inzerce@horyinfo.cz

2 x 50 m poloviční expresky: 12
smyčky: Do štandů
Stěna,lišty
Z parkoviště Bärenschutzklamm po cestě směr Bärenschutzklamm. Přejdeme dva mosty přes potok, před třetím jdeme rovně po cestě podél potoka. Přejdeme dvě místa zřícení cesty. Potom se cesta strměji zvedá a doleva odbočuje menší pěšina vedoucí pod Burgstall. Tou cca 100 m vzhůru přes lesní cestu s dále pěšinou pod Burgstall. K nástupu jdeme nahoru doleva a poté prolezeme průlezem doleva na levou stranu pilíře. Za průlezem je nástupový nýt cesty Würgtrutz, ještě cca 10m dále doleva je nad strmým úžlabím nástupový pilířek naší cesty. Štandovat u stromu.
Na plochém vrcholu jdeme 100 m dozadu a po málo znatelné vyšlapané pěšince strmý lesem dolů k nástupu.

Parkoviště k Bärenschutzklamm
Po dálnicích do Mixnitz, tam směr Bärenschutzklamm.
Martin Schitter, Luggi Hofer  -  16.7.2010

Pěkná cesta na levém kraji stěny. K nástupu se proleze komínem v levé čáasti stěny. Nástup na plířku s nýtem, zcela vlevo.

1. Přes pilířek na balkón a přes převisy šikmo doleva, traverzem a na lehčí terén na společný štand s cestou Würgtrutz, 35 m, 12 nýtů, 6+

2. Kolmým plotnovitým pilířem, na konci doprava a přes převis doleva ke štandu,30 m, 9 nýtů, 5, 6-, 6, kniha.

3. Šikmo doprava vzhůru, křižujeme cestu Steinzeit a přes převisy k zahliněnému výlezu na plošinu pod vrcholem hnědé jeskyně. 25 m, 8 nýtů, 6+

4. Převislou stěnou podél levého okraje jeskyně a přes dva převísky do vrcholového lesa. 15m, 5 nýtů, 6, namáhavé

Na plochém zalesněném vrcholu jdeme k loveckému posedu a od něj dozadu doleva asi 100 m kde začíná vyšlapaná pěšina strmým úbočím vpravo dolů, kterou asi za 15 min. dojdeme zpátky k nástupu.

Lezeno na dvojčatech, ale bez problémů lze i na jednoduchém laně.

literatura
Topo strassnig.at, méně přesné schéma celé stěny bergsteigen.com

[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
| Autor: Petr Jandík | Vydáno dne 23. 08. 2019 | 787 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout cestu | Zdroj: Petr Jandík

K tomtu článku nebyl doposud přiřazen žádný komentář!

anketa
Chcete, aby bylo pojištění odpovědnosti za škody vzniklé při lezení součástí členského příspěvku ČHS?