Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies



Valná hromada ČHS 2017: pozvánka, bulletin a registrace kandidátů


Volby se blíží

Valná hromada ČHS, na které se bude volit celé vedení včetně disciplinární a revizní komise. Dejte si do kalendáře 25. března jako důležitý den pro budoucnost spolku horolezců. Aktualizace: Kompletní kadidátka


Pozvánka

Valná hromada bude v sobotu 25.3. 2017, od 9.30 do cca 16. hod. v tradiční zasedačce na Strahově. Účast je důležitá, při nedostatku delegátů může dojít k neusnášeníschopnosti a tím pádem k náhradní Valné hromadě, která nemůže řešit zásadní věci. Podrobnosti o náhradní VH jsou ve stanovách (bod 4, čl VII). Valné hromady se mohou zúčastnit členové  kteří mají členský průkaz. Hlasovat a volit  mohou členové A  hlasovat i volit sami, nebo v zastoupení předsedou oddílu či jiným členem. Za členy B (člen spolku platící členské příspěvky) hlasuje a volí zástupce spolku.

 

Program

Kromě běžných agend, jako jsou zprávy o činnosti, schválení hospodaření uplynulého roku a rozpočtu na příští rok jsou hlavním bodem volby celého vedení ČHS na další 4 roky.

 

 

VH 2015 - hlasování o povolení založit s.r.o.
VH 2015 - hlasování o povolení založit s.r.o., foto: Petr Jandík

 

Volby

Volí se předseda, dva místopředsedové a dva členové Výkonného výboru, členové a náhradníci Disciplinární komise a členové Revizní komise. Kandidaturu může každý podat do 15. 3. 2017 včetně, na e-mail sekretariátu. Pokud bude kandidátů méně než obsazovaných funkcí lze podávat kandidatury i později do okamžiku stanoveného volební komisí. V nedávném rozhovoru se vyjádřil dosavadní předseda Honza Bloudek, že bude kandidovat opět na předsedu, aby dokončil rozdělanou práci. 

Bulletin

Veškeré podklady k Valné hromadě jsou v bulletinu

Kandidáti do funkcí

Do VV kandiduje na pozici předsedy Honza Bloudek,1. ekonomického místopředsedy  Martin Veselý, 2. místopředsedy Petr Resch, jako členové David Urbášek a Radan Kail, mezi kandidáty je tedy jediná nová tvář, Martin Veselý - bankéř a předseda HO Banka. Do Revizní komise kandidují stávající členové Michal VšetečkaMartin Mašát a Jana Krtková a do Disciplinární komise dosavadní člen Vladimír Rezek, dosavadní náhradník Míla Šramota a nový kandidát Jakub Filip.

Informační směrnice

HO Humanita rozhodla udělat reprízu pokusu prosadit do dobrovolného spolku povinnosti, jaké má dnes státní správa - informační směrnici. Návrh podává za HO Humanita Jakub Turek, Robert Halama a Petr Janata z HO Union Teplice. Návrh byl doprovozen komentářem Jakuba Turka, obsahujícím manipulativní a v některých případech zcela nepravdivá tvrzení, proti kterým se vedení ČHS razantně ohradilo.

Výhrady k některým ustanovením samotné navrhované směrnice padly již při prvním pokusu ji prosadit, který byl neúspěšný. Podle Jakuba Turka za to samozřejmě mohl zlý Bloudek a zlý ČHS, jak tvrdí ve svém typicky demagogickém článku zde, ale pokud se podíváte na důkaz - videonahrávku celého vystoupení je zřejmé, že Jakub Turek ač pravidelně hovoří do Radia Beat, není schopen logicky vyargumentovaného souvislého projevu. Že si neprostudoval jednací řád VH, kde je jasně napsáno, že je-li schválen protinávrh, o původním návrhu se již nehlasuje, byla jen jeho chyba.

Podívejte se na minulý pokus Jakuba Turka:

Samotná navrhovaná směrnice je zde:


Směrnice o poskytování informací členům Českého horolezeckého svazu


I.


1) Členové Českého horolezeckého svazu (dále jen ČHS) mají dle stanov ČHS, obecných právních
předpisů a morálních zásad právo na informace o veškeré činnosti ČHS a jeho orgánů.


2) Tyto informace jsou členům ČHS poskytovány hromadně a veřejně především prostřednictvím
webu ČHS.


II.

1) Členové ČHS mohou požádat o poskytnutí dalších informací týkajících se činnosti ČHS a jeho
orgánů, které nejsou zveřejněny na webu ČHS a nebyly poskytnuty ani prostřednictvím jiných
běžně dostupných komunikačních prostředků.

2) ČHS poskytne svým členům automaticky bez vyžádání:


a) informace o koncepcích, plánech a strategii činnosti ČHS.
b) informace o akcích, které pořádá nebo na nich participuje ČHS (závody, metodika…).
c) informace o kompletním hospodaření ČHS (čerpání rozpočtu celkově i ve vztahu k jednotlivým
činnostem ČHS, náklady na jednotlivé činnosti ČHS, příjmy ČHS dle zdrojů
včetně státních dotací a prostředků od sponzorů, výdaje rozúčtované na jednotlivé akce a
jmenovitě na jednotlivé osoby apod.).
d) informace o jednání a výsledky těchto jednání s orgány veřejné správy, se sportovními
organizacemi či jinými subjekty.

3) ČHS neposkytne informace, které mu nedovoluje zveřejňovat aktuální právní řád České
republiky. Pokud budou existovat pochybnosti, přikloní se vždy k výkladu právního předpisu, který
umožní transparentní jednání. Veškeré důvody pro jednotlivé případy omezení práva na
informace detailně uvede na webu.


III.

1) O poskytnutí informace může člen ČHS požádat ústně nebo písemně prostřednictvím
sekretariátu ČHS, který žádost vyřídí samostatně, nebo ji předá k vyřízení příslušnému orgánu
či osobě.

2) ČHS vyřídí žádost o poskytnutí informace nejpozději do 10 pracovních dnů od doručení nebo
sdělení žádosti. Informaci poskytne v nejbližší možné lhůtě.


3) Pokud člen žádá informaci, jejíž získání vyžaduje významné náklady a jejíž zveřejnění není v
zájmu významné skupiny členů ČHS mimo žadatele, může ČHS žádat oprávněné náklady.
Poplatek činí 400 Kč za 1 hod. práce a k tomu se vyúčtují další nezbytně vynaložené náklady.

4) ČHS může žádost o poskytnutí informace zamítnout, pokud ji podává anonymní žadatel.
Tato směrnice byla schválena Valnou hromadou ČHS dne 22. března 2014.

..............
předseda ČHS


Tolik návrh podaný před čtyřmi roky, neschválený tehdy Valnou hromadou. Mezitím byla zrušena tzv. Náhubková směrnice, kvůli které se to celé spustilo. Na webu se pravidelně uveřejňuje čtvrtletní přehled hospodaření ČHS a mnoho z věcí navrhovaných ve směrnicí je dnes již realizováno. Na druhou stranu jsou některé požadavky na amatérskou organizaci, jejích činnost zajišťují z 99 procent dobrovolníci drakonické a nesmyslné. Například lhůta 10 dnů navrhovaná ve směrnici. Směrnice také neřeší případ, kdy odpověď může záviset na dobrovolném funkcionáři, který ji nepodá. Ústředí nemá žádné páky jak ho k tomu přimět, pokud z jakéhokoliv důvodu nechce.

Union Plzeň beze zpět podporu komentáře k navrhované směrnici 

Na webu ČHS se objevila aktualizace. Podle dopisu Petra Janaty jeho oddíl podporuje návrh směrnice, ale ne kontroverzní úvod, který k němu napsal Jakub Turek a od úvodu se distancuje. Oddíl dále uveřejnil stanovisko, ve kterém se omluvil všem, koho se dotkly kontroverzní body úvodu napsaného Jakubem Turkem. Plné znění stanoviska UNION Plzeň najdete zde.






