2. délka

kvalita: super
1 x 50 m jednoduché expresky: 12
smyčky: na štand
kouty, stěny plotny, rozmanité lezení
Z parkoviště lesem nahoru na stěrkovou silnici a po ní směr Rosmoosalm a potom na Hütteneckalm (nechodit směrem na Predigstuhl). Přejdeme balvaniště po zřícení skal. Vstoupíme opět do lesa a těsně před jeho koncem nahoru pod stěnu. Nástup cca 47.6639753N, 13.6713864E, cesta označena plechovou cedulkou.
Doprava po úzké lovecké stezce po vrcholovém hřebeni,směrem k Hütteneckalm. Stezka se poté stáčí doprava a vede strmým lesem (místy fixní lana) na louku a lze jít doprava pod stěnu, nebo na pivo do Hütteneckalm. Posléze zpět na parkoviště cestou nástupu.
Parkoviště Berghof Predigtstuhl, 960 m
Po silnici přes Bad Goisern směr Berghof Pregisgtstuhl na parkoviště - bohužel zákaz kepování a obytných vozů. 49°39'14.9"N, 13°38'20.1E
Harry Höll a Doris Held  -

1. Podél koutové spáry mírně doleva na šikmou plošinu,17m, 5a,(6 nýtů)

2. Dál mírně šikmo doleva koutem podél kolmé až převislé stěny ke komínu. Doleva do stěny a na šikmou plošinu, 30m, 5a, (10 nýtů)

3. Po položené rampě šikmo doleva a na konci vodorovný traverz doleva, 40 m, 4b, (6 nýtů)

4. Traverz doleva víceméně vodorovně, 35 m, 3c, (6 mýtů)

5. Rampou šikmo doleva, přes mírně převislý stupeň do nepatrně položené plotny. Tou šikmo doprava a podél spáry na temeno, 5c, 25 m, (8 nýtů)

literatura
Rock Projects - Salzkammergut, online Bergsteigen.com

[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
| Autor: Petr Jandík | Vydáno dne 23. 09. 2020 | 2163 přečtení | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout cestu | Zdroj: Petr Jandík

K tomtu článku nebyl doposud přiřazen žádný komentář!