosti Briançon (21.07.2013)
Speed project (18.07.2013)
SP na rychlost v Baku (23.06.2013)
Lezení na olympiádě nebude (29.05.2013)
Světový pohár Chongquing: Hroza stříbrný (31.03.2013)
Světový pohár v ledolezení 2013 (13.12.2012)
Světový pohár v obtížnosti v Kranji (19.11.2012)
Světový pohár v Puursu (23.09.2012)
MS Paříž 2012: Bouldering žen, obtížnost a rychlost mužů. Hroza stříbro, Ondra bronz (16.09.2012)
MS 2012 Paříž: Bouldering mužů a obtížnost a rychlost žen (16.09.2012)
MS lezení v Paříži (15.09.2012)
Francouzi ukradli Hrozovi světový rekord (15.09.2012)
Neoficiální světový rekord Libora Hrozy (09.09.2012)
Arco Rock Master (02.09.2012)
Hroza bronzový v Arcu (01.09.2012)
Světový pohár v boulderingu, Mnichov (25.08.2012)
Závod Světového poháru v Imstu (11.08.2012)
Světový pohár v lezení na rychlost (30.07.2012)
Závod Světového poháru v Brianconu (26.07.2012)
Chamonix: Světový pohár se rozbíhá (13.07.2012)
Světový pohár v boulderingu Log Dragomer (21.04.2012)
Světový pohár v boulderingu a rychlosti Chongquing: Hroza stříbrný (17.04.2012)
Světový pohár v lezení na obtížnost (28.11.2011)
Finále SP v obtížnosti Barcelona (27.11.2011)
Světový pohár v obtížnosti Kranj (20.11.2011)
Svěťák v roce 1989 (11.11.2011)
Světový pohár v obtížnosti je na Blízkém východě (22.10.2011)
SP v rychlosti a obtížnosti v Čangži (08.09.2011)
SP Si-Ning, rychlost, obtížnost (03.09.2011)
Mistrovství světa mládeže v Imstu (29.08.2011)
SP ve Val Daone: Zrušeno finále (09.08.2011)
Světový pohár v Brianconu:Schubert a Vidmar (31.07.2011)
Světový pohár v Chamonix: Hroza stříbrný, Ondra nepostoupil (13.07.2011)
Závod Světového poháru v boulderingu Sheffield (03.07.2011)
Závod Světového poháru v boulderingu v Barceloně (26.06.2011)
24 hodin na koloběžce (29.05.2011)
Závod Světového poháru v boulderingu a rychlosti v Miláně. (17.04.2011)
MČR 2010 Brno (31.12.2010)
Jak lezou Mistři v obtížnosti (18.12.2010)
Mistrovství ČR v rychlolezení doménou Hrozových (12.12.2010)
Světový pohár v obtížnosti v Kranji, Slovinsko (14.11.2010)
Horyinfo na Jickovické 24 (15.10.2010)
Závod SP v Puursu - Ondra bronzový (25.09.2010)
Mistrovství Evropy: Ondra vicemistrem Evropy v obtížnosti i v boulderu (18.09.2010)
ME 2010 IMST: Hroza bronzový (16.09.2010)
SPECIALIZED RALLYE SUDETY 2010 (14.09.2010)
Závod světového poháru v korejském Chuncheonu - obtížnost, rychlost (30.08.2010)
Závod světového poháru v čínském Siningu: Ondra vítězí (21.08.2010)
Rock Master 2010 Arco: Hroza vyhrál rychlost, Ondra duel. (18.07.2010)
SP Chamonix: Hroza vyhrál rychlost (13.07.2010)
Noc a den v sedle koloběžky (21.05.2010)
Bergans Český pohár ve skialpinismu 2010 (29.01.2010)
Horolezecká čtyřiadvacetihodinovka (06.01.2010)
MČR 2009 (04.01.2010)
Akce Kulový blesk (08.12.2009)
Aupeak Drytooling Cup `09 (05.12.2009)
Mistrovství ČR v lezení na obtížnost 2009 (02.12.2009)
Patxi Usobiaga, nebo Adam Ondra? ONDRA! (15.11.2009)
SP Brno finále: Jakob Schubert a Jain Kimová (07.11.2009)
Semifinále SP v Brně: Mrázkův návrat (07.11.2009)
Kvalifikace v Brně skončila úspěchem českých barev (06.11.2009)
Elita se sjíždí do Brna (05.11.2009)
Světový pohár v Brně (22.10.2009)
Adam Ondra vyhrál v Puursu (29.09.2009)
Ferrata Race Dachstein (23.09.2009)
Rock Master, Arco (08.09.2009)
SP v obtížnosti IMST - druhé zlato! (26.08.2009)
SP Barcelona - Adam zlatý! (12.08.2009)
Hroza vítězem závodu Světového poháru (04.08.2009)
Outdoor Speedcup Friedrichshafen (19.07.2009)
Ondra proti Sharmovi (16.07.2009)
MS 2009 v Xiningu - Adam Ondra vicemistrem světa (04.07.2009)
SAMBAR Steel 09 (14.05.2009)
SAMBAR Steel 09 (31.03.2009)
Slovácké OUPN 2009 (16.03.2009)
Mistrovství Evropy ve skialpinismu 2009 (25.02.2009)
BERGANS - Český pohár ve skialpinismu 2009 (08.02.2009)
Držte mi palce do Saas Fee (20.01.2009)
LOAP ČSP, MČR v indoor drytoolingu (08.12.2008)
MČR 2008 v lezení na rychlost a obtížnost (30.11.2008)
Mrázek v SP druhý v obtížnosti a třetí v kombinaci (16.11.2008)
LOAP-ČSP v drytoolingu vyhráli Švingál a Hrozová (08.11.2008)
Mistrovství Evropy v Paříži (28.10.2008)
LOAP Česko-slovenský pohár v indoor drytoolingu začíná! (23.10.2008)
Chamonix a Val di Daone (25.07.2008)
SAMBAR STEEL 2008 (28.05.2008)
24 hodin le Stromovka (16.05.2008)
Pozvánka na 2. ročník Sambar Steel (13.05.2008)
Stříbrná radost Karolíny Grohové (03.03.2008)
CCCP - neobvyklé závody (02.02.2008)
Sobota plná sportu na Cibulce (14.12.2007)
Mistrovství České republiky 2007 (06.12.2007)
Hrozová leze za Turky (27.11.2007)
Tradičně netradiční závody (22.11.2007)
Mrázkova poslední šance (17.11.2007)
Mistrovství ČR v indoor drytoolingu (14.11.2007)
ČESKÝ POHÁR VE SPORTOVNÍM LEZENÍ (14.11.2007)
Edita Vopatová (22.10.2007)
MS v lezení Aviles (28.09.2007)
Rychlolezecké závody na Kladně (06.09.2007)
Mistovství světa mládeže (30.08.2007)
Mrázek vyhrál v Šanghaji (12.08.2007)
Sambar Steel 2007 (01.06.2007)
Pozvánka na závody -PR- (27.04.2007)
Mrázek 3. na ME v boulderingu (19.03.2007)
Závody v Otrokovicích (21.02.2007)
IWC Busteni - poslední závod SP (11.02.2007)
IWC Valle di Daone a Saas-Fee (07.02.2007)
Pelikán 16. v Saas Fee (04.02.2007)
Závody v Otrokovicích (01.02.2007)
Příborský Pavuk (09.01.2007)
Mistrovství ČR na obtížnost (18.12.2006)
Sherpa Rallye 2006 (01.11.2006)
Nescafé Boulder Projekt 2006 (26.09.2006)
Rock Master (02.09.2006)
Čerťákovský satan (30.08.2006)
SP ve Val Daone: Zrušeno finále (00.00.0000)