[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5

| Autor: Petr Jandík | Vydáno dne 14. 03. 2017 | Počet komentářů: 69 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
| Zdroj: Petr Jandík

Našli jste ve článku chybu, nebo překlep? Budeme vděční za upozornění. Napište nám. Děkujeme

Související články:
Připomínky k Návštevnému poriadku TANAP (03.03.2024)
Sběr nominací na Výstupy roku (16.02.2024)
Definitivní Návštěvní řád TANAPu (25.11.2023)
Výstupy roku 2022, slavnostní vyhlášení. (11.08.2023)
ČHS odmítá Rusy a Bělorusy na závodech IFSC (23.06.2023)
Proč se jezdí závodit do Asie? (19.05.2023)
Valná hromada ČHS 2023 (25.03.2023)
VH ČHS nebude schvalovat novou identitu (14.03.2023)
Výstupy roku 2022 (02.03.2023)
Valná hromada ČHS 2023 (25.02.2023)
ČHS zavedl mobilní infokartu (10.11.2022)
Ze říjnového VV ČHS (31.10.2022)
Anketa k rozvoji území kolem Branických skal (14.07.2022)
Světový pohár 2023 v Česku? (04.06.2022)
Valná hromada ČHS (28.03.2022)
ISMF nepovolí účast Rusů a Bělorusů na mezinárodních soutěžích (07.03.2022)
Otevřený dopis ruských horolezců proti válce na Ukrajině (04.03.2022)
IFSC zpřísňuje sankce pro Rusko a Bělorusko (04.03.2022)
Vadim Timonov proti válce (01.03.2022)
Ne válce, zní z Ruska (27.02.2022)
Prohlášení ČHS k Ukrajině (25.02.2022)
Štafeta ČHS čtvrtá (14.02.2022)
Výsledky ankety ČHS 2021 (28.01.2022)
Valná hromaha ČHS 2021: Všichni kandidáti zvoleni, všechny návrhy prošly (30.05.2021)
Volby nového vedení ČHS (02.05.2021)
Valná hromada ČHS 2021: schváleno (04.04.2021)
Ilegální ferraty v Českém Středohoří (09.02.2021)
NÁBOR SOKOLÍKŮ 2021 (30.01.2021)
VH 2021 bude online (24.01.2021)
Posouzení značky ČHS (17.12.2020)
Nominace - Výstupy roku ČHS 2020 (17.12.2020)
Útěk do svobody (30.11.2020)
Říjnové zasedání VV (01.11.2020)
Jak s lezením v nouzovém stavu (23.10.2020)
VV ČHS - zápis ze srpna (05.09.2020)
Karel Bělina zbaven správcovství skal (12.07.2020)
Valná hromada 2020 (14.06.2020)
Dokumenty z VH ČHS 2020 (13.06.2020)
O čem bude Valná hromada ČHS (07.06.2020)
Pozvánka na Valnou hromadu ČHS (15.05.2020)
Valná hromada ČHS bude 13.6. (12.05.2020)
VYJÁDŘENÍ ČHS K NELEGÁLNÍMU TÁBOŘIŠTI V ADRŠPAŠSKÝCH SKALÁCH (04.05.2020)
Proč v databázi ČHS na webu někdy v noci fungují mapy omezeně?? (14.04.2020)
VV jednal přes videokonferenci (10.04.2020)
Odsunutí termínu valné hromady ČHS (13.03.2020)
OVK LP ruší cesty zajištěné lešenářskými kotvami z OBI (11.03.2020)
Testy expanzivních nýtů (27.02.2020)
Ročenka ČHS 2019 (20.02.2020)
Zasedání VV ČHS: dvě rezignace, tři jmenování (12.02.2020)
ČHS a ČSL obnovili spolupráci (01.02.2020)
Zrušení lékařské komise (22.01.2020)
Odhalení na severu Sušek (10.12.2019)
Výstupy roku ČHS za rok 2019 - podávání nominací (04.12.2019)
Zasedání VV ČHS: Kooptován Pavel Blažek (16.10.2019)
Zasedal VV ČHS: změna stanov a řízení soutěžního lezení (19.09.2019)
Horydoly jako bezpečnostní hrozba? (11.09.2019)
Schůze VV: odvolání Tomáše Bintera st. (04.09.2019)
Zápis disciplinární komise (23.07.2019)
Likvidace pobočných spolků ČHS (31.05.2019)
Zápis z jednání VV ČHS 29.4. (11.05.2019)
Předsedou JAMESu Anton Pacek (31.03.2019)
Valná hromada ČHS 2019 (27.03.2019)
ČHS hledá nové kolegy pro oblast soutěžního lezení (26.03.2019)
Jan Zbranek rezignoval (12.02.2019)
Evropští horolezci chtějí letní čas (11.01.2019)
Další závodníci se státní podporou (23.10.2018)
29. PELIKÁNŮV SEMINÁŘ (03.10.2018)
ČHS se stěhuje (27.09.2018)
SKÁLY NA MUŽSKÉM- oprava a omluva (07.09.2018)
Jednal VV CHS: s.r.o., oprava vyjádření na VH, nabídka ČSL. (27.06.2018)
Dojistit Velkou plotnu na Suškách? Jo, vlastníma smyčkama. (21.06.2018)
Nový člen VV, ČHS jedná s ČSL, založení s.r.o. (29.05.2018)
Výpověď smlouvy pro ČSL, Turek na disciplinárku (09.05.2018)
VH ČHS: Jak to bylo doopravdy (26.03.2018)
Valná hromada ČHS 2018 (24.03.2018)
Ekonom ČHS - výběrové řízení (02.03.2018)
Ročenka ČHS 2017 (27.02.2018)
Pozvánka na valnou hromadu ČHS (24.02.2018)
Hlasování kartičkami na Valné hromadě (21.02.2018)
Polemika kolem výběru reprezentace (17.01.2018)
"Sokolíci" 2018–2020 - výzva mladým alpinistům (16.01.2018)
Boulder kodex 2017 (17.12.2017)
Odpověď ČHS na prohlášení ČSL k odtržení závodního lezení (05.12.2017)
Boj o překližku (05.12.2017)
Je možné změnit ČHS? (05.12.2017)
ČHS hájí jednotu sportovního lezení (27.11.2017)
Založena Evropská horolezecká asociace (25.11.2017)
Soutěž ČHS (14.11.2017)
Jak začít na písku? Doporučení mistrů pískařů (16.05.2017)
Dojišťování? UFO? Maglajz? Anketa pískařů díl 6. (08.05.2017)
ČHS obnovil spolupráci se Slovinci (26.04.2017)
Jsou ještě možnosti prvovýstupů? Anketa pískařů díl 5. (25.04.2017)
Dobrodružství na písku? Anketa pískařů díl 4. (20.04.2017)
Přenosy ze závodů budou dál zdarma (12.04.2017)
Morál a čísla? Anketa pískařů díl 3. (12.04.2017)
Výstupy roku 2016 (11.04.2017)
Bouře kvůli placení přenosů (10.04.2017)
Horolezec roku končí (02.04.2017)
Sázka o 10 klacků (31.03.2017)
Pískovcové lezení, pískaři II. (31.03.2017)
Úplná pravda o Valné hromadě (29.03.2017)
ČHS - valná hromada 2017 (25.03.2017)
Pískovcové lezení, pískaři I. (24.03.2017)
Změna v rozpočtu ČHS na rok 2017 (24.03.2017)
Vychází výjimečná ročenka ČHS (23.03.2017)
ČHS vypisuje výběrové řízení (12.02.2017)
Zpráva o výsledcích závodní reprezentace (18.01.2017)
Napomenutí za kartáčování chytů (04.01.2017)
Slevy na slovinských chatách (09.10.2016)
Nýty v Korosadowiczovi? (06.10.2016)
Web ČHS v responzivním kabátě (23.08.2016)
Chcete pracovat v ČHS? (23.06.2016)
Lidičky na Valné hromadě (19.03.2016)
Valná hromada ČHS 2016: hlasování o 11 miliónech (21.02.2016)
Ferrata na Frýdlantské cimbuří zamítnuta (26.01.2016)
Pojištění pro horolezce od ČHS (03.12.2015)
Zasedal VV ČHS (02.12.2015)
ČHS leaderem mezinárodního grantu (26.11.2015)
Kdo je horolezec roku? (22.11.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu IX (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu VIII (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu VII (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu VI (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu V (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu IV (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu III (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu II (23.05.2015)
Nové a změněné cesty v databázi Horosvazu I (23.05.2015)
