inzerce@horyinfo.cz

Untergrimming  (667 m) 30 min Tuschmi, 210 m
žehličky, nýty, borháky
1 x 50 m jednoduché expresky: 12
Krásné dírované plotny, pěkná dlouhá a rozmanitá cesta. Může vadit hluk ze silnice.
Z parkoviště u lavičky na cestu pod stěnu a v zápětí rovně vzhůru vlevo podél skalního pilíře na plošinu pod převislým vrcholem pilíře. zde je u žehličky nástup. (Nápis Null, komma Josef)
Na vrcholu vyjít na cestu a doleva na ferratu (B). Tou na parkoviště. Nebo doprava přes Pürgg kolem kapličky.
Untergrimming, 667 m
Z Lince po A7, pak po A1 a nakonec po A9 . V Selzhtal na B320 přes Liezen a Trautenfels. Pak odbočit doleva na Untergrimming, tam pdjet silnici na parkoviště pod stěnou. Pokud chcete ušetřit 5 EUR za mýto za tunel, odbočte z dálnice A9 ve Windischgarstenu. Trasy najdete v navigacích.
Klaus Hoi a druhové  -

Burgstallwand, zákres cesty a sestupů

Burgstallwand, zákres cesty a sestupů, foto: Petr Jandík

Nástup 5 minut od parkoviště. Z parkoviště, u lavičky na cestu pod stěnu a v zápětí rovně vzhůru vlevo podél skalního pilíře na plošinu pod převislým vrcholem pilíře. zde je u žehličky nástup. (Nápis Null, komma Josef)

1. Nástup u žehličky, nápis NULL, KOMMA JOSEF. Plotnou šikmo doleva, poté vzhůru na štand. 35 m, 5, 8 jištění

2. Po šikmé lávce na konec, 3m nahoru a šikmo doleva po rampě pod kolmou stěnku 20 m, 5, 8 jištění

3. Kolmou stěnkou vzhůru a doprava a vzhůru na polici (křižuje ferrata) 20 m, 6+ (5-A0), 7 jištění, na dolezu na polici ocelové lano.

4. Parádní plotnou s dírama - jsou tu tři varianty vedle sebe 25 m, 6-, 8 nýtů

5. Dvěma plotnami mírně šikmo doprava 25 m, 5-, 6 nýtů

6. Plotnou, doprava a další plotnou, vzhůru na polici 45 m, 5, 10 nýtů

7. Stěnou, možný mezištand, malým zářezem doprava na vrchol pilířku, 20 m, 5-, 8 nýtů

8. Plotnou delikátně vzhůru do lehčího terénu, 35 m, 5+

Odjištěno nahusto většinou roxorovými "žehličkami", méně je "žehliček" z nerezu, částečně expanzivní nýty. Na štandech je většinou jen jedna žehlička.

Sestup: Od konce dále vzhůru na cestu, po ní doleva na ferratu a tou zpět na parkoviště, nebo na na Bergsteigen.com doporučují jít doprava přes Pürgg kolem kapličky.

literatura
Bergsteigen.com, Rock projects Salzkammergut, RockPro Verlag 2017, ISBN 978-3-9501992-6-0, topo celé stěny zde

[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
| Autor: Petr Jandík | Vydáno dne 19. 09. 2020 | 260 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout cestu | Zdroj: Petr Jandík

K tomtu článku nebyl doposud přiřazen žádný komentář!

anketa
Chcete, aby bylo pojištění odpovědnosti za škody vzniklé při lezení součástí členského příspěvku ČHS?