Komentář ze dne: 27.12.2007 00:02:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Stepan Ptacek (Stepan.Ptacek@yahoo.co.uk)
Titulek: Tak to je mazec
Uz se tesim jak nas bude Neumanova reprezentovat ve sjezdovych disciplinach. Ty sjezdovky a bezky prece jen vypadaji podobneji nez lepicka a macky.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 09:42:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Tak to je mazec
Taky si myslím, žádné nominační kriteria,vítězka MČR v repre není.....Zato lidé, kteří na žádných závodech nebyli, ano....Co dodat? Jen další důkaz o špatně fungující KA.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 09:56:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Tak to je mazec
O tom jak vidím situaci jsem psal letos před VH na Lezci, bohužel v mnoha ohledech se nic k lepšímu či jinému stylu nezměnilo, ale nelze se divit, ani nemůže se stávajícími lidmi. KA je dle mého názoru pouze jedna velká černá díra na peníze a dobročinný ústav pro ty, kteří si nejsou schopni zajistit své aktivity stoprocentně sami. Nejasná nominační kritéria pro lezení v ledu, trenér, který dle mého názoru nefunguje ( neboť nic nevím o tom, že by byly dány veřejně nominační závody a to se na podzim v blízkém okruhu konaly tři v drytoolingu a jeden je teď kousek dál začátkem ledna a to už se leze na ledu ), žádný z nominovaných se tomu řádně nevěnuje tak, aby byl zajištěn úspěch, zaplaceny náhrady, narozdíl od svěťáku na obtížnost či dětí, budou mít i když se neumístí a tak by se dalo sáhodlouze pokračovat, konče třeba tím, že se nominace objevila na soukromém webu a ne na oficiálních stránkách ČHS, kde byla zveřejněna pouze předběžná a to ještě šikovně skovaná pod komisí alpinismu.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 11:11:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Obvyklé vlčí vytí. Nic jiného si od tebe ani nelze představit.

