Konec 4. délky

2 x 60 m poloviční expresky: 10
smyčky: Do štandů
Stěna,kouty,komín
Z parkoviště Bärenschutzklamm po cestě směr Bärenschutzklamm. Přejdeme tři mosty přes potok, za třetím odbočíme v zatáčce turistické široké cesty doprava na loveckou stezku. Po ní, kolmo přejdeme širokou lesní cestu a kousek za ní je velký blok. Za ním mírně podleva po cestě směrem k věži Nadelspitz. Pod Nadelspitz zahneme doprava k Rampenwulstu. Roter Kamin začíná společně s cestou Grastöter Diagonale několik m vpravo od vhloubení ve středu stěny. U nástupu pahýla stromu a nýtu ze šroubu z pražce.
Slanění cestou, nebo lehkým terénem cca 100 m vzhůru a doprava na hranu stěny (Mužíky) za hranou stěny sestup mírně doleva a pak pěšinou lesem stále doleva (puntíky na stromech) až na stalní práh, sestoupíme po hliníkovém žebříku, po lovecké stezce k velkému bloku a dál po stejné cestě jako nástup na parkoviště.

Parkoviště k Bärenschutzklamm
Po dálnicích do Mixnitz, tam směr Bärenschutzklamm.
F.Buchroithner, F.Horich  -  1978

Pěkná kolmá a místy převislá cesta. Nástup u pahýlu stromu a nýtu tvořeného šroubem z pražce je společný nástup Roter Kamin a Grastöter Diagonale, které mají společné první dvě délky.

1. Traverz lehce doleva přes dvoje hodiny doleva do vhloubení jím na konec a doleva, štand na balkóně, 40 m, 4-

2. Podél borháků vzhůru a nakonec lehce doprava na kazatelnu. Zde odbočuje doprava Grastöter Diagonale, 25 m, 4

3. Spárokoutem pod převislou stěnu a podél ní doprava přes plotnu doprava na balkón. Cestou mineme štand cesty (2x expanzivní nýt) 30 m, 5+

4. Vlevo od štandu u borháku vzhůru, spárou a plotnami do pěkného kouta. 25m, 5

5. Lehce převislým komínem, štand vpravo nad jeho vyústěním do rokle. 20 m, 5+

Z posledního štandu lze slanit 60 m na polici traverzu ve 3. délce Grastöter Diagonale a vylézt si ještě tuhle cestu. Dalším slaněním ze štandu kousek vpravo (při pohledu shora) lze slanit se šedesátkami na zem, nebo přesednout na 1. štandu. Alternativně lze vylézt do lehkého strmého rozlámaného terénu, jím cca 100 m vzhůru a doprava na konec Grastöter Diagonale a sestoupit za hranou doleva do lesa pak pěšinou lesem stále doleva (puntíky na stromech) až na stalní práh, sestoupíme po hliníkovém žebříku, po lovecké stezce k velkému bloku a dál po stejné cestě jako nástup na parkoviště.

Slunce svítí do cesty cca od 12 hodin.

literatura

[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
| Autor: Petr Jandík | Vydáno dne 04. 09. 2019 | 2558 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout cestu | Zdroj: Petr Jandík

K tomtu článku nebyl doposud přiřazen žádný komentář!