Čtvrtletník ČHS (10.04.2015)
Valná hromada ČHS 2015 (05.04.2015)
ČHS spustil Skály ČR (20.03.2015)
Vize ČHS 2015, díl III (16.02.2015)
Vize ČHS 2015 - II. díl (11.02.2015)
Vize ČHS 1. díl (10.02.2015)
Důvěra kontra transparentnost a válka Alpenvereinů (26.01.2015)
ČHS posiluje tým (08.01.2015)
Via Ferráta nebude? - a přece je! (02.08.2014)
Protest horolezců ve Vlčí rokli (14.07.2014)
Dodo Kopold vyloučen z Jamesu (08.04.2014)
Smělé plány Tatra Mountains Resorts (05.04.2014)
Náhubková směrnice zrušena (31.03.2014)
Valná hromada 2014 (25.03.2014)
Zamyšlení nad otázkami koncepce českého alpinismu (24.03.2014)
Valná hromada bude o volbách a opět o náhubkové směrnici (21.03.2014)
VV ČHS odstoupí v březnu (11.02.2014)
Jak sis zalyžoval Zobane? (26.01.2014)
Soutěž o nejlepší fotografii na PF 2014 (26.11.2013)
Jednal VV ČHS: Zvýšení prostředků pro Drytooling a MG na Panťáku (22.11.2013)
Žlebská jehlo, sbohem (29.10.2013)
Podpora Hrozové, granty na publikace a závody mládeže nově (10.10.2013)
Němci a Rakušani zpět do UIAA (06.10.2013)
Válka UFO? (22.08.2013)
Výstupy roku 2013 - soutěž vyhlášena (03.07.2013)
Agostino Da Polenza k incidentu na Everestu (02.06.2013)
Historická komise OVK LP (27.05.2013)
Renovace vrcholových knížek (25.05.2013)
Frankenjura.com (16.05.2013)
Valná hromada ČHS 2013 (22.03.2013)
Nový web IFSC, aplikace pro telefony a další novinky (22.03.2013)
Sasíci schválili UFO (05.03.2013)
Nové průvodce v knihovně ČHS. (27.02.2013)
Paseky v Roklici (17.02.2013)
HoroLezec 2012 (14.02.2013)
ČHS hledá předsedu komise alpinismu a sportovního lezení (14.12.2012)
Horolezecem roku Adam Ondra (25.11.2012)
Český horolezecký svaz vyhlašuje soutěž o nejlepší fotografii (22.11.2012)
Chcete pracovat v ČHS? (09.11.2012)
ČHS: Jednání VV a dva disciplinární tresty pro Radka Lienertha (07.09.2012)
Lezecký park Alkazar (16.07.2012)
Krádež historických dokumentů na Suškách (11.06.2012)
Ukousněte si z miliónu (24.05.2012)
Městská policie šikanuje horolezce (06.05.2012)
Valná hromada ČHS 2012 (24.03.2012)
Valná hromada 2012 už tuto sobotu (21.03.2012)
Svazový redaktor opět na scéně (22.02.2012)
Vyjádření Libora Hrozy ke konfliktu ve věci řízení sportovního lezení (14.02.2012)
HoroLezec 2011 (09.02.2012)
Kontroverze kolem Compressor Route (05.02.2012)
Volby do Výkonného výboru ČHS (01.02.2012)
Horosvaz na Facebooku (29.01.2012)
Horosvaz v novém (08.01.2012)
Přílepská skála a zákaz lezení? Ne! (20.10.2011)
Soutěž Horolezec roku 2011 (17.10.2011)
Via ferrata na Tyršovky v Labáku? Ale kdepak! Jen monitoring. (05.09.2011)
Koruny pro královny Himálaje (01.09.2011)
Red Rocks v nebezpečí (16.08.2011)
Horolezci na tiskové konferenci Czech Tourism (02.07.2011)
Kupte si horu... (10.06.2011)
Elektronický Zpravodaj ČHS (07.04.2011)
Co se doopravdy dělo na Valné hromadě? (05.04.2011)
Valná hromada ČHS 2011 (26.03.2011)
Pozvánka na Valnou hromadu ČHS (23.03.2011)
Je změna § 14 Stanov ČHS ke prospěchu členům? (14.03.2011)
Informace OVK Labské pískovce k ferrátám (17.02.2011)
Zpravodaj ČHS 1/2011 (07.01.2011)
Zasedala OVK Labské pískovce (21.11.2010)
Jorg Brutscher reje do Hudyho (18.11.2010)
Výběrové řízení na šéfa závodníků (19.10.2010)
Pavel Trčala opět na scéně. (06.10.2010)
Monte Sarmiento poprvé? (17.09.2010)
Bude Hudy Cup bez maglajzu? (10.09.2010)
Klettergarten je Lezecký park (02.09.2010)
AlpspiX - další alpská opičárna (07.07.2010)
Jednání o Labáku pokračují (28.06.2010)
Soutěž o Výstupy roku (26.06.2010)
Nové nýty na Cerro Tore (21.06.2010)
ČHS a ochrana přírody (16.06.2010)
HORYDOLY se inspirují u Horyinfa (17.05.2010)
A ty jsi byla prvá…holka (07.05.2010)
Horyinfo je mediálním partnerem ČHS (18.04.2010)
Valná hromada 2010 (29.03.2010)
O čem bude Valná hromada ČHS 2010 (25.03.2010)
Tisková konference ČHS (16.03.2010)
Ferrata v Jizerkách (19.02.2010)
Vzpoura v Labsku (07.12.2009)
Pochvala za Brno, výrok revizní komise (16.11.2009)
Přispějte na památník Expedice Peru 1970 (12.11.2009)
Ministr životního prostředí jednal s horolezci (30.10.2009)
SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla (08.10.2009)
Kam bude směřovat ČHS (28.09.2009)
Hrozová dostane MS zaplaceno (19.09.2009)
Úvahy nad zasedáním VV ČHS (10.09.2009)
Marketingové a mediální zastupování ČHS (20.08.2009)
Do Holešovic a na Smíchov zadarmo (29.07.2009)
Horolezecký svaz představil mediální komisi (25.06.2009)
Zákazy magnézia se stupňují (27.05.2009)
Velké Disciplinární Nic (22.04.2009)
Hlavní cena Fair Play pro Hrubého a Jaroše (31.03.2009)
Valná hromada 2009 (20.03.2009)
Pozvánka na Valnou hromadu ČHS (15.03.2009)
Incident Libora Uhra a Radima Slívy na Váňově kameni (10.03.2009)
Jak se financují horolezci (03.03.2009)
Horolezci se valně hromadili (23.02.2009)
Co slíbilo nové vedení Českého horolezeckého svazu (31.01.2009)
Mimořádná valná hromada ČHS (31.01.2009)
Altaj a Cimrman - atmosféra houstne (26.10.2008)
Byla databáze skalních oblastí ukradena? (08.10.2008)
Nová tvář ve vedení ČHS (18.09.2008)
Nejlepším horolezcem Radek Váňa (04.08.2008)
Valná hromada ČHS 2008 (29.03.2008)
MG na písku ano, nebo ne? (28.03.2008)
Otevřený dopis Jiřímu Babačovi (26.03.2008)
Výjimka pro Český Ráj (19.03.2008)
Bílá válka se valí do schůzovních místností (17.03.2008)
Obavy (16.03.2008)
Němci a Rakušané odchází z UIAA (13.03.2008)
110 let českého horolezectví (19.11.2007)
Soutěž o Výstupy roku 2007 (16.11.2007)
Disciplinární trest Adama Ondry (07.11.2007)
Génius Jára Cimrman (05.10.2007)
Nové stanovy ČHS (22.09.2007)
Jak se hledala "Cimrmanova" hora (01.08.2007)
Dejme jim jejich MG! (19.07.2007)
Vyfoukli vrchol Cimrmanům (12.07.2007)
Asfaltka pod Everest (19.06.2007)
Potrestání Adama Ondry za magnézium (10.06.2007)
Vážený pane Smoljaku, vážený pane Svěráku. (22.05.2007)
Výzva Alana Formánka (26.04.2007)
Valná hromada ČHS 2007 (24.03.2007)
Stojím si za návrhem rozpočtu... (22.03.2007)
Génius slepých uliček na Altaji (20.03.2007)
Volební kampaň začíná... (13.02.2007)
Pavel Bém na Everest (09.02.2007)
Hledejte informace u odborníků (16.01.2007)
Příprava na Valnou hromadu ČHS (03.01.2007)
Slovenské hodnocení sezóny (06.12.2006)
Smíchovské dojmy (25.11.2006)
Výstupy roku 2006-výzva (22.11.2006)
Nové stanovy ČHS (04.11.2006)
Jak dopadla valná hromada? (06.03.2006)
Granty mládeže ČHS (06.05.2003)
Tisková konference ČHS (06.02.2002)