Ve skutečnosti je to tak, že chceme-li se zúčastnit SP v ledolezení, pak musíme vybírat z těch, kteří závodit chtějí. Jirka Pelikán byl vloni ve svěťáku z našich nejlepší, Kvak byl z našich nejlepší jak teď v Bratislavě, tak v Holešovicích, Jitka Mázlová startovat na SP pokud vím nechce a Lucka je momentálně nejlepší z děvčat, která jsou k dispozici. Jedinou otázkou je Silva, ale vzhledem k jejím kvalitám v boulderingu je i u ní naděje na slušný výsledek a závodit chce. Z dalších oslovených, pokud jsem slyšel, neprojevil zájem ani Stoupa, ani Honza Doudlebský. Víš snad o někom, kdo se "tomu řádně věnuje", chtěl by reprezentovat a byl odmítnut? Sem s ním!
I když jsi prokazatelně četl zprávy o drytoolingových závodech a zanechal svou stopu v komentářích, nějak jsi asi přehlédl výsledky Lucky Hrozové. Nevím, jak je to možné, ale asi to tak bude.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 11:50:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Žádné vytí Petře, pouze suché konstatování neuspokojivé situace. Svaz pro výchovu závodníků v lezení v ledu nedělá zhola nic. Celý rok je ticho po pěšině, až těsně před svěťáky se všichni pomalu zblázní a hurá toto je naší prioritou a tak to jde několik zim. Jen na okraj chci upozornit, že led je něco úplně jiného než drytooling, tam už je potřeba znát pár fint, vědět, co si můžu se zbraní dovolit, kdy stačí jen založit do díry po předchozím závodníkovi, najít si správné místo pro zbraň, dát si pozor na dotyky mimo zóny... Jinak bys neměl zapomenout, že s pár lidma celkem v ledech i drytoolu lezu a tak vím, co umí a na závody taky jezdím ( výjimkou je letošek a to jen díky tomu, že mám zranění, jinak bych byl na všech třech závodech :-), takže mám nejmíň ještě dva měsíce volno). Jinak Zoban nemá ani top formu a je pořád rozlítaný, takže to nemá význam, Jirka Pelikán je typ závodníka, teď měl celkem smůlu, ale umí zabrat, jediná smůla je v tom, že se tomu nevěnuje naplno a tak do špičky může těžko proniknout, Kvak není závodník, na těchle závodech uspěl jen díky tomu, že byly dlouhé časové limity na cesty a on mohl neustále vyklepávat, na svěťáku to bude jiné, tam musíš lézt rychle, na to doplatil na loňském. Silva v životě nedržela zbraň, takže k volbě do repre se raději ani nevyjadřuji, bych jen bych vidět jak by si někdo v ČHS mohl dovolit nominovat někoho ve sportovním lezení na svěťák dospělých či mez. závod dětí bez nominačních závodů. Výsledky Lucky jsem nepřehlédl, ale u nás se tomu trochu pořádně věnuje jen Jíťa, takže tohle je u mě zrovna potencionální závodník, se kterým je potřeba pracovat a může se v ženských ve svěťáku i prosadit. Jinak z našich ještě celkem dobře zalezl jak v Blavě tak v Praze Tom Lenc, to jen na okraj. Pokud jsi byl na závodech, tak máš srovn
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 11:58:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Pokud jsi byl na závodech tak máš srovnání se Slováky a ti z toho vychází jednoznačně lépe a jsou to kluci z míst, kde se tomu začali věnovat, mají tam stěny... Mně by osobně nominace do repre nevadila v případě, že by tito závodníci měli stejně přísná kritéria , jako ti v ostatních disciplínách, umístíš se bude ti proplaceno, neumístíš, máš smůlu, platíš si sám. A to mi jaksi nikde nezaznělo. Pak by se nemohlo stát, že mládeži chybí peníze na mezinárodní závody i když mají nejtvrdší kritéria ze všech ( na Evropě tuším do 5.místa, aby mohli jet na MS) a pak VV rozhoduje o tom, že to vezme pro ně z jiných komisí a jde to ze servisních částí, kam MK či CVK patří. Jinak v KA se stará devět lidí o devět reprezentantů v družstvech A a B a o čtyři lidi v ledolezení a narozdíl od sportovních komisí jsou výsledky žalostné, bez koncepce a myšlenky.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 12:41:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
pokračování komentáře:
Asi jsi nezaznamenal, že výbor veškerá zdůvodněná překročení rozpočtu vzal na vědomí a pokryl je z rozpočtu komisí, které svůj rozpočet nemohly vyčerpat (za souhlasu jejich vedoucích).


