inzerce@horyinfo.cz

2 x 60 m poloviční expresky: 12
vklíněnce: na případé dojištění
smyčky: na prodloužení
Plotny, stěny, kouty, rozmanité lezení.
Z parkoviště 'Drachenhöhle' u tenisového klubu Mixnitz kousek po silnici a doleva po strmé značené cestě na Drachenhöhle. Tou cca 30 minut, přecházíme dvě lesní cesty, Nakonec, kde turistická cesta zatáčí doleva přes paseku u velkého kamene s bílou šipkou doleva odbočíme doprava na úzkou pěšinku, která vede křovím a poté vysokým bukovým lesem k západním stěnám Ratengratu. U padlých stromů nahoru a pěšinou pod skalami. Podejdeme stěny nejnižší pěšinou až k jihovýchodní stěně (velká paseka). Cesta vede skalním pilířem v zarostlém terénu. Nástupo ke na plošině pod pilířem, první borhák je dobře viditelný. K němu nejlépe zprava.
Z vrcholu dozadu a doprava na kozí louku a tou po pěšince dolů a dále lesem po pěšině zpět na paseku k nástupu. 10' k nástupu, 45' na parkoviště.
Po dálnicích do Mixnitz, tam na kruhovém objezdu doprava a stále rovně až na parkoviště P7 - Drachenhöhle.
Peter Koland a Michael Pichler  -  1.9.2015

Docela pěkná cesta, která se víceméně úspěšně vyhýbá zarostlým pasážím stěny. Nejasné je vedení posledních dvou délek, dá se vybrat z více možností.

1. Od startovacího borháku na balkóně zprvu lehkým pilířem k výklenku vpravo. Z něj přes hladký kout a převis zleva na pilíř a ke štandu, 40 m, 6-

2. lehce doprava kolem křovin na položený pilířek s jedním těžším místem. Ke štandu ze dvou borháků vpravo v koutě nejdeme. Z vrcholu pilířku doleva na plošinku s knihou, 45 m, 5-

3. Doprava do kouta uzavřeného převisem, pod převisem stále doprava na hranu a doleva nad něj, 25 m, 6-

4. Trávohlinitým svahem přes několik stupňů do sedla pod vrcholovou hlavou, 30 m, 2, možnost sestoupit přes Fuchsloch

5. Plotnou vpravo od kouta šikmo vzhůru ke hraně, za ní vzhůru a stěknou na vrchol, 30 m, 5

Stáhněte si z Bergsteigen trasu do GPS, bude se vám líp hledat nástup, není to hnedka vidět

literatura

[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
| Autor: Petr Jandík | Vydáno dne 18. 10. 2019 | 452 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout cestu | Zdroj: Petr Jandík

K tomtu článku nebyl doposud přiřazen žádný komentář!

anketa
Chcete, aby bylo pojištění odpovědnosti za škody vzniklé při lezení součástí členského příspěvku ČHS?