Komentář ze dne: 25.02.2017 10:22:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
Bude zajímavý sledovat kontrast reality a jejího internetového odrazu.
0 0

Komentář ze dne: 02.03.2017 12:30:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukas B. (@)
Titulek: manipulativní a nepřesný
je Petře především tvůj komentář k navrhované směrnici. a srovnání s povinnostmi úřadů je směšné.

pozn. vyřízením se nerozumí odpověď. vyřízením se rozumí potvrzení o přijetí a vyhlášení, jakým způsobem budem odpovězeno, kolik času odpověď zabere, a také například předpokládané náklady na zpracování odpovědi (by mohlů kverulant vzít žádost zpět).
0 0

Komentář ze dne: 02.03.2017 13:32:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - filipo (kfilipo@email.cz)
Titulek: Re: manipulativní a nepřesný
Upřímně řečeno mě naopak Petrův komentář přijde dost výstižný.
0 0

Komentář ze dne: 02.03.2017 19:10:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: manipulativní a nepřesný
Vyřízením se zpravidla rozumí splnění požadavku. Poud je to v tomto návrhu myšleno jinak, mělo by to být v textu specifikováno.

Jinak mne překvapuje, že ti jako členovi Humanity nevadí lež v komentáři k návrhu, pod kterým je podepsán tvůj předseda a tvůj bývalý spolulezec. Mám na mysli zejména bod 5 jejich komentáře doprovázejícího nové podání navrhované směrnice. Jakub Turek číst a hledat informace umí a pokud napsal zcela falešné tvrzení o usnesení VH, udělal to záměrně s cílem vzbudit negativní emoce vůči vedení ČHS ve veřejnosti a získat tak pro svůj návrh více příznivců. To se ti líbí? Možná jen do té doby než použije něco takového proti tobě.
0 0

Komentář ze dne: 03.03.2017 08:48:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukas B. (jmeno@prijmeni.com)
Titulek:
ovšem tvůj druhý odstavec je manipulace jak vyšitá :)

te tady návrh směrnice, který je napsán věcnou úředničinou. můžeme věcně diskutovat o něm (to bych osobně preferoval). anebo můžeme diskutovat o komentáři k předložení návrhu směrnice, který na pěti konkrétních (vypjatých a emotivně nabitých) případech ukazuje, k čemu vede tajnůstkářství vedení spolku a k jakým posunům proti skutečnosti dochází u veřejného povědomí oproti skutečnosti tak jak se stala. (a tady by byl literárnější a emotivnější popis v pořádku, ale von zas tak moc literární není).

a jako bonus přidávám další případy (speciálně pro Tebe):
6. je Petr Jandík zloděj a lhář který se svévolně pokusil odcizit data ze skalních oblastí, aby je komusi prodal?
7. je výkonný výbor banda diletantů která zlikvidovala funkční databázi skalních oblastí, aby dala kšeft spřátelené ajťácké firmě?
0 0

Komentář ze dne: 03.03.2017 10:03:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (@)
Titulek: Re:
promiň tygře, ale to jsou naprosté bláboly, které bych zrovna od tebe neočekával. Takže tajnůskářství ve spolku vede podle tebe k tomu, že HUMANITA lže?? (bod 5 komentáře).
Usnesení https://goo.gl/r7vPsT zní:

Valná hromada se usnesla, že: pobočné spolky ČHS právně ani fakticky neexistují a nesouhlasí s jejich zápisem do rejstříku,
ČHS jakožto hlavní spolek neručí za závazky a škody způsobené pobočným spolkem,
program garantovaných horoškol bude rozšířen tak, aby se do něj mohly zapojit oddíly bez právní osobnosti, a to bez časového omezení.
Valná hromada uložila
1. Výkonnému výboru zkontrolovat v průběhu roku 2017 zánik právní osobnosti pobočných spolků.

DATUM, PODPIS. Co napsala Humanita rukou Kuby Turka?

Cituji: 5) Valná hromada zavázala Výkonný výbor, aby nejednal se staviteli ani uživateli ferát v České republice. Přesto se ukázalo, že předseda se účastnil oficiálních jednání, jak ferátisty začlenit do organizační struktury ČHS.

I málo inteligentní člověk, což ty nejsi, vidí, že se tvrzení Humanity neshoduje se skutečností, že to je lež.

Pokud ti prosazování svých návrhů pomocí lži připadá v pořádku, pak se nemáme o čem bavit.

O směrnici se bude diskutovat na Valné hromadě. Tady je řeč o způsobu jejího opětného podání a prosazování. Jesuitské heslo 'čel světí prostředky?
0 0

Komentář ze dne: 06.03.2017 12:39:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukas B. (@)
Titulek: Re: Re:
já o voze a ty o koze. tak ještě jednou:
1. je tady věcný návrh.
2. je tady odůvodnění, které je emotivní a hraje na city (čili volební kampaň). shodujeme se pravděpodobně na tom, že body jak jsou napsány, se od reality méně či vice odchylují, že je mediální obraz reality. já (my) tvrdím (tvrdíme) že vyrašený z nekomunikování (osobně vnímám jako vtipné to, že konkrétně já jsem příznivcem začlenění ferát do svazu, jakkoli je mi tato aktivita odporná).

(hele, tobě to přijde v pořádku, že některé věci lezou z VV jak z chlupaté deky s několikaměsíčním zpožděním a až jako reakce na dvousetpříspěvkové diskuse?)
0 0

Komentář ze dne: 06.03.2017 15:37:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (re)
Titulek: Re: Re: Re:
Jsem toho názoru, že VV nekomunikuje vždy optimálně, nicméně mediální gangsterismus Kuby Turka je daleko za hranou slušnosti. Neosuhlasím s (tvým?) názorem, že v předvolebním boji lze použít cokoliv včetně lží, oním jesuitským "účel světí prostředky"
1 0

Komentář ze dne: 06.03.2017 19:07:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Co se divíte? Turek je lhář
0 0

Komentář ze dne: 06.03.2017 20:23:50     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukas B. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
takže tedy odmítáš směrnici proto, že je v komentáři podporována nefér (podle tebe) argumentací? rozumím správně? věřil bys turkoj kolikátýho je dnes a kolik je hodin?

pozn.: samozřejmě tuším "jak to bylo doopravdy" s tím nejednáním s ferátisty (a upřímně řečeno, ani tvoje zkratka není zas takúplně přesná). lze si samozřejmě snadno z toho co visí na těch internetech dohledat jak dlouho VV mlžil.

ps.: já bych je fakt začlenil.
0 0

Komentář ze dne: 06.03.2017 23:05:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Odmítám podrazácké metody prosazování čehokoliv. Jestli podle tebe není Turkův úvod nefér, pak se nemáme se o čem bavit.

Směrnice je mi šuma fuk. Pokud by měl svaz povinnost reportovat Turkovi co pro něj dělám a za kolik, najdu si jinou zábavu, než dělat něco pro ČHS. Nehodlám se stát další potravou pro svinský bulvár.
0 0

Komentář ze dne: 07.03.2017 19:04:29     Reagovat
Autor: [kocour_plzen] - Karel Kocourek (k_tečka_kocourek_zavináč_atlas_tečka_cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Kubu Turka nemá cenu probírat. Můj názor je, že je to zlý člověk (to ovšem neznamená, že by čas od času nemohl mít v něčem pravdu). Když uveřejní nějaký hanopis, mělo by se k němu přistupovat s krajní opatrností.

Ovšem, bohužel, tomu nasadil korunu předseda, který zřejmě špatně vážil slova, když 2. 3. vyhrožoval signatářům (členům a organizacím spolku, jehož je představitelem) trestním oznámením, pokud neuveřejní do 8. 3. svoji omluvu (a HO TJ Union Plzeň ji skutečně 6. 3. uveřejnil). Je přirozené, pokud vedení jakéhokoli spolku podává na svoje členy žaloby v běžných kriminálních kauzách, ale tato záležitost je vysoce politická a její kriminalizace je jenom jinou formou násilí na oponentech.

Jako občan této země na to snad měl právo, ale jako čelný funkcionář spolku je vázán i jinými ohledy. Jsem zklamán.
0 0

Komentář ze dne: 07.03.2017 19:58:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukas B. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
no, mám v tom guláš. buďto to můžu brat tak, že je HoBl rovnej chlap, kterej na rovinu na jasnou otázku jasně odpověděl že fakt si na oddíli stěžoval jejich nadřízenému subjektu, který má kromě obskurních horolezců take baskeťáky, florbalisty, běžkaře a kuželkáře atakdále, a mám se radovat. anebo se mám naopak děsit, že mu to nepřijde ani trošku divný.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 09:52:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Znám Honzu Bloudka už hodně dlouho. Je to člověk, který se raději dohodne, když to je možné a který se nesoudí, když to není nutné. Nechci tu psát veřejně podrobnosti, ale pokud tě to zajímá, můžeš se u mně někdy stavit a řeknu ti to osobně.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 00:11:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Kuba Turek zveřejňuje své hanopisy s několikaprocentní příměsí pravdy již dlouhá léta a v tomhle případě již pohár přetekl. Podle mého názoru byl body 1 až 5 prostě tou kapkou, při které to přeteklo. Jsou dvě teorie, jak reagovat na lidi, jako je JT.
Buď si jich nevšímat - to má problém, že stále opakované nepravdy, překrouceniny a polopravdy bere nezasvěcená veřejnost vážně, nebo je vyvracet a bojovat s nimi, což ale stojí neskutečné množství času a energie, který pak chybí při dělání něčeho užitečnějšího.
Kverulanti typu JT jsou neuvěřitelně urputní, ostatně na diskuzích na lezci je to hodně dobře vidět.
Je rozhodně nezvyklé, když se vedení spolku brání soudně, ale na JT by jinak asi platil jen Zemanův nedemokratický prostředek. Přesvědčování a diskuze je marnění času.
Pro LB: se směrnicí samou to v podstatě nijak nesouvisí. Kdyby ji předložil někdo jiný a nezneužil to k šíření dalšího hanopisu, jak se to stalo, měla by možná větší šanci na schválení.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 01:39:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Kancelář na uvádění omylů na pravou míru se hlásí:

1) Kdybychom neuvedli pár vyhrocených příkladů, tak by málokdo pochopil, o jak závažný problém jde. Samozřejmě by pak Informační směrnice neměla žádnou šanci. Tak jako minule. Prostě by ji pomocí jednacího řádu HoBl s Petrem Reschem a užitečnými pomahači shodili ze stolu.