0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 22:49:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Jasně, že za sestavení rozpočtu komise mohou vedoucí, ale také VV, který provádí škrty, to jen na okraj. Za nedostatek peněz nemohou nominační kritéria, ale konkrétní lidé, kteří nemají přehled a podcení schopnosti závodníků. Pořád trvám na tom, že když se stanoví jednoznačná kritéria, podtrhuji stejná pro všechny závodní disciplíny, dá se dostatečně dopředu odhadnout, kolik peněz na účast bude potřeba a ponechat i určitou rezervu na nepředpokládané výdaje.
Pokud některé ze servisních komisí nemohly svůj rozpočet vyčerpat tak buď ho patřičně nadsadily, což je špatné, nebo neuskutečnily, to co měly a odložily to do dalších let. Zrovna o CVK mám dost dobrý přehled. Principielně ale nesouhlasím s tím, aby peníze ze servisní části šly na sportovní část, tyto peníze měly jít do rezervy, zejména co se týče CVK. Vedoucí by je v plén vůbec neměli poskytovat, protože pokud tak činí jsou to špatní manažeři a neměli by být vedoucími, za tím si stojím.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 12:39:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Takže když si to shrneme, nemáš nic proti Pelikánovi. Nezdá se ti Kvak a doporučuješ Toma Lence. Proti Lucce Hrozové také nemáš námitky a nelíbí se ti Lucka Rajfová. Souhlasím s tím, že Lucka Rajfová je sázka do loterie, která může a nemusí vyjít. Ostatně proto je naplánováno soustředění, kde se tak trochu ukáže co a jak a případný problém se dá řešit.
Podle výsledků v Holešovicích byl Tom Lenc šestý, o dvě místa za Kvakem a čas ve finále taky neměl rychlejší. V Bratislavě byl Kvak druhý a Tom Lenc nepostoupil do finále, tak nevím podle čeho soudíš, že v Bratislavě zalezl?

