inzerce@horyinfo.cz

2 x 60 m poloviční expresky: 10
smyčky: Do štandů
Stěna,plotny
Z parkoviště Bärenschutzklamm po cestě směr Bärenschutzklamm. Přejdeme tři mosty přes potok, za třetím odbočíme v zatáčce turistické široké cesty doprava na loveckou stezku. Po ní, kolmo přejdeme širokou lesní cestu a kousek za ní je velký blok. Za ním mírně podleva po cestě směrem k věži Nadelspitz. Pod Nadelspitz zahneme doprava k Rampenwulstu. Grastöter Diagonalezačíná společně s cestou Roter Kamin několik m vpravo od vhloubení ve středu stěny. U nástupu pahýl stromu a nýt ze šroubu z pražce.
Doprava na hranu stěny (Mužíky) za hranou stěny sestup mírně doleva a pak pěšinou lesem stále doleva (puntíky na stromech) až na stalní práh, sestoupíme po hliníkovém žebříku, po lovecké stezce k velkému bloku a dál po stejné cestě jako nástup na parkoviště.

Parkoviště k Bärenschutzklamm
Po dálnicích do Mixnitz, tam směr Bärenschutzklamm.
Franz Horich s druhy  -  1978

Pěkná cesta, která má první dvě délky společné s Roter Kamin a dál pokrčuje doleva položenými plotnsami pod širokým vrcholovým převisem. Nástup u pahýlu stromu a nýtu tvořeného šroubem z pražce

1. Traverz lehce doleva přes dvoje hodiny doleva do vhloubení jím na konec a doleva, štand na balkóně, 40 m, 4-

2. Podél borháků vzhůru a nakonec lehce doprava na kazatelnu. Zde odbočuje doprava Grastöter Diagonale, 25 m, 4

3. Lehkým traverzem po policích doprava, 35 m, 1-2

4. Přes stupeň a dále doprava (mezištand), dolů a nahoru, štand u stromu na polici, 45m, 4

5. Doprava, kolmou stěnkou a doleva na štand v komíně (knížka), 20 m, 5-

6. Šikmo doprava plotnami, 40 m, 4

7. Vzhůru plotnami (mezištand u stromu) a na vrchol žebra, štand v drátěném oku, 45 m, 4-

8. Lehkým terénem mírně doleva ke vhloubení, jím na polici, 40m, 3

Sestup - po polici doprava na hranu stěny, zde sestup a hranou doleva do lesa pak pěšinou lesem stále doleva (puntíky na stromech) až na stalní práh, sestoupíme po hliníkovém žebříku, po lovecké stezce k velkému bloku a dál po stejné cestě jako nástup na parkoviště.

Slunce svítí do cesty cca od 12 hodin.

Lze výhodně spojit s cestou ROTER KAMIN. Z jejího posledního štandu lze slanit 60 m na polici traverzu ve 3. délce Grastöter Diagonale a vylézt si ještě tuhle cestu. Dohromady je to cca 400 m lezení.

literatura

[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
| Autor: Petr Jandík | Vydáno dne 18. 10. 2019 | 706 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout cestu | Zdroj: Petr Jandík

K tomtu článku nebyl doposud přiřazen žádný komentář!

anketa
Chcete, aby bylo pojištění odpovědnosti za škody vzniklé při lezení součástí členského příspěvku ČHS?