2) Všech 5 příkladů ve zkratce popisuje, co si myslí členská základna o těchto případech. Prostě proto, že nemáme dost věrohodných a včasných informací. Právě proto jsme hned na začátku komentáře napsali toto: "Ahoj horolezci, pokládáme situaci v Českém horolezeckém svazu za neutěšenou. Nevíme přesně, co se děje ve Výkonném výboru ani v jednotlivých výkonných složkách ČHS. Rádi bychom, aby to byly pouhé obavy z něčeho, o čem nás nikdo neinformoval. Členská základna ovšem nemá možnost zjistit, co se přesně odehrává a kam naše horolezecká organizace směřuje."

3) Jak to bylo přesně s ferátisty a HoBlem, se už teď můžeme jenom dohadovat. My jsme přesvědčeni, že se o tom rezolutně mluvilo na Valné hromadě v diskusi z popudu CVK, HoBl to celé zahrál do outu že s nimi nebude jednat. To Valná hromada vzala na vědomí a nedávalo se to do zápisu a dále se o tom nejednalo s tím že je to vyřešené. Pak prosákly fotky od ferátistů. V tom cítíme to porušení závazku.

4) Plzeňáci žádnou omluvu neuveřejnili. Napsali, že na ně zatlačil HoBl a že to tedy stahují. Formulace zní přesně takhle: "TJ Union Plzeň se rozhodl ustoupit od původního znění výzvy, v rámci vyhovění požadavku vedení ČHS, které sepsal předseda Honza Bloudek. Týká se příkladných bodů výzvy 1. až 5."

Reálně to bylo tak, že oni jsou iniciátory toho všeho. Pak se to přes ně prosáklo k HoBlovi a ten zařídil přes spřízněné členy, že nejsou předkladatelé, ale podporovatelé. Když to nakonec vyšlo, zatlačil na nadřízené bafuňáře, kteří se ho lekli, a zatlačili zase na podřízené horolezce.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 01:45:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
.. Fajn, a ještě tu o Karkulce...
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 01:51:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Máš to mít, počti si
O Červené Karkulce

Bratři Grimmové

b yla jednou jedna sladká dívenka, kterou musel milovat každý, jen ji uviděl, ale nejvíce ji milovala její babička, která by jí snesla i modré z nebe. Jednou jí darovala čepeček karkulku z červeného sametu a ten se vnučce tak líbil, že nic jiného nechtěla nosit, a tak jí začali říkat Červená Karkulka.

j ednou matka Červené Karkulce řekla: „Podívej, Karkulko, tady máš kousek koláče a láhev vína, zanes to babičce, je nemocná a zeslábla, tímhle se posilní. Vydej se na cestu dříve než bude horko, jdi hezky spořádaně a neodbíhej z cesty, když upadneš, láhev rozbiješ a babička nebude mít nic. A jak vejdeš do světnice, nezapomeň babičce popřát dobrého dne a ne abys šmejdila po všech koutech.“ „Ano, maminko, udělám, jak si přejete.“ řekla Červení Karkulka, na stvrzení toho slibu podala matce ruku a vydala se na cestu.

b abička bydlela v lese; celou půlhodinu cesty od vesnice. Když šla Červená Karkulka lesem, potkala vlka. Tenkrát ještě nevěděla, co je to za záludné zvíře a ani trochu se ho nebála. „Dobrý den, Červená Karkulko!“ řekl vlk. „Děkuji za přání, vlku.“ „Kampak tak časně, Červená Karkulko?“ „K babičce!“ „A copak to neseš v zástěrce?“ „Koláč a víno; včera jsme pekli, nemocné a zesláblé babičce na posilněnou.“ „Kdepak bydlí babička, Červená Karkulko?“ „Inu, ještě tak čtvrthodiny cesty v lese, její chaloupka stojí mezi třemi velkými duby, kolem je lískové ořeší, určitě to tam musíš znát.“ odvětila Červená Karkulka. Vlk si pomyslil: „Tohle mlaďoučké, jemňoučké masíčko bude jistě chutnat lépe než ta stařena, musím to navléci lstivě, abych schlamstnul obě.“

c hvíli šel vedle Červené Karkulky a pak pravil: „Červená Karkulko, koukej na ty krásné květiny, které tu rostou všude kolem, pročpak se trochu nerozhlédneš? Myslím, že jsi ještě neslyšela ptáčky, kteří by zpívali tak líbezně. Ty jsi tu vykračuješ, jako kdybys šla do školy a přitom je tu v lese tak krásně!“ Červená Karkulka otevřela oči dokořán a když viděla, jak sluneční paprsky tancují skrze stromy sem a tam a všude roste tolik krásných květin, pomyslila si: „Když přinesu babičce kytici čerstvých květin, bude mít jistě radost, času mám dost, přijdu akorát.“ A seběhla z cesty do lesa a trhala květiny. A když jednu utrhla, zjistila, že o kus dál roste ještě krásnější, běžela k ní, a tak se dostávala stále hlouběji do lesa.

a le vlk běžel rovnou k babiččině chaloupce a zaklepal na dveře. „Kdo je tam?“ „Červená Karkulka, co nese koláč a víno, otevři!“ „Jen zmáčkni kliku,“ zavolala babička: „jsem příliš slabá a nemohu vstát.“ Vlk vzal za kliku, otevřel dveře a beze slova šel rovnou k babičce a spolknul ji. Pak si obléknul její šaty a nasadil její čepec, položil se do postele a zatáhnul závěs.

z atím Červená Karkulka běhala mezi květinami, a když jich měla náruč tak plnou, že jich víc nemohla pobrat, tu jí přišla na mysl babička, a tak se vydala na cestu za ní. Podivila se, že jsou dveře otevřené, a když vešla do světnice, přišlo jí vše takové podivné, že si pomyslila: „Dobrotivý Bože, je mi dneska nějak úzko a jindy jsem u babičky tak ráda.“ Zvolala: „Dobré jitro!“ Ale nedostala žádnou odpověď. Šla tedy k posteli a odtáhla závěs; ležela tam babička a měla čepec naražený hluboko do obličeje a vypadala nějak podivně.

a ch, babičko, proč máš tak velké uši?“ „Abych tě lépe slyšela.“ „Ach, babičko, proč máš tak velké oči?“ „Abych tě lépe viděla.“ „Ach, babičko, proč máš tak velké ruce?“ „Abych tě lépe objala.“ „Ach, babičko, proč máš tak strašlivou tlamu?“ „Abych tě lépe sežrala!!
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 09:14:04     Reagovat
Autor: [kocour_plzen] - Karel Kocourek (k_tečka_kocourek_zavináč_atlas_tečka_cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
"...Jako oddíl TJ Union Plzeň se omlouváme všem, kteří se mohli cítit dotčeni nebo poškozeni některým z pěti dříve uvedených příkladných bodů..."
Tak co?
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 10:47:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Nenapsal jsem to přesně, omlouvám se. Je to takhle:

Plzeňáci se neomlouvají za to, co chtěl HoBl - že napsali a uveřejnili komentář k Informační směrnici, nebo dokonce že by se toho zřekli a že by prohlásili, že to není jejich dílo.

Plzeňáci napsali, že ustoupili nátlaku vedení ČHS a berou zpět těch pět bodů, aby se uklidnily vášně a mohlo se diskutovat o směrnici bez ohledu na konkrétní příklady.

V rámci uklidnění vášní se omlouvají všem, kteří se cítí dotčeni či poškozeni. (To rozhodně není totéž, že by se omlouvali za ten komentář!)
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 12:11:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tak dobrá. Říjnová revoluce byla v listopadu a podobně je to s Turkovým "uváděním na pravou míru" Takže k jednotlivým bodům, jak to vidím já a 99 dalších normálních lidí:

=========
1) Kdybychom neuvedli pár vyhrocených příkladů, tak by málokdo pochopil, o jak závažný problém jde. Samozřejmě by pak Informační směrnice neměla žádnou šanci. Tak jako minule. Prostě by ji pomocí jednacího řádu HoBl s Petrem Reschem a užitečnými pomahači shodili ze stolu.
=========
To je otázka taktiky, kterou jste zvolili. Na mne to dělá dojem, že podání už jednou zamítnuté směrnice byla spíš záminka k útoku na (vedení) ČHS. Na VH lze shodit ze stolu jen to, co delegáti ze stolu shodit nechají. Když chtěl VV aby náhradní VH při neusnášeníschopnosti té normální mohla manipulovat s majetkem, VH tomu dost jasně a rázně zabránila. I když má z povahy věci VV při prosazování věcí na VH výhodu "domácího hřiště", výsledek určují delegáti hlasováním. Tvrzení o jednacím řádu a pomahačích je nefér. Pravda je, že jsi tenkrát nebyl dost přesvědčivý a VV byl přesvědčivější.