Že je rozdíl mezi drytoolem a skutečným ledem je asi jasné všem. Nějaký tréning na ledu je myslím taky plánovaný.
Nominační kritéria jsou dobrá a potřebná tam, kde se o nominaci dere spousta lidí. U této disciplíny je spíš problém sehnat dostatečně výkonné lidi, kterým by se chtělo utrácet čas cestováním z Itálie do Rumunska a zase zpátky do Švajcu. V tom je rozdíl od jiných disciplín, kde převažuje poptávka nad nabídkou. Tady mi to přijde vypisování kritérií spíš jako krmení pro úředního šimla.
Že jsou slovenští kluci s motykami v rukou lepší je zřejmé, stejně jako že naši jsou zase lepší na skalách. Co z toho vyplývá pro naši reprezentaci v ledolezení? Že máme nominovat Slováky?

Nad populistickou kritikou nedostatku peněz pro Komisi závodění mládeže se lze jen trochu podivit. Dobře přece víš, že rozpočty komisí se dělají podle návrhu jejich vedoucích a schvaluje je výbor i valná hromada, za nedostatek peněz jedné komise rozhodně nemůže jiná komise, jak naznačuješ. Na nedostatku peněz Komise mládeže se podepsala právě ta nominační kritéria, po kterých tolik voláš. Prostě je splnilo víc závodníků, než se původně čekalo a než předpokládal rozpočet. Asi jsi nezaznamenal, že výbor veškerá zdůvodněn
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 22:39:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Já Petře nikoho nedoporučuji, pouze ses dotazoval, kdo by ještě v té bídě přicházel v úvahu, takže padlo Tomovo jméno, jednotlivé výsledky bych moc nepřeceňoval, důležité je jak, kdo leze a jak je vhodným typem pro závody. Proč je nepřeceňuji ti snadno vysvětlím, Tom byl zase v Praze podstatně lepší než Jirka, Kvak byl vloni lepší v Blavě než jeden ze Slovinců, který ho o dost míst předběhl ve Val na prvním svěťáku a tak bych mohl pokračovat. Jinak hovoříme o Silvě nikoliv Lucii, to jen pro přesnost. Ale pokud to chceš vědět, tak osobně bych nedoporučil nikoho, protože si nemyslím, že by někdo z našich měl šanci zasáhnout do užších bojů a to i přesto, že opravdová špička v lezení v ledech-závody je velmi úzká, narozdíl třeba od sportovního lezení - bouldrů či obtížnosti, v mužích je to tak možná osm, devět lidí a v ženských tak pět, šest a to ne všichni objíždí všechny svěťáky ( třeba Italové..). Já hovořím o systému, který se mi nelíbí jednoduše proto, že reproši v různých disciplínách nemají stejné podmínky a lezení v ledech je zvýhodňováno, nezlob se, ale zdůvodňování, že se do toho nikdo nehrne a tak vezmeme, co je, je dost ubohé, tak napřed něco udělám pro to, aby se to zlepšilo, začnu budovat repre, dám jasné cíle a pak vyšlu reprezentaci na SP. Kolegové z Jamesu taky nikoho loni neposlali a to mají lepší borce než my. Když už jsme u těch skal, tak je na některých pěkně vidět, jak jim tito úspěšní lezci leží v žaludku ( viz. šéf KA nezvládne se starat o dalších pět lidí a tak buď nová komise, nebo je raději zrušíme úplně).
0 0

Komentář ze dne: 29.12.2007 22:06:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Ech VLKu, to je kritika pro kritiku. Tvoje jednotlivé komentáře si vzájemně odporují. Na jedné straně voláš po kvalifikačních závodech a přesných nominačních kritériích, na druhé říkáš, že se nemají jednotlivé výsledky přeceňovat a že záleží jak kdo leze. Dopředu zatracuješ Silvu, ale ta přece dobře leze a pokud to šlo Lucce, není důvod, proč by to nešlo Silvě. Obě děvčata mají za tranéry zkušené tatíky, kteří se cepínem umějí ohánět a jistě jim poradí.

