6. délka

kvalita: super
1 x 50 m jednoduché expresky: 15
smyčky: na štand
kouty, stěny plotny. Až na 1. délku čistá skála.
Z parkoviště lesem nahoru na stěrkovou silnici a po ní doleva, zpočátku s kopce, stále rovně až na její konec, dále pokračujeme po lesní pěšině až k nástupu cesty "Reise durchs Gelobte Land" (plechová cedulka). Nástup Atemlos je 30 m vlevo u stromku. Plechová tabulka s názvem leží na nástupu nepřidělaná.
Buď po turistické cestě vpravo, nebo po slaňovací dráze cesty Reise durchs Gelobte Land (cca 50 m doprava po cestě - vyhlídkový bod, slaňák je viditelný, je u něj krátké fixní lano. 20m + 3x25 m nadoraz, poslední úsek se slézá strmým svahem po fixním laně s uzly.
Parkoviště Berghof Predigtstuhl, 1004 m
Po silnici přes Bad Goisern směr Berghof Pregisgtstuhl na parkoviště - zákaz kempování a obytných vozů. 49°39'14.9"N, 13°38'20.1E
Christian Stögner  -  2014

Od parkoviště u Berghof Pregisgtstuhl lesem do kopce na štěrkovou lesní silnici. Po ní doleva, zpočátku s kopce stále rovně až na její konec, dále pokračujeme po lesní pěšině až k nástupu cesty "Reise durchs Gelobte Land" (plechová cedulka). Nástup Atemlos je 30 m vlevo u stromku. Plechová tabulka s názvem leží na nástupu nepřidělaná. Cesta je pěkná až na první délku a "zemitý" traverz podél fixního lana ve 3. délce.

1. kousek doprava vzhůru k zarostlé rampě a po ní doprava na konec,20m, 3+

2. zářezem s převislým nástupem k plotně, po ní šikmo doleve vzhůru na polici, 30m, 5, 6-/6

3. Traverz doleva po zahliněné polici, fixní lano 20m

4. Kouty doprava a doleva na štand pod převis, kniha, 25 m, 5

5. Rampou šikmo doprava pod převisy, 25 m, 5

6. Dále rampou a přes stupeň na temeno, 25 m, 5-

Pokud máte dost expresek, nebo vynecháváte, dají se délky spojovat. Na hraně stěny po pěšině doprava a buď pěšk pod stěnu, nebo po cca 50 metrech je výhed do kraje a vlevo je štand s mailonkou a krátkým fixním lanem, kde začíná slaňovací dráha 1x20 m + 4x25m. Poslední úsek není třeba slaňovat, dá se slézt po fixním laně. Úseky 25 m jsou na doraz, lano nesmí být kratší než 50 m.
literatura
Rock Projects - Salzkammergut, online Bergsteigen.com

[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
| Autor: Petr Jandík | Vydáno dne 14. 06. 2019 | 2345 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout cestu | Zdroj: Petr Jandík

K tomtu článku nebyl doposud přiřazen žádný komentář!