2) Všech 5 příkladů ve zkratce popisuje, co si myslí členská základna o těchto případech. Prostě proto, že nemáme dost věrohodných a včasných informací. Právě proto jsme hned na začátku komentáře napsali toto: "Ahoj horolezci, pokládáme situaci v Českém horolezeckém svazu za neutěšenou. Nevíme přesně, co se děje ve Výkonném výboru ani v jednotlivých výkonných složkách ČHS. Rádi bychom, aby to byly pouhé obavy z něčeho, o čem nás nikdo neinformoval. Členská základna ovšem nemá možnost zjistit, co se přesně odehrává a kam naše horolezecká organizace směřuje."
====

Další argumentační faul. Na základě čeho tvrdíš, že toto si myslí členská základna? Asi jsi na to přišel vylučovací metodou - že sis řekl, že je vyloučené, aby to bylo jinak? Na základě svých "úspěchů" v hlasování bys už mohl vědět, že alespoň na VH si většina myslí něco jiného než ty. Připomínám například tvé neúspěšné vystupování proti povolení založit s.r.o. kvůli účtování DPH, o které VV žádal. Dodávám, že nakonec nebylo třeba s.r.o. založit a nedošlo k tomu.

3) Jak to bylo přesně s ferátisty a HoBlem, se už teď můžeme jenom dohadovat. My jsme přesvědčeni, že se o tom rezolutně mluvilo na Valné hromadě v diskusi z popudu CVK, HoBl to celé zahrál do outu že s nimi nebude jednat. To Valná hromada vzala na vědomí a nedávalo se to do zápisu a dále se o tom nejednalo s tím že je to vyřešené. Pak prosákly fotky od ferátistů. V tom cítíme to porušení závazku.
======
HoBl ohledně ferratistů všelijak manévroval, ale faktem je, že ho VH usnesením nezavázala a tím pádem žádný zákaz, který by ho právně zavazoval neexistuje a nelze tvrdit, že ho porušil. Můj osobní názor je, že s ferratisty je třeba jednat už jen kvůli tomu, aby se dohodla pravidla stavby ferrat a zabránilo se poškozování stávajících lezeckých cest. Tlak na to, aby předseda s ferratisy nejednal, je řezání si pod sebou větve, na které sedím a celé mi to přijde jako vítězství hysterie nad zdravým rozumem.

4) Plzeňáci žádnou omluvu neuveřejnili. Napsali, že na ně zatlačil HoBl a že to tedy stahují. Formulace zní přesně takhle: "TJ Union Plzeň se rozhodl ustoupit od původního znění výzvy, v rámci vyhovění požadavku vedení ČHS, které sepsal předseda Honza Bloudek. Týká se příkladných bodů výzvy 1. až 5."
=====
Omluvu uveřejnili, i když neslanou nemastnou a s patrnou nechutí, přesto je to omluva.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 12:16:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: pokračování
Reálně to bylo tak, že oni jsou iniciátory toho všeho. Pak se to přes ně prosáklo k HoBlovi a ten zařídil přes spřízněné členy, že nejsou předkladatelé, ale podporovatelé. Když to nakonec vyšlo, zatlačil na nadřízené bafuňáře, kteří se ho lekli, a zatlačili zase na podřízené horolezce.
=======
Další z mnoha tvých tvrzení bez důkazů. Důvod, že se HoBl s výzvou k nápravě obrátil na nadřízené jednoty by mohl být, že dotčené HO asi nemají právní subjektivitu.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 13:42:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukas B. (@)
Titulek: Re: Re: pokračování
mám za to, že mi na to HoBl jednoznačně a bez vykrucování odpověděl (na lezci) - jestli jsem tedy jeho odpověď správně pochopil. tuhle taktiku považuju za takovej legální a velmi dobře fungující, ale nelegitimní a sprostej manažerskej trik.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 14:31:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: pokračování
Ano. Je to popis situace podle mých znalostí. Jsem tady v diskusi a nehodlám to dokládat jindy a jinde, než jsem to slíbil aktérům. Není to dokladovaný text s promyšlenými a přesnými formulacemi jako onen komentář s 5 body, na kterém se pracovalo několik dní.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 15:13:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (@)
Titulek: Re: Re: Re: pokračování
Když to nehodláš dokládat, tak to nezveřejňuj, jinak je to stejné chucpe jako to ostatní. Jestli jste na tom pětibodovém svinstvu pracovali pět dní, pak to znamená, že to je promyšlený útok a ne nějaký naivní omyl.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 16:35:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: pokračování
1) Jak jsi přišel na 5 dní? Napsal jsem, že několik. Sám bych přesný počet musel hledat v mailové komunikaci.

2) Ano, je to rozmyšlené a odsouhlasené všemi aktéry.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 17:38:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: pokračování
ad 1) Vylučovací metodou ve tvém stylu .-). Prostě jsem si řekl, že je vyloučené připravit více jak jeden takhle náročný bod denně.

Ale důkazy tady v diskuzi přece nebudu dávat :-)

0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 18:34:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pokračování
No když nevěříš oficiálnímu vyjádření svého šéfa/předsedy/spolulezce , tak je to v ČHS asi opravdu v rozkladu.
0 1

Komentář ze dne: 08.03.2017 23:08:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pokračování
Nezbláznil jsi se Kubo? Nic o tom, že bych nevěřil HoBlovi jsem nepsqal, ani neříkal
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 01:59:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pokračování
Tak co po mě chceš nějaké dokládání, když to sám HoBl napsal, jak to bylo?
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 14:45:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Petře, nechci tady v diskusi něco vyhrávat nebo někoho moc přesvědčovat. Proto jenom pár poznámek k jednotlivým bodům, co vlastně znamená jejich interpretace:

1) Přesvědčivost a domácí hřiště je jedna věc. Druhá ale je, jaké věci má sloužit výkonný výbor ČHS. Podle mého by měl být převodovou pákou vůle členské základny. Jenže on si hraje vlastní hry a je to nefér, když druhá strana nemá stejné možnosti a prostředky jako on.

2) Ty nesedáš v hospodách, u ohníčků, ve vlacích a pod skalami s horolezci? Já tyhle stesky slýchám velmi často. Čtu je na Lezci, na Facebooku, v mailech...

3) Taky si myslím, že HoBl ohledně ferátistů manévroval, taky si myslím, že by měli být v ČHS, a proto by se o tom mělo jednat transparentně.

4) Omluvu lidem, kteří by se mohli cítit poškozeni. Rozhodně ne omluvu za to, že těch 5 bodů spoluuveřejnili.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 15:20:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Je legrační, jak stále věren zásadě Jossefa Goebbelse o stokrát opakované lži vydáváš černý čtvereček za bílé kolečko.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 16:12:08     Reagovat
Autor: [kocour_plzen] - Karel Kocourek (k_tečka_kocourek_zavináč_atlas_tečka_cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
4) Omluvu lidem, kteří by se mohli cítit poškozeni. Rozhodně ne omluvu za to, že těch 5 bodů spoluuveřejnili.

Tedy něco na způsob: "Jako oddíl TJ Union Plzeň se omlouváme všem, kteří se mohli cítit dotčeni nebo poškozeni některým z pěti dříve uvedených příkladných bodů, rozhodně ale ne za to, že jsme tyto body uveřejnili..."

:-)

Jenže takhle to tam nestojí a hlavně je k tomu donutil předseda nebo VV hrozbou trestního oznámení, což se furt bagatelizuje. Omluva nebyla nemastná neslaná, nýbrž obsahovala přesně to, co se v ní požadovalo a navíc byla i slušná a nekonfliktní. Ideálně by měla následovat velká omluva i z druhé strany za použité neadekvátní prostředky.
0 1

Komentář ze dne: 08.03.2017 21:25:31     Reagovat
Autor: [kocour_plzen] - Karel Kocourek (k_tečka_kocourek_zavináč_atlas_tečka_cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ten, kdo mi dal mínus, by si měl uvědomit, že za pomluvu "veřejně přístupnou počítačovou sítí" může být člověk zavřený až na 2 roky. Tohle opravdu není vhodný způsob vyřizování si záležitostí v dobrovolném spolku.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 22:41:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Naposledy to na mě takhle trestně zkusil Roman Kammler z Tilaku. Po dlouhých peripetiích, kdy mu to postupně shodila ze stolu obyčejná policie, potom kriminálka, potom státní zástupce, se nakonec propracoval až k soudu. Vždy se odvolal, že má pravdu on a že se jednalo o nekalosoutěžní jednání - taky trest až na 2 roky. Soudce Sváček mě nakonec osvobodil a přičinil oficiální poznámku, že žalobce si takhle vyřizoval s obžalovaným věci, které patří do Občanského řádu.