Nevím, jací úspěšní lezci komu leží v žaludku a o čem to vlastně píšeš. Zřejmé je pouze to, že tobě leží v žaludku komise alpinismu, která byla založena k tomu, aby se starala o alpinisty. O skalkaře se začala starat, když je odmítla závodnická komise a oni by byli zcela bez zastoupení. To což už samo o sobě vyvrací tvé neopodstatněné pomluvy, že skalkařská (sub)komise je nechtěným dítětem, které v různých komentářích šíříš internetem.
Pilka i Oliváč ve skalkařské subkomisi co já pamatuju za poslední dva roky neudělali vůbec nic. Proto chtěl Martin Otta někoho jiného a celkem nezáleží na tom, jestli to bude subkomise KA, nebo samostatná komise. Doufejme, že se o skalkaře bude Petr Resch skutečně starat. Problematice dostatečně rozumí a může být přínosem.
0 0

Komentář ze dne: 30.12.2007 09:55:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Víš Petře, komentáře si neodporují, jen to nechce vytrhávat z kontextu, za stejnými nominačními kritérii si stojím, to neznamená přecenění výsledků jednotlivého závodu, osobně bych dal těm, kdo se chtejí SP účastnit, povinnost účasti na všech třech letošních podzimních závodech, trenér by je taky musel objet, aby vůbec věděl jak ti lidé lezou a na základě tří výsledků udělal nominaci. Ale jak jsem napsal výše, osobně bych nenominoval nikoho, a zkušení rodičové neznamenají, že to samé hned z placu zvládnou i děti a pozor, led je oproti drytoolu podstatně jinačí!! Rozdíl mezi námi je ten, že já tohle lezu a celkem dost, taky závodím a znám s výjimkou Lucky všechny nominované a spoustu dalších i to jak lezou a co umí, takže neplácám od zeleného stolu.
0 0

Komentář ze dne: 30.12.2007 15:31:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Nominační kritéria (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Nominační kritérium může být: první jeden, dva,tři z definovaného seriálu závodů. Protože jich bude tak kolem tří, až tak moc nepoznáš "kdo je závodník" a když bude mít někdo smůlu v jednom závodě, už to nemusí dotáhnout a je to nejen o výkonnosti, ale i o štěstí a náhodě. Kromě toho, SP začíná v půlce ledna a kde a jak chceš udělat dostatečný počet závodů na skutečném ledě, abys mohl kritéria nějak plnit a neposuzoval ledolezce podle drytoolových závodů? Drytool je něco jiného, než skutečný led. Uděláš kvalifikaci na drytoolu a pak pošleš vybrané lidi na tři závody SP na led? To není o moc lepší, než když si to trenér rozhodne, když ty kandidáty zná.
Samozřejmě musí ty lidi znát a vidět je závodit. Tyhle závody nejsou moje parketa a nejezdím na ně, nicméně na tom jednom v Holešovicích, co jsem byl, jsem tě neviděl, Martina Vrkoslava ano :-).
Jak jsem řekl, závody nejsou moje starost a proto si mohu dovolit plácat od stolu, jen tě opravím, od hnědého:-).
Zda podporovat, nebo nepodporovat ledolezce je otázka priorit vedení svazu, a to současné říká, že ano.
Máš samozřejmě právo říkat, že ty bys to dělal jinak. Prosím, kandiduj a budeš-li zvolen, prosazuj jiný směr.
0 0

