V traverzu pod převisy

1 x 50 m jednoduché expresky: 15
smyčky: na štand
stěny, čistá skála.
Z parkoviště lesem nahoru na stěrkovou silnici a po ní doleva, zpočátku s kopce, stále rovně až na její konec, dále pokračujeme po lesní pěšině až k nástupu cesty "Reise durchs Gelobte Land" (plechová cedulka). Nástup Atemlos je 30 m vlevo u stromku. Plechová tabulka s názvem leží na nástupu nepřidělaná.
Buď po turistické cestě vpravo, nebo po slaňovací dráze cesty Reise durchs Gelobte Land (cca 50 m doprava po cestě - vyhlídkový bod, slaňák je viditelný, je u něj krátké fixní lano. 20m + 3x25 m nadoraz, poslední úsek se slézá strmým svahem po fixním laně s uzly.
Parkoviště Berghof Predigtstuhl, 1004 m
Po silnici přes Bad Goisern směr Berghof Pregisgstuhl na parkoviště. GPS 49°39'14.9"N, 13°38'20.1E. V současné době je tam zákaz kempování a obytných vozů

Od parkoviště u Berghof Pregisgtstuhl lesem do kopce na štěrkovou lesní silnici. Po ní doleva, zpočátku s kopce stále rovně až na její konec, dále pokračujeme po lesní pěšině až k nástupu cesty, plechová tabulka "Reise durchs Gelobte Land". Cesta je velmi pěkná.

1. Kompaktní stěnou přes díru na mírně položenější terén, na konci kousek doprava, 35m, 4b

2. Krásnou stěnkou mírně doleva, 15 m, 4b

3. Po vlnovce pod převis a přes něj a doprava na stanoviště, 20 m, 4a. V tomto místě pokračuje přímo vzhůru přímá varinata, 6a+

4. Traverz pod převisy, 40 m, 4b

5. Pokračování traverzu až ke hraně, kolem ní a podél kouta na vrchol stěny. 35 m, 4c

Na konci cesty je štand s mailonkou a krátkým fixním lanem, kde začíná slaňovací dráha 1x20 m + 4x25m. Poslední úsek není třeba slaňovat, dá se slézt po fixním laně. Úseky 25 m jsou na doraz, lano nesmí být kratší než 50 m.
literatura
Rock Projects - Salzkammergut, online Bergsteigen.com

[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
| Autor: Petr Jandík | Vydáno dne 27. 06. 2019 | 2251 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout cestu | Zdroj: Petr Jandík

K tomtu článku nebyl doposud přiřazen žádný komentář!