Od té doby takovou blbostí občas někdo vyhrožuje, ale zatím to nedotáhl ani k trestnímu oznámení, natožpak žalobě. Jenže! Tohle vím já, mám s tím nějaké zkušenosti a nebojím se jít k soudu, když je to potřeba. Honza Bloudek počítal s tím, že většina lidí se k soudu bojí jít byť jen jako svědek, natož pak, aby byli souzeni. Takže jen bohapustě vyhrožoval, ale oni mu to sežrali i s navijákem. A to by se prostě ve slušné společnosti dělat nemělo.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 22:52:43     Reagovat
Autor: [kocour_plzen] - Karel Kocourek (k_tečka_kocourek_zavináč_atlas_tečka_cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Jseš stejnej, jako oni.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 23:31:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ono je třeba taky rozlišovat kdo s tím začal a kdo trvale okopává kotníky už třetí generaci vedení ČHS.
Každý ten VV dělal nějaké chyby, ale žádný nebyl tak špatný, jako to stále líčí Jakub Turek. A hlavně: Vyjádřit nesouhlas lze i slušným způsobem, což tedy JT evidentně neumí. Za nepravdivá a překroucená tvrzení se zjevně nehodlá omluvit a spor se snaží akcelerovat.
Zřejmě, jak i jeho komentář vedle napovídá, myslí si, že si může dovolit cokoliv a spoléhá na svou schopnost demagogického překrucování, která ho už jednou ve spojení s nekompetentním soudcem zachránila. Viz článek, na který tu už někdo dal odkaz.
Principielně souhlasím, že řešit spory v dobrovolném spolku žalobou je drsné, nicméně to dokážu v téhle konkrétní situaci pochopit. Uvidíme jak to dopadne.
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 00:52:23     Reagovat
Autor: [kocour_plzen] - Karel Kocourek (k_tečka_kocourek_zavináč_atlas_tečka_cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Pokud soudce někoho neodsoudí s poznámkou, že tím oznamovatel obchází občanskoprávní spor, není na tom nic nekompetentního. Trestný čin se od způsobení škody podle občanského zákoníku liší tím, že je "společensky škodlivý" (a mám pocit, že v době onoho sporu "společensky nebezpečný"). Soudce mimo jiné rozhoduje, zda je tato podmínka splněna, a má v tom určitou volnost (ačkoli tady si zřejmě řada lidí myslí, že J. Turek společensky nebezpečný/škodlivý je, a že by si zasloužil 2 roky natvrdo, soud to zřejmě neviděl tak dramaticky). A taky evidentně někoho napadlo, že by si 2 roky natvrdo zasloužili představitelé oddílu TJ Union Plzeň.



0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 01:54:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Říci o Janu Sváčkovi, tehdejším předsedovi pražského městského soudu, a jednom z nejuznávanějších obecných soudců v této zemi, že je nekompetentní a že nedokáže rozpoznat demagogické překrucování u soudu a vyvozovat z toho jeho protiprávní jednání - to je tedy síla Petře, to ti řeknu.

Pro jistotu, více o Sváčkovi zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_Sv%C3%A1%C4%8Dek

Dostal jsem se před jeho soudcovskou stolici náhodou, protože mediální spory řeší rovnou městský soud, ale musím říci, že jednání vedl pro všechny srozumitelně, jednoduše a poměrně rychle. Veškeré záznamy jsou na webu k dispozici.

Ale ani v dalších sporech a u jiných soudců, které se týkaly médií, se žalujícím stranám nevedlo jinak.
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 10:59:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Měl jsem na mysli nekompetentnost v otázkách internetu, nechal se od tebe a od tvého vypečeného bratra opít rohlíkem.

Pokud se tu hovoří o trestu, já cítím, že nedpodmíněný trest by nebyl odpovídající, ale minimální podmínku bych považoval za přiměřenou.
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 13:32:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Můj vypečený bratr u soudu nebyl a dokonce nebyl ani součástí soudního procesu. V té době nebylo možné soudit firmu, zákon to nepřipouštěl, tak si vybral Roman Kammler mě osobně, že se pokusí mne dostat do tepláků.

Naštěstí nejsi soudce. Takhle bys byl se mnou hotový hned, důkazy a paragrafy by Tě zřejmě nezajímaly.

Od toho ale máme nezávislou justici - i když žalující strana neustále otravuje a odvolává se přes různé opravné prostředky, nakonec to všechno skončí a soudce vynese rozsudek.
0 1

Komentář ze dne: 14.03.2017 00:23:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Takhle odpověď je skvělou ilustrací toho, proč s tebou není možná věcná diskuze. Máš totiž jiný metr na sebe a jiný na ostatní.

"Naštěstí nejsi soudce. Takhle bys byl se mnou hotový hned, důkazy a paragrafy by Tě zřejmě nezajímaly."
V případě Petra Resche důkazy a paragrafy velkoryse ignoruješ. Nebylo mu prokázáno použití majzlíku, ani to, že by modifikované chyty na Žihli byly jeho dílem a DK ho potrestala za to, k čemu se sám přiznal. To ti ovšem nebrání výsledky DK ignorovat a třeba v Radiu Beat Resche osočovat ze sekání.


1 0

Komentář ze dne: 14.03.2017 13:09:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No to jsem rád, že ses snížil na moji úroveň. Typický mediální gangsterismus Petra Jandíka :-)
0 1

Komentář ze dne: 14.03.2017 13:11:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
P.S.: Takže Ty si opravdu myslíš, že ty vysekané stupy a chyty nejsou od dvojice Resch-Hegr? Bez ohledu na to, k čemu se přiznali.
0 1

Komentář ze dne: 14.03.2017 13:29:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
prostě bez ohledu na to, k čemu se Resch a Hegr přiznali a co jim bylo dokázáno, a že se omluvili, je třeba je EXEMPLÁRNĚ potrestat, zatímco u Jakuba TURKA JE NUTNO ZOHLEDŇOVAT DŮKAZY A PARAGRAFY, bez ohledu na to, že jde o jasně prokazatelné a dokladovatelné pomluvy v úvodu ke směrnici a v mnoha jiných případech a o nějaké omluvě nebo sebereflexi nemůže být v jeho případě ani řeči.
0 0

Komentář ze dne: 14.03.2017 15:38:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Oni to opravdu neudělali?
0 1

Komentář ze dne: 09.03.2017 07:44:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukas B. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Petře, promiň, ale demonstrací svého právního (ne)povědomí se poněkud zesměšňuješ. není tvé právní (ne)povědomí nakonec i ten zásadní důvod, proč tak slepě a zuřivě KT nenávidíš a vše co dělá od ďábla jest?

nejde primárně o žalobu nebo nějakou trestní odpovědnost. jde o to, že je použita sprostá manažerská metoda zastrašování oklikou (na tomhle principu běžně funguje neformální mocenský boj středního managementu ve velkých korporacích nebo státních a polostátních strukturách). to já vnímám v rámci tak malého a chudého spolku jakým je čhs jako výraznou podpásovku.
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 08:03:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - filipo (kfilipo zavinac emial.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Hele a to ti nevadí že příčinou byly lži a manipulace pod kterými byli podepsáni předsedové těch dvou oddílů a kt? Jinými slovy že to je tvrdá reakce na tvrdou akci? Já to vnímám tak že lhaní nevidíš jako problém ale následnou obranu pak jo. Respektive že lhát a kydat špínu je v našem ČHS přípustné ale bránit se za pomoci hrozby soudem ne. Jak by se tedy měl HoBl podle tebe bránit?
tormnacy
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 09:30:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukas B. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
"lži a manipulace" jsou poněkud silná slova. je to spíš poměrně výstižný popis mediálního obrazu (nikoli skutečnosti!) emotivních a vyhrocených případů, který by bez hloupého tajnůstkaření nevznikl. ale připadám si jak u blbečků na dvorečku, fakt už nevím jak to vyjádřit. asi mluvíme různými jazyky.

z jiného soudku: absolvoval jsem už zopár prapodivných manažerských školení, pár hogofogo certifikátků se mi v šuplíku válí a prach na ně utěšeně sedá. vždy tam byl nějaký kurzík komunikace, a nikdy se to nebralo jako společné hledání pravdy nebo optimálního řešení, nikdy se neřešila etika či aspoň etiketa, vždy se cvičila technika jak názorového oponenta překvapit a smazat pomocí nefér triků které nečeká a není na ně připraven. z HoBl komunikace před VH to čouhá jak sláma z bot.
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 10:58:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Já zejména cítím nefér a nekonstruktivních těch pět bodů a evidentně nejsem sám. A třeba bod pět je podle mne vyložená lež s cílem navodit atmosféru že HoBl neplní něco co mu bylo uloženo. Tedy to vnímám i tak že to je příčina následných tvrdých kroků a ani ty nevymyslíš jak by se měl člověk jinak účinně bránit když má pocit že je veřejně neprávem očerňován. Tedy tu neadekvátnost přinášejí ti co jsou pod těmi pěti body podepsaní.
Dotkl jsi se jedné podstatné věci a to že ČHS je spolek dobrovolný a proto bychom měli být k sobě jaksi slušnější. Souhlas. Navíc i práce pro ČHS je tak jak to je nastaveno do značné míry dobrovolná o určitě ne adekvátně honorovaná. Tedy když chceš po někom aby něco dělal proti jeho mínění tak to že z něho děláš gaunera a máš na něj nároky jako na politika může vést ve finále jen k tomu že se na to vykašle. Tady nikde nestojí náhradníci (ani vy žádné nenabízíte) kteří říkají mi zvládneme tu agendu co dnes ČHS dělá za stejné peníze stejně kvalitně a navíc budeme dělat ještě další věci tak nás zvolte.
Myslím že hlavní omyl (a teď mi přijde že i tvůj rozpor) toho jak jste se kt (dlouhodobě) a vy (teď s ním) rozhodli na věc tlačit je v tom že právě nevnímáte (nechcete vnímat) to že ČHS stojí na osobních vztazích dobrovolníků a že každý chce především lézt a kteří proto odvádějí nezjištně spoustu práce a vy jste na ně přitom sprostý což možná funguje v politice ale tady je to může být naopak zcela kontraproduktivní.
Když to tady srovnám s Piškotovou kampaní o kontroverzním maglajzu tak myslím že její úspěšnost byla daná i tím že to udržel v rámci nějaké slušnosti.
1 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 11:05:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
pardon jsem se nepodepsal - filipo
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 12:06:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukas B. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
úspěšnost piškotovy iniciativy byla především v tom, že to byl jediný možný konsensus rozumných odpůrců a rozumných příznivců maglajzu, respektive rozumní odpůrci čekali jak na smilování na někoho, kdo z příznivců se toho chopí aspoň trošku rozumně.