Komentář ze dne: 30.12.2007 16:13:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Na závodech mě nikdo letos neviděl a už ani neuvidí, protože Rakousko je už za týden:-),a to z jednoho prostého důvodu, protože týden před prvními jsem zjistil, že na levou ruku neudělám čtyřku, protože mám v háji šlachy na dvou prstech a můžu držet cepín jen ve třech prstech a tak jsem ani na Krokodýl cup, ani do Prahy či do Blavy nejel, v opačném případě by jsi mě tam viděl a to dokonce závodit, stejně jako loni, když jsem jako jediný z Čechů objel oba Slovenské závody, to jen tak na okraj :-)). To nic nemění na tom, že vím jak kdo leze a kolik tomu dává a z toho důvodu je můj názor na repre jasný. Jinak mně nikdo rozdíl mezi ledem a drytoolem vysvětlovat nemusí, mám v obém celkem nalezeno na to, abych si udělal obrázek a pár těch fintiček do ledu taky zvládám, abych věděl o čem mluvím. :-). Nakonec v případě, že nebudu za rok zraněný, tak určitě závodit budu a můžeme si o tom na závodech popovídat.:-)).
0 0

Komentář ze dne: 22.01.2008 11:15:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Tak máme po prvním závodě, který nám trochu koriguje výchozí představy. Jirka Pelikán sice neudělal díru do světa, ale dostal se mezi Slováky, kteří tu byli prezentování Vlkem jako dááááleko lepší. Nominace Silvy se ukázala jako v pořádku, byla o kousek lepší než Lucka a rozhodně ostudu neudělala. Lucka taky ne. Umístění plus mínus několik míst bylo otázkou trochy štěstí.
Otázka, zda vysílat reprezentaci, je myslím zodpovězena ano, za předpokladu, že míra toho, jak moc si budou náklady platit účastníci sami, musí být závislá na výsledku závodů a to bylo v pravidlech proplácení účasti vyvěšených na Svazu zohledněno.
0 0

Komentář ze dne: 30.12.2007 10:09:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je mazec
Abych odlišil témata, co se týče komise alpinizmu, osobně si myslím, že je to pouze žumpa na peníze, bez jasně stanovených cílů a motivací, na to jak má široké vedení, tak její výsledky jsou slabé, ale kde není koncepce není se čemu divit. Jinak mám určité výhrady i k tomu, co se občas děje v CVK, abych nebyl jen u alpinistů. To, že je nechtěným dítětm je jasné a hned by se to projevilo, kdyby bylo jasné, kolik prostředků dostávají jednotliví skalkaři a kolik "alpinisté", úmyslně v uvozovkách, protože nejlepší skalkař má letos lepší výsledky než členové A družstva a kupodivu, ani nikoho nenapadlo ho nominovat do repre v alpinizmu, na druhou stranu tam zůstali další, kteří nic nevylezli.
Jak je to s Oliváčem nevím, ale se Svištěm jsem o tomto mluvil a ten mi osobně řekl, že se toho dávno vzdal, protože pochopil, že to nemá cenu.
To, že se Petr bude o skalkaře kvalitně starat, to mi věř, protože je to člověk, který tomu rozumí jako nikdo jiný v KA, je plně v obraze se současnými trendy a nebude mít problém více diferencovat jednotlivé skalkaře do kategorií podle skutečných výkonů a ne podle jména, protože to díky své autoritě ustojí. Jinak je trochu smutné, že dosud nevyšel zápis z posledního VV, kde by si to člověk mohl přečíst oficiálně, tak to ví jen z doslechu.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 11:13:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Tak to je mazec
Vítězka MČR v repre není, protože nechce závodit v SP, ale věnovat se lezení na skalách
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 11:15:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Tak to je mazec
Lezení se zbraněmi a bez nich je si rozhodně podobnější, než běh a sjezd. Podívej se na výsledky Lucky Hrozové, která měla pikle v ruce poprvé na drytoolových závodech v Holešovicích a skončila druhá a další závod vyhrála.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 12:56:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vladimir "Hlina" Vrsovsky (jmenoteckaprijmeni@seznam.cz)
Titulek: Pravda se ukaze venku...
No prave jsem se vratil z ledu, jeste nejsou uplne narostly, takze na tom vrsku se musi kousek se zbranema po skale. Zadny pozitivni policky, zadny poradny dirky (bridlice), jenom centak az dva glazura na sakra uklonenejch rimsickach. Nejak mi ty posledni dva metry sly ztuha, je to neco jinyho, nez kdyz clovek v pohode mlati na podzim cepinama do suchyho stromu. Ale kazdopadne, pokud jsem videl nejaky videa z drytoolovani v prirode, pokud jsem videl nejaky videa ze zavodu v „tzv“ drytoolovani v hale a pokud to srovnam s tim, co jsem si venku zkusil a co jsem videl delat ty, co to umi, tak me ty zavody se zbranema v hale pripadaji docela ujety.
Kdyz tomu dam jenom malinkou nadsazku (ale hodne malinkou), tak jsem zvedavej, kolik tech halovejch borcu vyleze cesty jako „Letajici cirkac“, nebo jeste lepe receno, kolik z nich o takovejchhle cestach vubec premysli.
Dve dobre zpravy:
1. Včera zastrelil myslivec jinyho myslivce
2. Venku mrzne a ledy rostou

Jen tak dal, v obou pripadech
Zdra hli
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 13:30:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Pravda se ukaze venku...
Jak vypadá Kozovo lom v Oldřichově? Byls tam?

Pokud se týká "halovejch borců", oni zas tak moc halová nejsou, světák se leze hůvnitř jen v Saas Fee - a to v garáži. Někteří z těch halogenů lezou slušně i venku, ale máš pravdu, že to chce víc zkušeností. Aj mistryně v tomhle Jenny Lavarda říkala, že by si Cirkusu cenila víc, než nějaké M13 zajištěné nýty.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 15:16:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Pravda se ukaze venku...
Pochopitelne jsem nebyl v Kozovo lomu. Nechodim tam.Tam jsou bud ledy oblezeny lidma, ze se ani nemuzes v klidu vychc..., nebo tam ledy nejsou. Ale rostou, rostou,.
Ale vazne, kdyz jsem jel asi pred ctyrmi dny autem kolem, bylo tam uz neco nateklo, ale asi to bylo tenky, takze do toho moc vrtat neslo, takze si myslim, ze uz to chlapaci z hornim otloukli.

Jinak jsem myslel ty zavody, kde se leze sice se zbranema v ruce, ale v lezeckach a v te-shirtech (tusim, ze u zenskejch se tomu rika top - v nemecku behacko).
zdra
hli
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 15:22:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Pravda se ukaze venku...
Tyhle závody jsou, alespoň u nás, jen náhražka když není led. A je to dobrý na přípravu. Takhle trénovala aj Ines Pappert jak to bylo na tom DVDč.ku tuším od Black Diamondu.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 18:27:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Pravda se ukaze venku...
Jo tak ted to beru, pokud pouzijes to slovo NAHRAZKA, tak to sedi a s tim souhlasim.
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 21:02:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda se ukaze venku...
Ani si nedovedu představit, že by to někdo bral jinak. Ovšem Venca Š. to bere tak, že to je dosud nerozvinutá sportovní disciplína, že v ní mohou vítězit nespecialisté :-)
0 0

Komentář ze dne: 27.12.2007 19:15:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Dag (janpus@na seznamu)
Titulek: Re: Pravda se ukaze venku...
Já bych klíďo bral i další dobrou zprávu, že většina borců se přesunula do hal, že lezení venku není "in", že jediné pořádné je na umělce, že i s cepínama je to vůbec nejlepší na umakartu.
To by byl venku klid a neomlácený ledy! :)
0 0

Komentář ze dne: 28.12.2007 08:21:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Pravda se ukaze venku...
Honzo, to podepisuju. A jdu lyzovat.
zdra
hli
0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]

horyinfo.cz je mediální partner Českého horolezeckého svazu
hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
Oznámení o akcích posílejte redakci