cílem směrnice je, aby se nedorozumění z nekomunikace neopakovala. naopak není cílem zahltit a zaměstnat a paralyzovat VV odpovídáním.

ne, nemyslím si, že je HoBl nějaká slečínka co se urazí a sekne s tím. nemyslím, že je závislý na poplácávání po ramenou a když se najde jeden jedinej kdo jej nebude poplácávat tak se rozbrečí a uteče. (ostatně, po věcné stránce a koncepční o směřování ČHS se počítám mezi HoBlovy podporovatele)

ano, klid na práci je fajn věc a nejlacinějším, nejjednodušším a často velmi účinným prostředkem na jeho získání je zkusit protiútok a mírné zastrašování, takové to standardní poměření pindíků co je vždy v podtextu před střetnutím.

jo, a to interview na lezci, klobouk před HoBlem dolů.

a za docela fajn výsledek bych bral, kdyby byla sice směrnice odmítnuta, ale VV by se chytil za nos a choval se skoro jako kdyby byla. skoro si myslím, že je to taková variant optimální.
0 0

Komentář ze dne: 10.03.2017 13:45:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No krátce jsem chtěl říci že po dobrém a slušně by se to řešilo lépe. Jakákoliv rozumná argumentace se zablokovala právě už tím úvodem.
Takže možná se to odsouhlasí možná ne. Každopádně jako rozumě neprodiskutovaný a neoponovaný návrh to má velký potenciál být špatně. Protlačených rozhodnutí, třeba zákonů, kdy Sparta pokosila Slávii bez ohledu na styl je dost. Kvalita tomu odpovídá.
0 0

Komentář ze dne: 10.03.2017 13:46:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - filipo (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
zase zapomněl podpis - lepší už to nebude - filipo
0 0

Komentář ze dne: 10.03.2017 15:39:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Co bys chtěl ještě diskutovat? Velká diskuse proběhla před třemi lety především na Lezci, potom na Valné hromadě a teď probíhá měsíc předem také na Lezci. Vyjadřuje se k ní na svých stránkách také ČHS. Honza Bloudek slibuje, že Výkonný výbor udělá velký rozbor pro a proti.

Bohužel onen rozbor se chystá předložit až na Valné hromadě. Takže mu evidentně nejde o co nejlepší podklady k promyšlenému rozhodnutí delegátů, ale tamní rychlé odmávnutí, protože za pět minut to samozřejmě nikdo nemůže vstřebat a promyslet.
0 0

Komentář ze dne: 10.03.2017 20:41:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - filipo (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No jo no. Na diskuzi musí být dvě strany. Když to ale začneš tak jak jste začali tak s největší pravděpodobností nebude s kým diskutovat neb druhá strana pravděpodobně dojde k náhledu na věc že o konstruktivní diskuzi na základě faktů nepůjde. Výkop byl na vás. No nic - odjíždím sportovat.
0 0

Komentář ze dne: 11.03.2017 00:46:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Diskuse by snad měla běžet o Informační směrnici, ne? Jestli HoBl udá k soudu mě, Plzeňáky nebo Pražáky, je věc podružná.
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 10:20:43     Reagovat
Autor: [kocour_plzen] - Karel Kocourek (k_tečka_kocourek_zavináč_atlas_tečka_cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Domnívám se, že od toho máme Disciplinární komisi. Není hned nutné hrozit vězením.
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 13:44:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Už dvakrát jsem před Disciplinární komisí ČHS stál - a řeknu Ti, byla to fraška a pro mě nakonec i trochu zvrácená zábava, abych byl upřímný.

Otče, odpusť jim, neboť nevědí, co činí! ČHS si v obou případech osoboval práva, která mu nepříslušela, a domáhal se věcí, které nemohl dostat. A ještě k tomu velmi amatérsky. Ale podobně špatně postupoval například i proti LRH nebo Zobanovi.

Jeden případ je kompletně zdokumentovaný tady: http://www.horydoly.cz/horolezci/sefredaktor-vyhral-spor-s-cesky m-horolezeckym-svazem.html
0 0

Komentář ze dne: 10.03.2017 08:08:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - filipo (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Chápu že normální slušný člověk se soudem nemá žádnou zkušenost a proto je to dost těžký kalibr. Vzhledem k reakci Plzeňáků bych věřil že by v jejich případě stačilo to co navrhuješ a možná jen se pohádat v hospodě. Tady bohužel se to svezlo dohromady s kt a jeho náhled na věc se koukám lze dočíst i tady.
U nás však snad ani toho Ratha neudolají, nebo obráceně novinář Březina nakonec usoudil Zemana i když všechno od začátku prohrával, tedy nějaká veliká předvídatelnost výsledku je iluze. O to je samozřejmě takový postup účinnější.
0 0

Komentář ze dne: 08.03.2017 01:49:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Díky, to si musím zapamatovat: "mediální gangsterismus Kuby Turka"
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 10:29:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - maca st. (@)
Titulek: Díky za INFO
Ahoj Petře, jako řadový člen děkuji za informaci k VH ČHS, zdá se mi vyčerpávající. Z pohledu hobíka veterána se jeví ČHS jako funkční organizace. Lézt do skal mne pustí, vyměněné kruhy na písku jsem zahlédl, Těšu školit prvovýstupce jsem spatřil, na Zbojandě jsem dostal slušnou slevu na ubytování, na skialpovejch závodech mám levnější startovné. Výkony skalní a překližkové lezecké špičky jsou úžasný a v mých očích nahrazují tehdy nedoceněné výkony naší CS horolezecké špičky z 80. let a 90.let. Tak si to užívejme a nenechme si to otrávit nesmyslnými spory o blbosti. Hore zdar !
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 10:38:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukas B. (@)
Titulek: ale to my taky
my jsme taky s čhs celkem spokojení, jinak bychom nad tím zlomili hůl a šli vopruzovat jinam. ale domníváme se, že je co zlepšovat.
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 11:13:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: ale to my taky
Zlepšovat až k úplnému zničení, co? Ty jsi fakt komik, tygře.

Tenhle způsob "zlepšování", který praktikuje KT a jak vidno s tvou podporou, je bezpečný zabíječ entuziasmu u méně otrlých dobrovolníků. Doporučuji si přečíst komentář sice nepodepsaný, leč velmi trefný o něco výše.

Mimo jiné tento způsob "zlepšování" vede k poškozování pověsti ČHS u nezasvěcené veřejnosti, která neví co je JAKUB TUREK zač a tím pádem ke snížení možnostI získat více sponzorských peněz na činnost.

0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 11:22:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - filipo (@)
Titulek: Re: Re: ale to my taky
podpis jsem zapomněl a doplnil níže - omluva
0 0

Komentář ze dne: 09.03.2017 13:25:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: ale to my taky
Týjofka! Tak to jsem netušil, že kvůli mě bude mít sekret na pásce menší číslo.

Díky Petře, že mě považuješ za tak významnou osobu, která hýbe světem peněz a státní správou. Nikdo o tom se mnou zatím nemluvil, ale nemohl bys mi prosím napsat, o co šlo a o kolik peněz jsem ČHS připravil?
0 0

Komentář ze dne: 24.03.2017 14:42:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Jandíkův mediální gangsterismus?
Tak jak tedy Petře. O kolik peněz jsem připravil ČHS a v jakých případech? Mohl bys mi prosím laskavě odpovědět, když mě z toho obviňuješ?
0 0

Komentář ze dne: 24.03.2017 15:43:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Jandíkův mediální gangsterismus?
Je srandovní když ze sebe novinář povoláním dělá vola a předstírá, že neumí číst. Přečti si ještě jednou co jsem odpovídal Lukasovi a až se zeptáš k tomu, co jsem tam psal, odpovím ti.
0 0

Komentář ze dne: 24.03.2017 22:03:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Jandíkův mediální gangsterismus?
Aha, takže to byly jenom kydy, že jo? O žádné prachy ČHS nepřišel, že ne?
0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]

horyinfo.cz je mediální partner Českého horolezeckého svazu
hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
Oznámení o akcích posílejte redakci